Søgning på: matematik fp9 maj 2022. Resultater: 18121 til 18140 af 33698
-
Karakter
ForumindlægHej alle sammenVille bare lige høre om der ikke var en der vile skrive sammenhængen mellem point og karakter?Jeg har matematik på 3-årigt højniveau, dvs. 150 point ialt. på forhånd tak -
Eksemplariske blækregninger! Mat b
Forumindlæger der nogle der ligger inde med eksemplariske besvarelser af matematik b niveau eksamenssæt? så ville jeg være helt vild for at få dem! i håb om de kunne gøre nytte imorgen! -
mat
ForumindlægHej. Jeg ved godt, at det er blevet spurgt meget til den skriftlige matematik eksamen (b-niveau), men, hvor mange point skal man sådan ca. have, for at få et 10 tal?? -
Hjælp!!
ForumindlægHej^^ nogen der vil rette min SRP opgave igennem?? Jeg har skrevet i matematik og samfundsfag. Jg skal aflevere den i morgen, så hvis der er nogle, som er søde, og lige vil rette den i gennem, skal i skrive hurtigt.. :-) -
Midten af en ligesidettrekant?
ForumindlægHey. :)Jeg sidder her og er igang med HTX-Matematik b IT-eksamen.Jeg skal bruge midten af en ligesidet-trekant. Er der nogen der kan hjælpe med det?... Det ville hjælpe utrolig meget. :) -
Forberedelsestid i mat?
Forumindlæghey.. ja som overstående siger, kunne jeg godt tænke mig at vide hvor lang tids forbedrelse man har til den mundtlige studenter eksamen i matematik (ét årrig a) -
Hvilke notater vil være godt at have med til 8. klasses terminsprøve?
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i skriftlig matematik (problemregning/færdighedsregning). Hvad skal jeg især have øvet mig på? Kunne være rart, hvis der var nogle der lige ville give mig et par råd.Mvh. Tonni. Fortsat god søndag. -
synopsis
ForumindlægEr der nogle der har lavet en synopsis om " der er brug for arbejdskraft i Dk" eller har nogle ideer til det ? om vi skal have flere indvandrer ude fra for at arbejde i DK med samfundssfag og matematik -
bevis for sandsynlighedsregning, hf fællesfag
Forumindlæghejsa,jeg skal snart til eksamen i matematik på c-niveau på hf. jeg skal op i fuldt pensum, men kan ikke lige finde nogle beviser for sandsynlighedsregning :-/Nogen der kan hjælpe??På forhånd tak -
hadv indholder en "indledning" mat rapport
ForumindlægHejsa, jeg har lige skrevet matematik rapport. men der står i oplæget at jeg skal skrive en indledning/præsentation. havd skal sådan en indeholde??mvh kim -
spørgsmål til mat.
ForumindlægHej skal op i mundtlig matematik, hvor vi gerne skulle perspektivere til dagligdagen, så vil høre om der er nogen situationer hvor man bruger andengradsligingen til at beskrive noget og ligeledes med vektorer. -
massefylde?
Forumindlægheej.. sidder lige her og bliver i tvivl, om massefylde og rumfang er det samme? sidder nemlig med en matematik opgave hvor man skal regne rumfanget af en mursten og bagefter står der at man skal beregne massefylden ? -
Gør rede for gennemsnitlig procentvis ændring
ForumindlægHey Jeg skal op til Matematik Mundtlig på C-Niveau og er lidt i tvivl om dette: Jeg har fået spørgsmålet: Gør rede for gennemsnitlig procentvis ændring Nogen som evt. kan hjælpe mig? -
Hvad sker der
ForumindlægHej, jeg er i tvivl.. Jeg er blevet optaget via en optagelsesprøve på et gymnasium. Hvad nu hvis jeg dumper eksempel dansk engelsk eller matematik, kommer jeg så ikke på gymnasiet alligevel? Hjææææælp -
Reduktion igen
ForumindlægJeg har lige ENDNU et matematik spørgsmål, om reduktion Er følgende stykker reduceret rigtigt: 6x-3y-3x-2y = 3x-y ?? 6x-2*(4-x) = 7x-8 ?? Er dette stykke rigtigt: (-5)*(-3)-15 = 0 ?? -
Læse op på fag
ForumindlægHej jeg vil gerne studere bygningsingeniør, men jeg har ikke matematik A og fysik B som jeg er nødt til at læse op på? Er jeg så nødt til at betale for undervisningen eller? -
Terminsprøve
ForumindlægHej Skal op i fysik, matematik, engelsk og dansk i terminsprøve i slutningen af marts... Hvordan kan man "forberede" sig ? Få man ikke nogle gamle eksamenssætter?? fra fx. 2008 eller 2007 -
Så skal jeg til eksmaen i morgen tidligt
Forumindlægi et fag der hedder GBA. i en stor del af opgaven skal man matematikken bruges til løse opgaver... det er skr. prøve. er der nogle gode råd jeg kan tage med mig? -
arealet omvendt..
Forumindlægjeg ved hvordan man laver længden af siderne om til arealet af trekanten, så kan man jo også gøre det omvendt ..ja men hvordan gør man det?? Er der nogen som har tid til at svare på det..jeg har ikke haft matematik så længe..------------------------------------------------------------------------... -
Sin og cos
ForumindlægHej :-) Jeg har lige et spørgsmål til en opgave i matematik. Jeg er lidt itvivl om, hvordan man skal gøre. Det skal siges, at jeg skal lave opgaven i mathcad! Jeg har vedhæftet opgaven! Tak på forhånd!
