Søgning på: sso historie opgave. Resultater: 18021 til 18040 af 153151
-
Titanic, industrisamfund?
Forumindlæg -
Amarna-tiden? (Ægypten)
ForumindlægHvad er Amarna-tiden? (Ægypten)Med håb om hjælp.../martinrv -
SRP- Diskussion
ForumindlægHej alle Jeg har fået stillet dette spørgsmål i min SRP "Diskuter om Kina fastholde dets momentum", der menes økonomisk. Jeg har selv nogle ideer om at man kunne snakke om demografi, miljøet og korruption, men de har ikke som sådan en teoretisk dimension, som jeg kan inddrage. Er de... -
AMS
ForumindlægJeg har brug for noget fra www.ams.dk. Det er at hvilke forventninger har Arbejdsmarkedsstyrelsen til arbejdsløsheden i fremtiden ?Det kan godt være noget ved det herinde fra men ved ikke.http://www.ams.dk/sw3354.asp?pub=pub0256&reqId=261&show=longHerinde men kan ikke finde det jeg skal bruge, no... -
Slaget på reden? - HJÆLP!
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal skriv lidt om hvad der skete den gang, med slaget på reden? Den SKAL aflevers i dag:/ Er der nogle der har lyst til at skrive den?? Den skal bare være på en halv side? - Men vil have hjælp fordi jeg ikke selv er den store skriver og hadder at lave lange tekster ko... -
Hjælp, jeg aner ikke hvordan min novelle kan starte!
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en novelle med temaet, fra barn til voksen. Hvor barnet gerne vil have et job og tror at det er så let. Barnet finder ud af at det faktisk kræver et ansvar. Det skal skrives i jeg form og jeg kan simpelthen ikke komme på en indledning, jeg aner ikke hvordan den skal starte? H... -
Projektopgave hjælp
ForumindlægHej. Min gruppe har valgt at vi skal have autisme som underemne til "når livet går i sort". Vi skal derfor have to fag som skal inkluderes. Vi har valgt samfundsfag, med hvilke problemer der kan være i samfundet og det med inklusion. Vi mangler det andet fag. Men hvad kan det være? -
Hjælp! Analyse af "Huset Ushers fald" af Edgar Allan Poe
ForumindlægHej :) Jeg sidder midt i mit studieretningsprojekt. Jeg skal analysere og fortolke novellen "Huset Ushers fald". Jeg har fået skrevet lidt, men synes ikke rigtig jeg kan komme til bunds i analyse. særligt har jeg svært ved at sige noget fornuftigt om kompositionen og genren. Jeg håber... -
Hvor mange sider? Jeg er ved at blive skør..
ForumindlægHej, Min ene lærer siger det ene og min anden lærer siger noget helt andet ifh til hvor mange sider redegørelse, analyse, diskussion og perspektivering skal være.. Hvor mange sider skal de forskellige dele være? HJÆLP PLEASE -
HASTER: danske samfund...
ForumindlægSidder lige og skriver om jernbanen i det danske samfund, og gik i stå ved hvilke ændringer opbygningen af jernbanenettet førte med sig i det danske samfund.. er der nogen som kan give henvisninger til hjemmesider?? -
HJÆÆLP . problemformulering til oplysningstiden
ForumindlægHvis det er noget jeg er dårlig til så er det at lave en problemformulering :( ! Nogen der kan hjælpe med at rette op på det bette kun jeg har fået bikset sammen ? Jeg vil redegøre for, hvorledes Holberg prægede oplysningstidens samfund med henblik på at forklare, de vigtigste elementer i olysni... -
den kolde krig
Forumindlæghej nogle som kan skrive noget om den kolde krig opløsning -
Matematik HF B mundtlig
ForumindlægHvordan foregår eksamen, fra begyndelse til ende? Får jeg eksamensspørgsmålet først? og dernæst 24 timer? -
Synopsis AT om OPLYSNINGSTIDEN
ForumindlægHej Nogle der ligger inde med en AT synopsis om oplysningstiden som jeg kan låne som inspiration? :) Tusind tak på forhånd -
Cuba-krisen. Den Kolde Krig
ForumindlægHej Er der nogen der vil forklare mig hvad Cuba-krisen gik ud på? Hvordan startede krigen og hvordan sluttede den? Hvem vandt denne krig? - USA eller Sovjetunionen? Jeg ved godt at det var en stedfortræderkrig, men alligevel støttede de to supermagter hver sin part i denne krig. Hvilke parter... -
Grundtvig,Nietsche,T.ziehe og andre
ForumindlægHej .... nogen af jer der har nogle noter omkring grundtvig/nietsche og andre teoretikeres syn på skolen og dannelse .. ?? -
engelsk stil
Forumindlæghey allesammen. skal skrive en stil om ''the perfect day'' altså hvordan den perfekte dag skulle være nogen der kan hjælpe? er virkelig dårlig til enegelsk 9.klasse -
Ebbe skammelsøn - Nyhedsartikel
ForumindlægHej, er der nogen der kan give mig nogle gode tips til at kunne starte med Ebbe skammelsøn stil - Nyhedsartikel? Jeg ved ikke helt, hvordan jeg skal genfortælle denne folkeviser som en nyhedsartikel, og ved ikke hvordan jeg skal finde på en rubrik og underrubrik.. Tak på forhånd -
Underemne til Twilight?
ForumindlægHej :) Jeg skal lave en outline og overemnet er Twilight. Jeg tænkte om, der er nogen, som vil hjælpe mig med at finde på et godt og kreativt emne? Så ikke noget med at beskrive en person fra bogen/filmen, Forks eller forfatterinden. Jeg ville blive rigtig glad, hvis nogen ville brainstorme lidt ... -
essay opbygning
ForumindlægHej Folkens. Jeg har ikke skrevet et essay før, men ved at det skal indeholde en indledning, brødtekst og en afslutning/perspektivering. Jeg vil skrive om mine tanker angående herreløse dyr i Marokko og hvordan de blev behandlet. Mit problem er, at jeg ikke ved hvordan jeg skal starte, så det har...
