Søgning på: international økonomi a eksamen 2017. Resultater: 18101 til 18120 af 170164
-
Forklaring på sætning
ForumindlægHej, Hvad menes der med "Det lempelige finansielle klima"? Jeg har forsøgt at læse mig frem, men jeg forstår det ikke helt. -
England år ca. 1830-1890 - i krig?
ForumindlægHejsa.. Sidder med en engelsk tekst, som skildrer det hele meget positivt. Den er skrevet i 1860, så jeg vil meget gerne vide, hvordan England havde det økonomisk osv. i perioden heromkring.. Var de evt. i krig? Være dejligt med hjælp - på forhånd TAK -
Erhvervsøkonomi på gym
ForumindlægHey. Jeg skal på gym efter sommer og blandt min studieretning er der også erhvervsøkonomi på c-niveau. Kunne bare godt tænke mig at vide om det er svært, nemt eller fuldtændig røv sygt. Hehe bare fortæl lidt om det, hvis I lyster :P -
Ang teori og modeller??
ForumindlægHeysa, ville høre om nogle kunne hjælpe mig med hvilke modeller man kan arbejde med, når man har om Kinas økonomiske udvikling?? -
Postmoderne samfund?
ForumindlægHej Jeg er kommet lidt i tvivl om hvilke definitioner jeg skal bruge om nutidens samfund. Ved godt vi lever i et viden/informationssamfund, men er det helt forkerrt at sige postmoderne? -
hjælp er lidt på bar bund.. :(
Forumindlægforklar, hvad BNP er og redegør for udviklingen i BNP i Danmark mit svar: BNP står for Bruttonationalproduktet. Produktionen af vare stiger så stiger antallet af beskæftigede det betyder også at indkomsten stiger og vi får mulighed for at købe bedrer boliger, tøj, rejser og andet. Den stigende p... -
Hvad hjælper det økonomiske kredsløb os med at forstå?
ForumindlægHvad hjælper det økonomiske kredsløb os med at forstå? tak på forhånd :) -
synopsis
Forumindlæghejsa jeg er ved at lave en synopsis i samfundsfag, jeg har fået en tekst der ovrordnet handler om den stigende bnp efter corona krisen. mit problem er problemstilling og problemformulering....... jeeg aner ikke hvordan jg får den lavet?? samt skal jeg svare på problemformuleringen udfra ... -
samfundsfagseksamen
ForumindlægHvor meget skal man kunne om økonomi til en samfundsfagseksamen (b-niv)?Skal man kunne alle begreberne uden ad??Jeg har svært med at se hvordan jeg skulle kunne huske alle de begreber :/ -
Opgave
ForumindlægHej jeg har fået en opgave for som skal skrives på engelsk. Jeg er ikke særlig god til at skrive på engelsk, derfor har jeg fået hjælp med at skrive opgaven på engelsk. Jeg vil lige høre, er det snyd hvis man får hjælp med at skrive opgaven på engelsk selvom man løser opgaven selv, men får bare h... -
e-handel
Forumindlægopgave om ehandel i økonomi -
Hverdagen
Forumindlægarbejde- uddannelse- økonomi. -
Læseplan
ForumindlægHvis man vil studere på selvpensum (eller hvad det nu hedder), altså studere hjemme og så bare gå op til eksamen, hvor kan man så få fat i læseplaner? -
Skr. Fysikeksamen 2005
ForumindlægNogen der kender en side hvor der findes en gennemgang af opgaverne fra skriftlig fysik eksamen 2005(maj-juni)? -
oversættelse
Forumindlægjeg er lidt i tvivl om hvordan man oversætter følgende: "In the beginning of the Communist party's rule, the leaders of the party had agreed that for a nation such as China, which does not have any heavy industry and minimal secondary production, capitalism is to be utilized to help the ... -
Kan man tage enkeltfag som selvstuderende på STX?
ForumindlægJeg har tidligere været i gang med htx, men blev nødt til at droppe ud pga. psykisk sygdom. Jeg er nu i et godt, men længerevarende behandlingsforløb, og jeg tager nogle enkeltfag gennem VUC: Tysk C og religion C som netundervisning, og matematik B som selvstuderende med eksamen til maj/juni. For... -
TOEFL - repeatable?
ForumindlægHvis man lavede rod i den, i en TOELF (Test of English as a Foreign Language) er den så gentagelig, hvis man gennemgår kurser? Skal ta' den test, når jeg går ud af gymnasiet. -
Hjælp til opgave besvarelse! Haster
ForumindlægHej Alle, jeg ville lige høre om der nogle af jer som har lavet opgave 2 Andemad som er fra eksamenssættet 2016? spørgsmålene lyder således: Andemad opgave 2. 1. Giv forslag til, hvorfor det kan være en konkurrencmæssigt fordel at leve i vandoverfladen? 2. Afbild resultaterne for akvarium 1 ... -
Fysikeksamen 2005
ForumindlægHej.Har nogen været til studentereksamen i striftlig fysik?.Jeg skal have fysik på A-niveau og ville derfor meget gerne se besvarelsen af dette eksamenssæt. -
Hyperventilerer
ForumindlægSidst jeg var til mundtlig prøve, fortalte min lærer mig, at jeg hypeventilerer og taler meget hurtigt. Lige før en eksamen bliver jeg altid meget nervøs og lirer det hele af i en fart uden kontrol over min stemme. Det er lidt af et paradoks, for jeg ender som regel med gode karakterer. Nu skal ...
