Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 18101 til 18120 af 141659
-
Memo Report
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at skrive en Memo report? Jeg er helt blank -
EU problemstilling
ForumindlægJeg har en problemstilling der lyder: " Diskuter om EU's betydning i forhold til dens udgangspunkt i Kul- og Stålunionen". Jeg aner ikke rigtig, hvad jeg skal gøre med det. Har desperat brug for hjælp!!! Tak -
bestemmelse af iodtal
ForumindlægHej :) Jeg sidder med en kemirapport og er gået i stå ved beregningerne af iodtallet.. Jeg har beregnet stofmængden af thiosulfat, men er ikke sikker på, om stofmængden af thiosulfat er den samme som for dibrom og dermed også diiod? Desuden forstår jeg heller ikke hvordan iodtallet kan beregnes u... -
Andengradspolynomier
ForumindlægHej, Jeg skal finde en ligning for en parabel. Jeg får oplyst at den skærer i x-aksen i punkterne (-1,0) og (4,0), og y-aksen i (0,4). Nogen der kan hjælpe mig med dette? =) -
DDR
ForumindlægNogle der vil læse dette, og tjekke min grammatik, evt. give mig feedback? Jeg vil gerne klare det godt, som jeg kan. OG ENDNU BEDRE. -
Stamtavle der viser hyppigheden af kræft
ForumindlægHar vedhæftet et billede af stamtavlen. 1. diskuter hvorvidt den viste form for brystkræft er arvelig eller sporadisk. Begrund dit svar. Jeg vil mene at den er arvelig, da alle elsies børn har arves en muteret allel, men hvorfor har valeries børn så ikke arvet en muteret allel ? jeg forstår det... -
Idé til synopsis
ForumindlægHej Jeg kunne godt bruge hjælp og ideer til en synopsis, nogen der har ideer??? -
Hjælp til udregning af Magnetisk flux?
ForumindlægSpolen i kortlæseren har 1000 vindinger og er kvadratisk med kantlængde 0,20 mm. Magnetfeltet i områderne på kreditkortet har størrelsen 0,10 T. De enkelte områder i magnetstriben har længden 0,40 mm. a) Bestem den maksimale magnetiske flux gennem spolen. Følgende figur viser placeringen af... -
Matematik
ForumindlægHvordan regner man vand -
Differentialligner
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvilke differentialligner man skal kunne løse uden hjælpemidler? -
Samfundsfag og psykologi
ForumindlægHej alle Jeg skal skrive om platik kirurgi i årets AT prøve. Jeg har valgt at skrive i fagene psykologi og samfundsfag. Men jeg har svært ved at skrive en problemformulering. Hvad er smart at komme ind på? Jeg skal redegøre og diskutere i begge fag. Skal jeg redegøre for teorier eller hvor... -
Differentialligning 2
ForumindlægHej ville bare lige høre, om jeg har løst nedenstående korrekt? Tak ;-) Der er givet følgende differentialligning y′-2y=4x2-4x Nogle af løsningerne til denne differentialligning har et eller flere ekstremumspunkter på deres graf. a) Bestem en ligning for den kurve, som disse ekstremumspunkt... -
Roterende gulv
ForumindlægEt barn med massen 35 kg sidder på gulvet i den roterende cylinder. a) Beregn størrelsen af tyngdekraften på barnet. Cylinderens diameter er 6,0 m, og cylinderen bruger 14 s på en hel omdrejning. b) Beregn den fart, som gulvet bevæger sig med. På grund af gnidningen forbliver barnet i sam... -
Klaus Rifbjerg: Den største sorg analyse
ForumindlægEr der en der ligger inde med en analyse af Den største sorg af Klaus Rifbjerg? -
nationalromantikken
ForumindlægHjææælp, jeg skal skrive om nationalromantikken i DHO, er der nogle som har et godt diskussionspunkts, kan virkeligt ikke komme i tankte om noget ? -
Hjælp til argumentation
ForumindlægArgumenter ud fra liberalistisk grundholdning imod synspunkterne, som de kommer til udtryk nedenfor. Og endelig var Lars Løkke Rasmussen i 2002 med til at indføre den skatteyderfinansierede ordning, som giver virksomheder mulighed for at trække deres udgifter fra i skat, hvis de tilbyder ... -
Den skriftlige eksamen - MAT A
ForumindlægEr det nødvendigt at memorere de fuldstændige løsningsmodeller til de nævnte differentialligninger, jeg tænker man kan jo bare bruge CAS, men kan man risikere at møde sådan en fætte til prøven uden hjælpemidler? -
Vands fordampningsvarme
ForumindlægHej er der ikke nogen som har en rapport eller aflevering som de gider låne mig, ang. vands fordampningsvarme og alle de tilsvarende formler dertil. Jeg forstår f.eks. ikke hvilken rolle Y=a*x+b spiller? og heller ikke hvordan jeg skal lave min graf ? -
Hjælp! Mormoner - religion og dansk
ForumindlægHej! Jeg er i tvivl om mine problemstillinger er gode nok, og om jeg opfylder kraget om at have begge fag nok med? Problemformulering. Hvordan har mormonkirken udviklet sig, og hvordan har udviklingen haft en påvirkning på specielt det kvindelige køns illusion om det gode liv i mormon... -
Hovedtema.
ForumindlægHvis nogle ar jer har læst '' imorgen er alt muligt'' hvad synes i så er hovedtemaet i det digt? Person karakteristikken & miljø karakteristikken også? - Håber i kan hjælpe! Tusind tak!
