Søgning på: matematik A eksamen. Resultater: 18061 til 18080 af 178712
-
Har du været til mundtlig fransk eksamen
ForumindlægHej Jeg skal fremlægge en tekst i fransk. har du nogle gode fif / idéer til hvad man kan gøre skal man blot snakke ud fra et diasshow eller skal man lave tale papir også snakke derudfra. er der ellers andet .. som du har prøvet så er du også velkommen til at fortælle dette. -
Kemi eksamen på DTU
ForumindlægHej Jeg har et opgavesæt. Jeg kan ikke finde ud af hvordan man skal finde frem frem til svarende på de to første opgaver. mvh. -
Fysik C eksamen
ForumindlægHEJ! Jeg har været oppe at trække det emne jeg skal op i imorgen i fysik. Jeg skal fortælle om potentiel, kinetisk og mekanisk energi, hvilket jeg har helt styr på. Jeg er bare i tvivl hvilket bilag jeg kan komme op i! Det er jo sådan at man trækker et bilag (noget der relaterer til ens emne) eft... -
eksamens spg om Grundstoffer
Forumindlæghej allesammen, Er der nogen der kan hjælpe mig med denne spg.: forklare ud fra øvelsen reaktionen mellem Na og H2O hvad grundstof er, hvordan atomet er bygget, samt hvad en kemisk forbindelse er og giv eksempler på grundstoffer. jeg har forklaret hvad reaktion mellem natrium og vand sam... -
eksamen geografi fsa
ForumindlægHej :) Ved i, hvilke opgaver der formodentlig ville dukke op til geografi prøven . Ved i hvad jeg på forhånd skal arbejde med, for at opnå en god karakter :) -
Danskk eksamen - HJÆLP, 1 spørgsmål
ForumindlægEr igang med at analysere et reklamebillede (campari, 2008, juni - askepot) Hvad tror i stenen har af betydning? Kan det være askepots mors gravsten? (Se billedet - vehæftet) TAK -
Dansk mundtlig eksamen emne
ForumindlægHej. Jeg har trukket emnet "Samfundsbilleder" til min mundtlige danskeksamen på efterskole. Jeg har brug for nogle ideer til nogle tekster (eller billeder, film, o.s.v) som jeg kan analysere. Det skal bare været noget som beskriver samfundet. Som fx En københavner i Jylland af Dan Turel... -
overgangen fra barn til voksen EKSAMEN
Forumindlæghej alle sammen! jeg har lige trukket emnet "overgangen fra barn til voksen", kender i nogen gode tekter der omhandler den slagt???? eller digt, sange og så videre.... de må også gerne (behøves ikke) omhandle noget omkring dem selv! altså hvordan de har det og hvordan de udvikler sig! ... -
EKSAMENS TEKST OM VALG
Forumindlæghej folkens! jeg skal til at lave synopse i dansk! jeg har fået emnet "VALG" og skal finde en tekst eller et billede som omhandler det. kan I hjælpe mig? på forhånd tak :D -
hjælp til samfundsfags eksamen, den er igang !!!
ForumindlægHej kære mennesker, jeg har lige trukket i samfundsfag, og nu har jeg 24timers forberedelse. Jeg kunne godt bruge hjælp eller nogen idér omkring et produkt, men også bare generele forslag og idér til fremlæggelsen :-) her står alt info jeg fik ordret : Emne: De politiske partier og ideologier s... -
Studiesystem og eksamen - SDU og AU
ForumindlægHej. Hvad er fordlene og ulemperne ved de to studiesystemer, og hvilket et ville I anbefale? -
Biologi Eksamen mundtlig spørgsmål
ForumindlægHej! Jeg er ved at læse op til biologi og jeg er forvirret over hvad præcis der menes med dette mundtlige spørgsmål. ´´Foklar hvordan sult og mæthed regulerer fødeindtagelsen!´´ Jeg er usikker på hvad der menes med regulerer fødeindtagelsen. Menes der at man skal komme ind på mæthedscentret... -
Eksamen Dansk 3.G
ForumindlægHej, jeg har et spørsmål til eksamen i dansk i 3.G når man er under den gamle ordning. Når man trækker en tekst til eksamen, er det så en ny tekst eller en som man i forvejen har læst ? Hvis det er en helt ny tekst som man ikke har læst før, hvad kan man så bruge de tekster til som man har læst... -
Gode råd til erhvervsret eksamen
ForumindlægJeg skal op til erhvervsret eksamen på mandag, og jeg er sindsyg nervøs. Jeg ville derfor høre om der er nogle der har nogle gode råd til eksamen?? hvordan man skal gribe det an osv. Og er der nogle der ved hvad de aller vigtigste emner er at kunne?? samt hvilke love der er godt at kunne? Jeg håb... -
Til eksamen på få dage
ForumindlægHej. Jeg så i programmet Praxis fornyligt, at nogle medvirkende skulle forsøge at gå til eksamen i et fag de ikke kender med kun meget få dages forberedelse. "Cecilie Beck og Praxis sætter tre studerende på skolebænken hos en hukommelsesmester, der blandt andet kan memorere et helt sæt spill... -
STX-eksamen 2006 "HASTER"
ForumindlægNogle der skulle ligge inde med opgaverne fra studentereksamen 2006 ?? -
Bevis at exp(a+b)=exp(a)exp(b)
ForumindlægHvordan vises det matematisk at exp(a+b)=exp(a)exp(b) hvor a,b er komplekse tal. -
D={2x|x er element i A)
ForumindlægA={1,2,3,4,5,6}D={2x|x er element i A)D={2*1,2*2,2*3,2*4,2*5,2*6}?? eller hvad? -
mundtlig optagelsesprøve matematik
ForumindlægHej. Jeg står og har et problem. På mandag d. 26/4 skal jeg til optagelsesprøve på Gymnasiet ind til HF i fire forskellige fag bl.a. matematik og det er jeg desværre ikke ret god til og jeg er desværre kommet til at smide mine gamle skolesager ud. Spørgsmålet er så, hvilke emner kan jeg risiker... -
Dansk mundtlig eksamen?
ForumindlægSnart er der dansk mundtlig eksamen, når man kommer ind til ens lærer og censor, skal man begynde at analysere den ukendte tekst og til sidst perspektivere til det man har lært? Hvor lang tid varer selve eksaminationen, 20 min.?
