Søgning på: billedkunst c noter. Resultater: 18181 til 18200 af 73643
-
HJÆLP
ForumindlægHej folkens, Eksamen nærmer sig med hastige skridt og det er på tide at læse op. Er der nogen, der har gode forslag til hvordan man kan forberede sig optimalt? Her tænker jeg både på de skriftlige og mundtlige eksaminer. Jeg vil faktisk gerne starte fra bunden. Har i sinde at bruge det meste af... -
Reducer
ForumindlægHvordan reducerer jeg det her (p+q)^2+2p*(p-q) -
Fysik og Kemi eksamen
ForumindlægHey alle. Jeg skal op i fysik og kemi i 9. klasse her om en måned, og jeg stinker til det. Først og fremmest har jeg aldrig rigtig forstået hvordan en fysik og kemi eksamen foregår, da jeg ikke synes at forstå den måde vores lærer forklarer det på. Jeg ved man skal skrive en disposition og lave ... -
Bestem forskriften ER DEt korrekt CAS VÆRKTØJ
ForumindlægEn som kan virkelig hjælpe - har udregnet denne men er i tvivl om hvorvidt jeg har skrevet det korrekt? -
Hjælp - TI-Nspire
ForumindlægHvis man har lavet et vindue og valgt at det skal være vinduet for (fx) grafer, men vil lave vinduet om til (fx) notefunktionen, hvordan gør man det, uden at skulle evt slette siden for at lave den på ny? -
Konfidensinterval for hældning.
ForumindlægHej, Jeg har et eksamensspørgsmål om regression, og der vil jeg gerne komme ind på konfidensinterval for hældningen. Problemet er bare at det er noget jeg altid har fået excel til at gøre for mig, og jeg kan også kun finde videoer online hvor geogebra eller excel indgår. Min lære vil gerne have ... -
Tegneplade til håndskrevne notater/figurtegning
ForumindlægHej! Som overskriften siger, er jeg interesseret i at høre hvilken tegneplade i bruger til håndskrevne notater / figurtegning på jeres computer! Jeg er ikke den heldige ejer af en bærbar hvor man kan "tegne" direkte på skærmen, men har sat mit for at jeg skal igang med at bruge en tegn... -
Aktiv i timerne
ForumindlægHej allesammen:) Jeg vil virkelig gerne række fingeren op hvergang min lærer spørger noget, men det ikke altid jeg kender svaret, så jeg er bange for det vil fører til at jeg ikke er aktiv i timerne. Jeg har også fornemmelsen at det vil g&... -
Universitet og fokus?
ForumindlægHej. Jeg går på HA.Almen og der er læringsformen som de fleste andre universitets uddannelser består af; Forlæsning, læsning derhjemme og holdundervisning hvor man gennemngår opgaver... Hvordan burde ens fokus være med hensyn til læring, nogle der kan tale af gode efaringer? Er det at sidde hj... -
FSA Fysik/Kemi overlevelse
ForumindlægHej. Nu er forberedelserne til fysik/kemi prøven begyndt. Men jeg synes det er virkelig uoverskueligt. Jeg har altid hadet faget og har altid været ret så fortabt i det. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre og hvor jeg skal starte. Nogen der har en idé til, hvordan man kan klare sig igennem det? ... -
bedømmelse
ForumindlægHej med jer! jeg var oppe i skriftlig dansk idag hf. jeg valgte opgaven "skriv en argumenterende artikel om fortællerformer i fortællende journalistik. jeg aner ikke om jeg har misforstået opgaven, eller hvordan det er gået mig, da jeg syntes den var rigtig svær. er der nogen der lige vil ... -
VØ A - redegør for virksomhed
ForumindlægHej. :-) Hvilke emner er værd at komme ind på, i en redegørelse af en virksomhed? Det er til en mundtlig eksamen, VØ A :-) Tak på forhånd! -
Mundtlig matematik hjælp
ForumindlægHej, Vil bare lige spørger, Hva må man have med til prøven? Og nogle gode råd ? :) (10. klasse mundtlig matematik) -
EKSAMENS HJÆLP FYSIK
Forumindlæghej alle sammen. Jeg går snart død over mit fysik! jeg kan nemlig ikke finde ud af, hvilke forsøg man kan lave til understående emner: 1. Grundstoffernes bindinger 2. Atomets oopbygning Håber virkeligt at der er nogen der kan hjælpe mig, jeg er nemlig ret frustreret over det! -
At læse op til Mundtlig Dansk Eksamen STX
ForumindlægHej. Hvordan vil I læse op til dansk eksamen mundtlig? Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal læse op på. Jeg har læst op på de forskellige perioder der er, men ellers ikke. -
FSA fysik dispossiton
ForumindlægJeg skal op til fysik her på torsadag, og jeg har nogle disspositioner, men har i ikke også nogle disspositioner jeg kan hente inspiration fra ? :) det vil hjælpe mig en del, og tak :D -
Mellemøsten og mellemkrigstiden
Forumindlæghej allesammen. jeg har i dag trukket mellemøsten fra år 1949 og fremad i historie. Ville høre om der er nogen af jer der ved om man kan samligne mellemøsten og mellemkrigstiden? og evt samligne nazitysklands top og de arabiske antisemitter? Eller evt. noget med samtiden. Ville også sætte pris på... -
Hyldest til lektiehjælpere på SP
Forumindlæg.. Dette indlæg skal betragtes som en hyldest til tre lektieguruer på Studieportalen .. mathon Andersen11 peter lind Jeg tror at jeg taler på manges vegne, når jeg siger tusind tak for jeres fantastiske studiehjælp. Det... -
Dansk- Terminsprøve
ForumindlægHej...' Jeg har termisnprøve imorgen... det er min første gang... (Skrifteligt Dansk) nogen der ville fortælle mig om hvordan en terminsprøve forgår, hvilke nogen regler der er, og hvad man må medbringe om ikke medbringe... På forhånd tak -
Hjælp!Forsøg om Elektromagnet
ForumindlægHej Jeg skal op i mundtlig fysik og kemi , og jeg skal laver nogle forsøge om Elektromagnet . hvad for noget forsøge kan jeg lave ????
