Søgning på: international økonomi a eksamen. Resultater: 18101 til 18120 af 169995
-
SRP KRISE!!!
ForumindlægHej allesammen! Jeg har ramt srp krisen. Vi starter opgave skrivningen d.7/12, og mit emne er stadig uhyggelig bredt. Jeg skriver i historie og samfundsfag med international politik som det overordede emne. Jeg vil gerne skrive om EU og hvordan organisationen markerer sig på den internation... -
Gode råd til Dansk (retskrivning + læsning)
ForumindlægHej "studies" Er der nogle her der kan give mig gode råd til - dansk, retskrivning og læsning??? Jeg skal til eksamen i det i morgen!! :-O - Tak på forhånd!! -
Martin Luther King dispostion
ForumindlægHej :) Jeg skal op til mundtlig eksamen i engelsk i år. Mit emne er Martin Luther King. Er der nogen der har forslag til dispostionen? På forhånd tak :) -
Muligt at skifte C-valgfag?
ForumindlægJeg har desværre fået en lærer i et valgfag på C-niveau, som jeg ikke bryder mig om (havde ham sidste år i 2g). Derfor kunne ejg godt tænke mig at skifte til et andet valgfag, men er det for sent nu? Vi begynder jo i skole i næste uge. -
Hjælp...
ForumindlægSkal oppe matematik b imorgen.. Hvordan laver den her opgave.. .skal jeg finde f´(x)=0 eller bruge toppunktformel. -
Synes du, at det er sjovt at "se" andres karakterblad?
ForumindlægHey.Dette forum henvender sig KUN til dem, der GERNE vil dele deres seneste standpunkts- eller eksamenskarakterer med andre.Om det er for sjov, fordi man er nysgerrig eller man har helt andre årsager til at joine denne tråd er underordnet.Jeg har oprettet denne tråd pga. nysgerrighed og det faktu... -
opgradere et afsluttet fag
ForumindlægHej. Jeg afsluttede billedkunst i 1.g og går i 3.g nu.. jeg tænker nu på at skifte mit valgfag til billedkunst på B. Er det muligt? Hvis jeg nu kommer til at skifte mit valgfag, vil de karakterer jeg får i billedkunst på niveau erstatte mit karakter i c niveau... også selv jeg har været til bill... -
Eksamenssæt STX 2009?
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med et link til MAT A (3 årig) opgaverne fra STX afgangseksamen 2009? Altså selve opgavesættet? -
Gym Karaktersystem
ForumindlægHej.. jeg har været inde og kigge på mine indtil videre givne karakterer for afsluttede fag. Det som undrer mig er, at der f.eks. står billedetkunst..jeg fik 7(den nye) og den vægter 1,00, mens en 7 i skriftlig fysik b-niveau vægter 0,75? burde det ikke være omvendt. Desuden så ser det ud som om... -
PC-ordbøger download
ForumindlægEr der nogen, der ved, om der findes et download på nettet, hvor man kan hente en Engelsk-Dansk og en Dansk-Engelsk ordbog? Jeg skal bruge dem til eksamen, så det skal være en udgave, der ikke kræver netadgang (deraf download)! Håber meget, nogen kan hjælpe. Der fulgte nemlig ikke CD-rom med ... -
Kronik i dansk???
ForumindlægHej jeg skal til eksamen i skriftlig dansk imorgen, og regner med at skrive om kronikken da jeg er utrolig dårlig til litterær artikel og essay. Har nogenlunde styr på hvad en kronik er, men ville gerne hører hvad der væsentligt at tage fat i, og hvad der er vigtigt, så som opstilling, hvad er g... -
Naturfag på AOSU grundforløb 2
ForumindlægHej, Jeg har fået praktikplads, så skal jeg bare klare den famøse Naturfagseksamen, E,F. 'Hvor svær er den eksamen? Er den nemmere end man frygter? Hvor meget er man nødt til at genlæse? Jeg synes, at der er meget at sætte sig ind i - svært at huske hele forløbet. Ikke mit yndlingsfag, men ... -
Analyse af "just like that" af michael richards
ForumindlægHej jeg har lidt svært ved at karaktisere manden og drengen, hvad kan man slå ned på i teksten om dem? og hvad kan jeg evt slå ned på i forhold til hele analysen, altså tænker citater. Håber virkelig der er en som kan hjælpe mig her i sidste øjeblik da jeg skal til eksamen i morgen :) -
KU VS CBS
ForumindlægJeg har nu igennem længere tid gået rundt og funderet, over hvad jeg vil søge ind på efter sommerferien. Jeg syntes at Matematik er spændene, men vil ikke ende op som gymnasium lære (ikke at der er noget galt med det), derfor har jeg bestemt mig for at søge ind på KU: Matematik -økonomi eller... -
Hvad kan en TI-89?
ForumindlægHej alle! Det er snart eksamen, og der skal vi bruge det mest populære CAS-værktøj, TI-89. Så jeg ville lige lave en liste over de ting, den nu kunne når man sad til eksamen og havde brug for den (og tid!). Well, jeg lægger ud.. 1. Differentialligninger: deSolve(funktionen,x,y) eller hvis pun... -
Thise Casen skal snart fremlægges og jeg mangler lidt hjælp
ForumindlægVed godt der er en anden debat om Thise - men kunne ikke finde rundt i de 550 indlæg.Jeg skal fremlægge om Thises hjemmeside, og om hvad der kan gøres for at forbedre den.Andre der også har valgt dette emne?Hvilke modeller/ hvilken teori ville være smart at bruge?Håber I kan hjælpe mig.Hilsen Brian -
Vektor i rummet hjælp
ForumindlægHej :) Jeg sidder med et rumvektor projekt til egen brug til eksamen i foråret (mat A). Det er sådan at jeg skal have lavet en forklaring / et udregnet eksempel på hver type opgave man kan komme op i. Jeg har fundet frem til 10 forskellige opgavetyper som bliver stillet i eksamessætte... -
Ny reform - Årskarakter --> Eksamenskarakter
ForumindlægMit gymnasium har (fejlagtigt?) skrevet på hjemmesiden, at årskarakterer overføres til eksamenskarakter på den ny gymnasiereform, såfremt man ikke er indstillet til eksamen i det respektive fag. Er dette rigtigt? Såvidt jeg ved, skal årskarakteren ikke overføres til kolonnen med eksamenskarakter. -
Biologi terminsprøve!!
ForumindlægHejsa. Hvad er det man høst sandsynlig vil komme op til i biologi terminsprøve? altså hvilket typer af emner? der er 5 opgaver i alt, hvor ma skal lave mindst 4 af dem. Jeg tænker vel at det er forskellige emner helt fra 1.g og op til 3.g, hvilket er ret obvious, men jeg har en eller anden forne... -
SKRIFTLIG
ForumindlægEngelsk noter til engelsk B skriftlig? (
