Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 18141 til 18160 af 179351
-
Tryk i beholder - Skriftlig matematik
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med denne opgave? På forhånd tak :-) -
Matematik- argg Hurtig hjælp!!
ForumindlægHvad er 3*(-3xz) ? Kan man overhovedt det, hvis ikke, er dre så nogen der kan fortælle mig hvad denne giver (+ fortælle mig regnemåden)??Jeg skal aflevere det i morgen, please hjælp mig!! Her er dne fra start: x((2x+z)-(2x-3z)z-z(5x-3z)) -
SVÆR Matematik aflevering
ForumindlægHjælp mig. Jeg har fået stillet følgende spørgsmål i min Matematikaflevering i statistikker. What is statistics doing with the data? Describe the numerical measurements of central tendency? Kan i lede mig vej i disse spørgsmål, da jeg har rigtig svært ved at starte op. Tusind tak på forhånd -
Matematik - bestem k
ForumindlægHej, jeg sidder med en opgave, som jeg har lidt svært ved. Bestem tallet k således at linjen med ligningen 2x-3y=k sammen med koordinatakserne danner en trekant med areal 30. Først og fremmest har jeg isoleret y i ligningen: 2x-3y=k 2x-k=3y y=2/3x-k/3 Så indsætter jeg 0 på y´s plads således... -
Hjææælp..Har brug for hjælp til matematik.
ForumindlægHej mit spørgesmål er.. Jeg er ui gang med at lave en blækregning der handler om vikingskibe(fsa 2006) Jeg mangler at nogen svar så please hjælp mig hvis I ved eller kender svarene. 2.6.. 3.2..3.3..3.4..5.3 Please hjælp mig med dem det er meget vigtigt og jeg har brug for hjælp.. På forhånd tak. -
Matematik C niveau hjælp
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe en pige i nød med opgave 6 i den vedhæftede fil? Jeg er helt lost :( -
Fsa matematik december 2001
ForumindlægNogle der har lavet den og evt. kan hjælpe mig med opg. 4? -
Funktion, matematik- hjææælp
ForumindlægDen årlige omsætning på spil i Danmark kan for perioden 2000-2004 med tilnærmelse beskrives ved modellen: y= 2,5x + 10,5 hvor y er omsætningen, målt i mia. kr. og x er antal år efter 2000. Hvad fortæller tallene 2,5 og 10,5 om omsætningen på spil? + Bestem omsætningen i 2005 ifølge modellen. Skal... -
Matematik C niveau
ForumindlægHer er nogle opgaver, som kan ses på vedhæftet dokument, jeg er totalt lost, og jeg har ingen ide om hvordan jeg skal begynde, da vi lige er begyndt på emnet på gym, håber at der er nogle som kan hjælpe mig til at komme frem til et fornuftigt tal -
matematik, kontext 8
Forumindlæghvordan beregner man omkredsen af en kegles grundflade? -
Matematik optagelsesprøve EUX
ForumindlægHej!! Jeg skal til optagelsesprøve imorgen den 14 juni og er virkelig nervøs... Vil gerne spørge hvor mange rigtige point skal man ha for at kunne få et 02 eller et 4 tal? Jeg er ikke sikker, men jeg tror det er er c niveau -
Matematik cos, sin, tan
ForumindlægFinde længderne og vinklerne af CABmax -
Matematik, regne hierakiet. hjælp!?
ForumindlægHjælp!!!!!!!!!!!!!! er der en der har de rigtige svar fra denne opgave, eller vil lave den og give mig svarene. Har lavet den men da jeg fik den tilbage var der nogle fejl. som skulle laves men nu er jeg gået død.... please en der gider hjælpe!!!!! kh mig (jeg har vedhæftet en fil nedenunder... -
Matematik aflevering nr. 6
ForumindlægHej Jeg kan ikke finde ud af denne her opgave: Funktionerne f og g er givet ved: f(x)=1/2x^2 -3x + 6 1/2 og g(x)= -1/2x^2 -7x - 19 1/2. Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet med x-koodinat 4 og tegn en skitse. Undersøg, om tangenten også er tangent til grafen for g. Je... -
Matematikkens anvendelse inden for økonomi
ForumindlægJeg har følgende spørgsmål: Forklar hvad der menes med et typisk omkostningsforløb (Degressivt voksende efterfulgt af progressivt voksende) Forklar endvidere hvorledes man matematisk kan undersøge om en givet funktion gennemløber et typisk omkostningsforløb (Degresssivt voksende efterfulgt af p... -
Matematik B - Alssundbroen - 2007
ForumindlægHej jeg tænkte om der var nogle som ligger inde med opgaven som hedder Alssundbroen og det skal være den fra 2007 og ikke 2009 som allerede ligger på sitet :-) - - Hvis nogle har den ville det være en stor hjælp at sende den til mig eller uploade den på sitet :-) -
Matematik!! Andengradsligninger og andengradspolynomier
ForumindlægJeg får en prøve i dette, men er der nogle der kender gode sider hvor jeg kan øve mig i dette? Tak på forhånd -
Matematik, højt niveau
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med den vedhæftede opgave ? -
FSA Matematik regnesæt
ForumindlægJeg søger efter en matematikregnesæt fra FSA for 9 eller 10 klasse. Det må meget gerne være en indscannet version. Er det en som ligger inde med en sæt, som indeholder blækregning(det hed det i gamle dage) eller færdighedsregning eller begge, så vil jeg meget gerne modtage dem. Er der én kan hjæl... -
HJÆLP!! Matematik 7 klasses problemregning.
ForumindlægKun opgave 2) kom nu hjælp bliver så taknemmelig
