Søgning på: afsætning eksamen 2017. Resultater: 18061 til 18080 af 35510
  • Periodiske system

    Forumindlæg
    En hurtig forklaring af det periodiske system?Hovedgrupper osv.. Hvad betyder det??Fysik eksamen i morgen - og har lige opdaget et 'hul'.. ;)Tak!
  • Fordele og Ulemper Ved EU

    Forumindlæg
    Heej. Håber i kan hjælpe mig. Hvad er ulempen for firmaet Jysk, at Danmark er medlem er EU? Skal til eksamen på torsdag, og ved ikke hvad ulempen kan være.??
  • Skriftlige eksamener på STX

    Forumindlæg
    Hej. Når man skal til en skriftlig eksamen på STX, er det så tilladt at have downloadede hjemmesider liggende på sin computer? Pft.
  • Skal man give et referat?

    Forumindlæg
    til eksamen engelsk mundtligt, skal man så lave et kort resumé af teksten eller går man ud fra forudsætningen at lærer/censor har læst teksten og ved hvad det handler om?
  • tjekkede jeres lærer jeres noter??

    Forumindlæg
    et meget vigtigt spørgsmål..:tjekkede jeres lærer jer analysemodeller i mundtl. dansk eksamen???Må man KUN have analysemodeller, som man selv har skrevet???
  • Fysik - inertimoment og kinetisk energi

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og læser til eksamen, men har svært ved at løse den vedhæftede opgave, så hvis nogen kunne give et hint eller lignende, vil jeg være taknemmelig!
  • plz... hjælp

    Forumindlæg
    Hej.. jeg har et mindre problem... jeg skal til samf eksamen i denne uge.. og jeg skal lii ha afklaret hvad rollemodel og rollokonflikter er..?? Kan i ikke give et eksempel?? tak ;)
  • Phosphat i spildevand

    Forumindlæg
    HejJeg mangler en grænseværdi for phosphat i spildevand, da jeg lige mangler at lave det sidste af en rapport til eksamen i morgen.
  • Thise case med IT.. IT-sikkerhed

    Forumindlæg
    Er der nogen der har været oppe eller kender nogen der har været oppe til denne eksamen og fremlagt om Thises IT-sikkerhedspolitik..?Er problemet stort nok eller er det for blødt..?
  • binominalfordeling

    Forumindlæg
    hej skal til eksamen i mat. i morgen og har et spørgesmål: gør rede hvad man forstår ved et binominalfordelt materiale???? :o nogen der kan hjælpe mig!!!!!!!!?????
  • Moonie

    Forumindlæg
    Haaii har du skrevetr noget om bogen "Moonie"? Eller ved noget om selve moonie bevægelsen.., skal nemlig bruge det til eksamen!
  • Universets opbygning?

    Forumindlæg
    Hvis I skulle til eksamen i fysik på C-niveau og havde emnet "Universets opbygning" - hvad ville I så komme ind på?
  • omsætning af sukker i musklerne?

    Forumindlæg
    jeg skal til eksamen i biologi i morgen, og jeg har lidt problemer med det ene spørgsmål : Gør rede for omsætningen af sukker i musklerne? Håber der er nogen der vil hjælpe!!!!!
  • Hvad med årskarakteren?

    Forumindlæg
    ALtså.. hvis man vælger engelsk højniveau, så tæller eksamen fra 2.g jo en 3.del af den endelige i 3. g.. Men.. hvad med årskarakteren i 2.g? falder den bare ud?
  • En besvarelse tak!

    Forumindlæg
    Er der nogen flinke sjæle der vil sende mig en besvarelse af den skriftlige eksamen i kemi 2006. Vil nemlig gerne øve mig her i sommerferien. På forhånd tak!
  • Meine bedste freundin?

    Forumindlæg
    Hej - Nogen der har læst "Meine beste freundin" af Gabriele Herzog, som skulle have nogle notater liggende? Skal snart til eksamen i denne - derfor: Hjælp ;)
  • islandske sager

    Forumindlæg
    hej!er der nogle herinde der har en såkaldt analysemodel til islandske sagaer, da jeg skal til eksamen imorgen og det er det eneste jeg mangler!!TAK:D
  • 24 timer

    Forumindlæg
    Hej.. Er der en der kan hjælpe mig med en tale hurtigt med at finde etos patos og logos, jeg har problemer med at forstå den og det er eksamen..
  • Black Like Me - John Howard Griffin

    Forumindlæg
    Black Like Me - John Howard Griffin Nogen der har et resume af den bog? Skal til eksamen onsdag, heeeeeeeeeeeeelp me please.
  • 3x3 matrix - hvordan regnes de?

    Forumindlæg
    Har vedhæftet en opgave, angående 3x3 matrix. Skal til eksamen imorgen, og har ingen idé om hvordan denne løses. Nogen der kan hjælpe?