Søgning på: tysk analyse. Resultater: 18181 til 18200 af 38620
-
Mule Killers - Engelsk stil
ForumindlægHej! Er der nogen der har skrevet en stil der hedder ''Mule Killers'', fordi jeg kunne virkelig godt bruge noget hjælp. God aften :) -
Formalia omkring SRP
ForumindlægHej Jeg skal som så mange andre skrive SRP og har netop fået udleveret min problemformulering. Skal jeg løse problemformuleringens dele i den rækkefølge, de er skrevet i? Min problemformulering består af 3 dele - først en biologidel, dernæst en historiedel og slutteligt en blandet biologi- og h... -
SSO
ForumindlægHej jeg har et problem med min problemformulering. Nu er jeg ikek så meget inde i social arv, men valgte det fordi jeg synes det lød som et spændende emne. Der står jeg skal diskuter med udgangspunkt i forskellige teorier og inddrag bilagene , hvad der kan gøres for at kompenserer for den social... -
Teori og metode
ForumindlægEr der nogen som ved hvilke metoder og teorier man benytter i fagene samfundsfag og idræt? Jeg har ikke helt forståelse for dette. Håber i kan hjælpe. På forhånd tak -
poetic justice..
ForumindlægHar søgt lidt på studieportalen, men har ikke rigtig kunne finde dette.. Skal forklare titlen poetic justice.. Dette er fra teksten af samme navn, lavet af Diana Appleyard. Er der nogen der kan hjælpe? har selv prøvet, men kan ikke rigtig finde ud af det:( -
Brug for hjælp til ordentlig besvarelse af SRP
ForumindlægHej alle.. Jeg er igang med et srp forløb. Jeg har fået til opgave at undersøge hvorledes kommunikationsstrategier udviklet til amerikansk politik overføres til og anvendes i dansk politik. Herudover skal jeg undersøge, om de ændrede kommubnikationsstrategier påvirker det politiske indhold. ... -
Fortolkning af krig og fred
ForumindlægHej :-) Jeg skal lave en fortolkning af digtet ''Krig og Fred'' af Uffe Harder. Mit problem er, at jeg aldrig har skrevet en fortolkning før, så jeg aner ikke hvordan en fortolkning skal starte.. Indtil videre har jeg skrevet forfatter (lidt fakta om ham), udgivelses år o... -
SRP - Hjælp til metode
ForumindlægJame hej. Jeg har været inde og se "SRP-skabelonen" hvori der står at der skal være et metodeafsnit... jeg tænker at det skal handle noget om - mit eget tilfælde - hvorfor historie og Engelsk er en skide god kombo for at svare på min problemformulering.... nu sidder jeg bare og tænker h... -
pllzzzz hjælp
Forumindlægjeg har brug for nogens hjælp., jeg skal skrive om litterære artikel. om barndommens gade. er der ik nogen der vil lige fortælle mig hvordan man skan skrive det.. er gpet i stå har skrevet , indledning og resume, men er gået i stå nogen der vil hjælp .., plzzzz hjælp..!! -
Hjælp til AT-synopsis
ForumindlægHej, Jeg har stærkt brug for hjælp til nogle problemstillinger til mit emne, som er "det perfekte menneske" i hhv. oldtidskundskab og biologi. Jeg har valgt at benytte Platons Staten til at belyse oldtidens perfekte samfund og herunder det perfekte menneske og i biologi vil jeg benytt... -
Det ideelle samfund - teori
ForumindlægMeget kort handler min opgave om, at se på Platons visioner om det ideelle samfund og undersøge om disse tanker har relevans for det repræsentative demokrati, som vi har i dag. men mit spørgsmål er egentlig metoderelateret. For hvilken teori benytter man når man løser en problemformulering som de... -
interne data
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe med at vise hvordan virksomhedens interne data kan bruges -
2. års opgave i dansk
ForumindlægJeg skal til at skrive min 2. års opgave i dansk, og jeg vil meget gerne skrive om naturalismen og romantikken, hvor jeg sammenligner de to. Men jeg har lidt problemer med at opstille en problemformulering, så hvis der er nogen der har nogle ideer, ville det være dejligt :D -
2. års opgave samtidshistorie og dansk
ForumindlægHej :) Jeg skal snart have en problemformuerling klar til en 2. års opgave i fagene samtidshistorie og dansk (de skal kobles sammen) jeg har bare ingen idé om hvad jeg kan skrive om? og hvordan det skal gøres når der både skal samtidshistorie ind over og dansk samtidig. Håber nogen kan hjælpe mig... -
Google og afsætningsteorier
ForumindlægJeg skal i næste måned begynde på en større og betydelig selvstændig opgave. Jeg har valgt at skrive om Google i fagene IT og Afsætning. Opgaven skulle blive. ca. 5000 ord tilsamens. Endnu har jeg ikke fult besluttet mig om hvordan jeg vil skrive opgaven og hvad der skal være i focus. Jeg tænkte ... -
Det forsømte forår - HJÆLP
ForumindlægHej Er der nogen, der kan hjælpe mig med et resume af det forsømte forår? Håber I kan hjælpe :) -
Hvor lang tid vare dansk eksamen? mundtlig
Forumindlægtitlen siger alt -
Litterær artikel
ForumindlægNogen der har en god model for, hvordan man skriver en litterær artikel:)? -
Eksamen
ForumindlægHej jeg skal til skriftlig eksamen i morgen, og bare for at være på den helt sikre side mht. at huske det hele, vil jeg lige høre, hvad der er godt at tage med. Gamle stile - litt. håndbog - nudansk ordbog - mere? Derudover vil jeg høre, hvordan I bedst forbereder jer? -
metode: Dansk & biologi
Forumindlæghvilke forskelle og ligheder er der mellem helholdvis de danskfaglige metoder og de biologiske?
