Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 18021 til 18040 af 141659
-
Noter - HASTER
ForumindlægHej. Jeg står og er så uheldig at jeg i morgen skal aflevere noter om globalisering - og min computer har desværre haft et sammenbrud - så der er intet tilbage. Nogen som kan hjælpe med nogle noter omkring globalisering, ville virkelig være en stor hjælp. Alles-yndling -
Rettelse af Resumé
ForumindlægEr der lige nogen der hurtigt kan rette mit resumé igennem?.... Resuméet er om ,, Mord i September" Af Dan Turéll? -
hakon jarls død
ForumindlægHvad er budskabet samt temaet i "Hakon Jarls død" af Adam Oehlenschlæger? -
Min lærer kunne ikke finde ud af den
Forumindlæghttp://peecee.dk/upload/view/95000 -
Noter
ForumindlægEr der nogen der har gode idræt b noter til den teoretiske del? skal op i morgen. Please hjælp! -
Bestem overfladen
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at komme i gang? En beholder der skal rumme 20 dm^3, er sammensat af en cylinder med bund og en halvkugle flade, der har samme radius som bunden af cylinderen. Det oplyses, at overfladen O(x) (dm)^3 for en sådan beholder som funktion af cylinderens radius x (dm) er give... -
kasteparablen
ForumindlægHej, Jeg har lavet forsøg over kasteparabel på karbonpapir, hvor vi skulle skyde en kugle op ad en væk, og så variere afstanden til væggen. Jeg søger noget teori omkring emnet. Er virkelig på bar bund. Jeg har også et andet problem. Funktionen "Y-fejllinjer" i excel 2003 - hvor fi... -
Produkt til OSO - Frisør
ForumindlægHej alle sammen. Jeg går i 10. klasse, og jeg skal til og lave OSO. Jeg skriver om frisør uddannelsen, men jeg mangler et produkt! Er fuldstændig blank, for jeg har så mange ideer... Kan i komme med nogle kreative ideer? :) -
nogle der har en ???
Forumindlægnogle der har en arbejdsbeskrivelse til projektopgave eller ved hvor man kan finde en -
Et Skud i Taagen af J.P. Jacobsen
ForumindlægHej folk. Er der nogen der har læst "Et Skud i Taagen" af J.P. Jacobsen? Hvad handler den om? -
DIO. HASTER
ForumindlægNogen der vil læse min dio igennem, bare for at se om jeg evt. har de ting med som jeg skal have med, den er ikke så lang, da den jo ikke må være lang HÅBER NOGEN VIL HJÆLPE..! Vil gerne læse andres..! -
Internationalt projekt
ForumindlægHej, jeg skal skrive projekt om mexicanere der er immigreret fra Mexico til USA. Jeg skal herunder analysere personlige beretninger fra mexicanere og herfra udlede hvordan deres levevilkår osv. var. Jeg vil høre om der var nogen af jer derude der har skrevet et projekt om mexicanske immigranter... -
differenttialkvotient
ForumindlægHvordan udregner jeg det her? hvis g(7)=10 og g(7)=2, så skal jeg bestemme ca. g(6,99) og g(7,01)... PÅ forhånd tak. -
k
Forumindlægj -
Emnehjælp
ForumindlægHej Jeg er virkelig i knibe, for jeg kan slet ikke finde ud af hvilket emne og hvilke fag jeg skal bruge til årets eksamen. Overemnet er Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 Jeg har biologi A, fransk A, idræt B, religion C og musik B Ville gerne skrive i en kombinatio... -
Matematik/historie/religion, nogle der kan hjaelpe?
ForumindlægHey alle Jeg vil gerne skrive i enten matematik/historie, matematik/religion eller religion/historie. Kan bare ikke rigtig se om der er nogle emner hvor det kan lade sig göre? ville virkelig vaere fedt hvis der var nogen der gad at hjaelpe med nogle "mulige" emner. Skal senest vaelge fa... -
Klok klok af Peder Frederik Jensen
Forumindlægnogen der kan hjælpe med at analyserer novellen Klok klok, som er skrevet af Peder Frederik Jensen? hvad handler det om? på forhånd tak.... -
haster!!!! omdannelse af nitrogenoxid til nitrogendioxid
Forumindlægvi betragter omdannelsen af nitrogenoxid til nitrogendioxid: 2NO + O2 => 2NO2 ?Em= -111,6 KJ/mol den anførte værdi for ?Em gælder ved 25?. Beregn ?Hm. har prøvet at regne ud, men kan ærligtalt ikke finde ud af at regne det ud, så nogen der kan evt. hjælpe? Tak -
HJælp MATEMATIK REGNING
ForumindlægHej nogen som kan hjælpe med følgende?? http://peecee.dk/upload/view/101961 hvis i kan så vær sød at sende mig en besvarelse på email: [email protected] 1000000000000000 tak! :) -
Muhammed-krisen ??! DIO
ForumindlægHeej Jeg er igang med at skrive min DIO (Tværfaglig eksamensopgave, Det Internationale Område) Og har valgt at skrive om Muhammed-krisens økonomiske konsekvenser for Danmark. Så vil bare høre om der er nogen der har nogle spændene fakta om sagen, eller eventuelt kan henvise mig til et sted hvor ...
