Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 18021 til 18040 af 48240
  • Syg til årsprøven

    Forumindlæg
    Hvad gør man egentlig, hvis man er syg til en årsprøve? Er det så også sådan noget med at fremvise lægeerklæring, ligesom til en rigtig eksamen?
  • ER JEG BESTÅET ELLER EJ

    Forumindlæg
    Hej. jeg har fået 02 i både mundtligt og skriftligt matematik b. Har fået 00 i dem begge til eksamen. hvordan finder jeg ud af om jeg er bestået
  • Bruge tavlen?

    Forumindlæg
    Dem der har været oppe i AT: Sidder man ned gennem hele eksamen, eller må man gerne bruge stå op og evt. bruge tavlen?
  • novellegenre

    Forumindlæg
    Til min 9.klasses eksamen skal jeg jo gerne kunne sige hvilken genre en novelle har hvis nu jeg trækker sådan en, nogle der har en liste over dem med defination?
  • Odyseen - sang 10

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder også og læser til old eksamen, og ville høre om der var nogen der sad inde med nogle brugbare notater til sang 10 i Odyseen?
  • Hvem har ens hue?

    Forumindlæg
    Hej! Ved i hvem der har ens hue? Altså når man går op til den sidste eksamen, er det så læren som har ens hue eller hvad?
  • Hurtigt kildespørgsmål

    Forumindlæg
    Må man bruge kilder, som man har gennemgået i undervisningen, til en 24-timers historie eksamen hvor man jo skal finde nogle kilder til at suplere med ?
  • Skriftlige karakterer/årskarakterer

    Forumindlæg
    Ved i noget om, hvorvidt de skriftlige årskarakterer tæller med i det samlede gennemsnit, selvom man har været oppe i dem til eksamen?
  • hjælp meget hurtig!!

    Forumindlæg
    hej! nogle, der vil kigge på mit engelsk oplæg til den mundtlige eksamen i morgen? evt. i har en mail jeg kunne sende den til? håber der er nogen, som har lystl. vh.hanna
  • Eksamensklage på universitetet

    Forumindlæg
    Er der nogen som har klaget over en eksamen på universitetet, som har fået den igennem? Det skulle siges at det ses ret sjældent.
  • Atomets opbygning HJÆLP!!

    Forumindlæg
    HJÆLP!!!! Skal have hjælp til at forklare atomets opbygning og Bohrs atommodel!!! hurtigst muligt, sider midt i en 24 timers fysik eksamen...
  • Grammarly - snyd??

    Forumindlæg
    Hejsa Tæller det som snyd hvis man bruger grammarly ( den downloade version på word) til en engelsk skriftlig eksamen?
  • Vægte på fagene

    Forumindlæg
    I et fag som engB skal man obligatorisk op i skriftlig eksamen. Hvis man derudover trækker engelsk som mundtlig eksamen, så vægter den mundtlige karakter 0,75. I et fortsættersprog på B-niveau vægter den mundtlige karakter altid for 1,5, hvis men trækker den som eksamen. Er det ikke uhensigtsmæ...
  • Panserformlen

    Forumindlæg
    Er panserformlen komplet irrelevant til den skriftlige eksamen?
  • NF- fandme fucking latterligt -3

    Forumindlæg
    hej Jeg var til NF eksamen idag og fik -3. Jeg sagde en del relevans og der var også perioder jeg læste op jeg startede med en flot disposition som jeg lavde på 2- 3 min og gik også lidt i stå. Jeg vil meget gerne klage over karakteren og føler at jeg sagtens kan mere... Hvad skal jeg gøre... J...
  • Hvad betyder Sindelag? (HASTER)

    Forumindlæg
    Skal op til eksamen i morgen, så det haster!! :-)
  • hadefag?

    Forumindlæg
    Jaah hvad er dit hadefag?Mit er tysk, og dernæst dansk. Fatter ikke noget af de fag.
  • Opløselighed

    Forumindlæg
    Hejsa Hvilken formel skal jeg bruge til denne opgave?
  • Antal eksamener, hvilke puljer osv.

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er kommet lidt i tvivl om hvor mange (og hvilke) eksamener man skal op i, i henholdsvis 1.-, 2.- og 3.g. Jeg har Samfundsfag på A, Engelsk på A og matematik på B som linje. Derudover har jeg tysk fortsætter på B, biologi på C, fysik på C og mediefag på C. Er det rigtigt for...
  • Historie A - 24-timer?

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal op i historie A (24-timer eksamen) i næste uge, og vil høre om i har gode råd til sådan en eksamen? Forventer de meget, når det er en 24-timer?

Søgninger relateret til kemi eksamen 2010