Søgning på: historie eksamen. Resultater: 18101 til 18120 af 46276
-
Rusland-og USAs kapabilitet
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er lidt på dybt vand, i det jeg skal redegøre for Rusland og USA's kapabilitet under rumkapløbet og gerne efterfølgende også. Dette skulle meget gerne ske vha. figurer og statistiker etc. Jeg har selv prøvet mig frem igennem diverse google-søgning, FBI-factbook. Men syne... -
AT - Fluernes Herre
ForumindlægHej :) Er der ikke andre end mig, der har skrevet om fluernes herre/lord of the flies i AT? -
Terminsprøve i engelsk
ForumindlægHJÆLP Jeg går i 8 klase og skal snart til til terminsprøve i engelsk dansk og matematik vil gerne høre jer der har prøvet det er det svære opgaver i engelsk og hvad for nogle emner kunne i vælge imellem er nervøs håber i gider svare den bekymret -
eksamensopgave
ForumindlægHej jeg har kastet mig ud i endnu en eksamensopgave, er der nogen der har lyst til at kigge på oversættelsen og besvarelsen?? Tusind tak til den venlige sjæl i hvert fald!A. Traduce al español.Manuel Fernández de 101 años vive como muchos españoles ancianos con su familia. “¿Cansas nunca?” lo pre... -
Åh nej, hvordan korter jeg delkonklusionerne ned?
ForumindlægJeg har 5 delkonklusioner og de tager ca. 6 minutter at fremlægge. Det er længe i forhold til, at man skal bruge mest tid på de metodiske overvejelser. Kan nogen komme med nogle guldkorn om, hvordan jeg får kortet dem ned? eller til en disposition om, hvor længe hvert enkelt punkt skal tage? -
Tidsrejser
ForumindlægImorgen skal jeg op og forsvare min synopsis med emnet tidsrejser. Men jeg kommer jo let omkring så mange forskellige ting heri.. Hvad vil være mest relevant til den mundtlige fremlæggelse at fremhæve? Burde jeg ikke vælge ét aspekt ud og fortælle om, som: Ormehuller, relativitetsteorierne eller ... -
Terminsprøve
ForumindlægHej.Laver uvm særlige opgaver til terminsprøver. Eller vælger lærerne normalt selv opgaverne?HowdiPeder -
Angående uddannelsen farmakonom
ForumindlægHej. Er der nogle der læser til farmakonom eller har læst? Har nogle spørgsmål til uddannelsen, så håber der er en der kan besvare dem :) -
Toppunkter
ForumindlægHmmmm....denne har jeg regnet forkert!!... f(x) = -12 + 3x^2 = 3x^2 -12....altså a-b.... d = 144.... T = (-(-12)/(2*3) = 2 denne skal dog gi 0 ??... T = (-144)/(4*3) = -12...som ifølge løsningen er rigtigt.... Hmmm....er de -12 en c værdi fordi der ikke er x bagefter??.....d gir stadig 144 kan je... -
DDR: Blev man manipuleret?
ForumindlægBlev man af medierne eller DDR manipuleret således, at man kom til at tro på at DDR var grundlaget for en bedre stat? -
Takle at uge + afleveringer?
ForumindlægHej, jeg leder efter lidt svar og råd til hvordan man takler AT ugen + afleveringer. Næste uge har jeg nemlig AT uge og jeg har 3 afleveringer. Det er kun min anden AT uge. i den første havde vi kun AT synopsen at tænke på, men nu har vi også 3 afleveringer oven i! ideer til hvordan man s... -
omstændigheder omkring det at være selvstuderende
ForumindlægTænkte på om der var nogen der vidste lige præcis hvad det vil sige, at blive selvstuderende? Kan man f.eks tage 3.g som selvstuderende? -
medikament?
Forumindlægjeg er igang med at lave årets sidste aflevering i kemi. Men sidder fast i opgave 2 "smertestillende medikamenter" d) og e). opgaven omhandler spektroskopi. I d)'eren får jeg R2 til -CH2-CH3 og R1 til CH3. Noget siger mig at det ikke kan være rigtigt? Kommer shiftene fra 7,4 og 6,9i... -
Hjææælp til tysk tekst analyse
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for hjælp til en tekst som hedder Michael und der SS-Mann , som er skrevet af Michael Degen. Er der en der har en analyse eller referat af teksten? -
Antonella
ForumindlægHej folkens Er der nogle af jer som evt. kunne hjælpe mig med en fortolkning af "antonella" Skrevet af Frederik Hatmann? Hvad er moralen i den? og hvordan skal den evt. fortolkes? -
Nogle med forudsætninger for at rette en dansk eksamensstil?
ForumindlægHej! Jeg kunne godt tænke mig om der var nogle herinde (evt. med forudsætninger for det) som ville se min nyskrevne stil igennem, og om muligt give mig et prej om hvilken retning det kan gå mht. karakter. V.H. Signe ;) -
Skriftlig + føler ingen viden
ForumindlægHej, jeg skal snart til skriftlig fysikprøve og jeg føler virkelig ikke at jeg kan noget overhovedet.Nogen som kan hjælpe?Hvad omhandler de gengse spørgsmål ? osv -
eks. på årsprøve i 2.g
ForumindlægHejsa..skal til årsprøve torsdag og har næsten fri imorgen (eller det får jeg(;), så tænkte om nogen ved, hvor man kan finde årsprøver i kemi som man kan øve sig lidt på? -
Årsprøve
ForumindlægNogen, der kort kan fortælle hvordan en årprøve i fransk fortsættersprog foregår, hvis det er efter 1.g?Trækker man en tekst, man skal tale om? -
ENGELSK TERMINSPRØVE!!!
ForumindlægHjjjjjjææææææælppp!! Har nogen af jer været til engelsk terminsprøve i år eller sidste år??? niveau B!! eller bare A! ligegyldigt! bare det var STX eller HF!????? Hvilke opgaver var der? og hvad gik de ud på???????
