Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 18121 til 18140 af 52201
-
fsa stilemner 2008
ForumindlægHej alle nogen der har stilemnerne til den skriftlige danske fsa prøve 2008? påforhånd tak :) -
årskarakter
ForumindlægKommer den mundtlige årsprøve til at stå skriftlig nogen steder? -
Kun 10 ?
ForumindlægKan man godt få 10 i en skriftlig metematikprøve selvom man har alt rigtigt? -
Elevtimer
ForumindlægEr der nogen, der ved, hvor mange elevtimer man har for skriftlige samfundsfags afleveringer? (samfundsfag A) På forhånd tak (; -
HJÆLP!
ForumindlægHej! Går i 3g og har brug for skriftlig hjælp til opgaver! Nogen der kender/ eller kan hjælpe mig? MVH -
Eksamenssæt mat B STX 2009
ForumindlægHej.. Er der nogen der har besvarelsen til den skriftlige eksame fra august 2009 , på mat B? :) -
Medbringe til afgangsprøve
ForumindlægHvad må man medbringe til sin skriftlige afgangsprøve i dansk 10 klasse? :-)) -
Oversættelsesprogram (ofline mode) til den 08/03-16
ForumindlægNogle med et oversættelsesprogram man kan downloade og åbne under skriftlig prøve? :) -
Engelsk fs10
ForumindlægHey.. Vil lige hurtigt spørge om der er en der har et eksempel på en skriftlig engelsk fs10 prøve !? På forhånd tak! -
HASTER; HJÆLP TARK!
Forumindlægjeg skal definere polspændning? nogen der kan det? for kan simpelthen ikke få det ud på skrift.. -
Gode vendinger
ForumindlægHej alle :-) Er der nogle som har nogle gode tyske vendinger til tysk skriftlig eksamen? Lasse... -
dansk
Forumindlæger der nogle af jer der har skriftlig dansk eksamen fra 2009 htx? Jeg har brug for den. på forhånd tak -
Mega vigtigt!
ForumindlægHej! Skal op til dansk skriftlig (afgangsprøve) i morgen, og vil bare vide, hvilke genre der helt sikkert vil forekomme? Tusinde tak! -
Mat A STX 24.05.2016
ForumindlægEr der slet ikke nogen der kan sende Eksamenssæt skriftlig Mat A STX 24.05.2016?? -
Fysik pensum - magnetisme?
ForumindlægHej alle. Ved i om magnetisme er en del af pensum til skriftlig fysik A (stx)? -
Eksamensformer på Farmaci KU
ForumindlægHej Alle Jeg vil bare høre, hvilke eksamensformer der er, når man læser farmaci på KU? Er det hovedsageligt skriftlige eller mundtlige? -
Vigtigt !
ForumindlægEr der nogen som har den skriftlige prøve fra sidste år i dansk på A-niveau? -
termin
Forumindlæghej.. hm hvordan synes i man kan øve sig til en engelsk skriftlig termins prøve??? -
Eksamensopgaver.
ForumindlægEr der nogen er jer der ved hvor man kan finde gamle eksamensopgaver i skriftlig dansk? -
Besvarelser til eksamen 2005?
ForumindlægEr der nogen som ligger inde med, eller har et link til besvarelserne af skriftlig fysik eksamen 2005?
