Søgning på: srp engelsk psykologi. Resultater: 18201 til 18220 af 33479
-
borgerrettighedsbevægelsen i USA
ForumindlægHej :) Jeg skal til at skrive srp om den amerikanske borgerrettighedsbevægelse. Ville bare høre om der var andre der havde skrevet srp om dette emne, hvordan det var gået og hvilken kritik i fik? Kan i komme med nogle gode råd til hvad jeg skal og ikke skal komme ind på, og har i evt. nogle goder... -
Emne - samf A og mat A
ForumindlægHej. Jeg skal snart skrive SRP, men mangler at vælge emne. Jeg skal skrive i fagene samf A og mat A. Har du nogle gode forslag til et emne eller har du erfaring med at skrive SRP i disse to fag, må du meget gerne skrive :) Mvh. Jeanne -
Fysik A-Historie A, gode emner at skrive om?
ForumindlægJa. jeg går efter/drømmer om at få 12 tal for SRP-opgaven, men det kræver jo selvfølgelig at man har et godt emne, som også interessere en, men jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive om endnu. Er der nogen der kan komme med nogle forslag til gode SRP-emner? Jeg har valgt at skrive i Fysik ... -
Problem med Emnevalg
ForumindlægHej Jeg har valgt at skrive i VØ og samtidshistorie i min SRP Jeg har valgt et overordnet emne (mærsk), men har ingen anelse om hvad jeg skal skrive om. Har ingen anelse om hvor og hvad jeg skal søge på for at finde nok information til en god SRP hvis der er nogen der har nogle forsla... -
I tvivl om sidetal
ForumindlægHej: Vi har fået besked på, at vores SRP skal være på 15 - 20 sider. Jeg skriver i matematik og fysik. Matematikdelen er der mange matematikudtryk, som fylder en del. Jeg har læst i SRP-bogen, at en normalside er på ca. 2400 tegn. Skal jeg gå efter sidetal eller normalsider? -
HJÆLP! - Sitcom analysemodel hvor ?
ForumindlægHej Alle sammen .. Jeg skal bruge en sitcom analysemodel til mit srp. Men jeg har simpelthen ikke kunne finde en, jeg har søgt i jeg ved ikke hvor lang tid. Kravene til analysemodellen er at den skal have et navn , altså hvem der har lavet den, da den som sagt skal bruges i mit srp. Så hvis at de... -
Bliver alle referencer kigget igennem?
ForumindlægEr der nogen som ved i hvor stor udstrækning ens fodnoter og referencer bliver kigget igennem i SRP'en? Jeg mener, hvor lang tid har censor og lærer til at rette hver enkelt opgave? For i løbet af en SRP kan man snildt få sneget sig op på 50 referencer til diverse bøger og websider, som lære... -
Lån af bøger?
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg har lånt nogle bøger til SRP, men nogle af bøgerne kan ikke fornyes i lån.. Hvad gjorde i da i skulle bruge bøgert til SRP over længere end den givne låneperiode? Det er trods alt lidt problematisk, hvis man skal tage kopier af 150 sider.. Tak! -
Utilfreds med karakter
ForumindlægHej Jeg skrev i December min SRP i FysikA og MatematikA om solceller. Jeg fik idag min SRP tilbage, og funderede meget over om denne karakter jeg modtog nu også var passende. Selv mener jeg at opgaven fortjener en højere karakter og vil derfor gerne høre jeres mening, fik 7 og mener selv opgave... -
bøger
Forumindlæghej sp-medlemmer jeg skal i gang med srp men har svært ved at finde godt materiale... mit emne er radioaktivitet.... matematik og fysik... nogle der kender nogle gode bøger som man kan skrive om i srp.... også en bog om possionsfordelingen(el. hvordan man nu staver til det) vil være super lækk... -
Studieretningsprojekt - Asymptoter og Kemi
ForumindlægHej, jeg var ikke tilstedet da vi fik information om SRP desværre.. Så da vi skulle vælge et emne søgte jeg hurtig på google om SRP projekter, og faldt over Syrebase Kemi og Asymptoter.. Men nu kan jeg virkelig ikke koble emnerne på et højt fagligt niveau! Nogen der har nogle gode forslag? s: Ev... -
Markedstendenser
ForumindlægHej folkens har lige brug for hjælp til SRP håber i vil være søde og hjælpe mig! Jeg er blevet bedt om at skulle vurdere markedstendenser samt Carlsberg's konkurrencemæssige situation. 1. hvad indeholder markedstendenser?? er helt blank på den? 2. Hvad skal jeg bruge af modeller for at ... -
Kemi A fysik B - studieretningsprojekt - forslag til noget spændende man kan skrive om?
Forumindlægsom overskriften siger, har jeg valgt fagene Kemi A og Fysik B til at skrive min SRP. Derfor ville lige herinde og spørge jer folkens, om der er nogle blandt jer, der har erfaring i SRP i fagene Kemi A og Fy B. Jeg søger derfor forslag til hvad man kan skrive om af interessante emner. ... -
BERETNING ELLER LEVN? HJÆLP!!
ForumindlægHej derude! Jeg har skrevet en srp om babylonsk matematik og Hammurabis lov. Skal op og forsvare min mundtlige SRP snart, og er usikker omkring om loven er levn eller beretning. Jeg har lavet en analyse af loven, og jeg har også lavet et diskussionsafsnit med loven, hvor jeg diskutere hvilken ro... -
Koncentration af medicin i blodet (differentialligninger)
ForumindlægHej alle sammen. Jeg er i gang med at skulle skrive en mini-SRP, som øvelse til SRP'en. Vi har fået en matematik-opgave, som jeg ikke lige kan gennemskue. Der hvor jeg mister tråden, er ved punkt f) i det vedhæftede dokument/billede. Jeg håber virkelig er er nogle af jer, der kan hjælpe mig... -
Haster! - Mat A og Samf A
ForumindlægJeg skal snart skrive SRP og skal derfor lave en disposition over hvad min SRP skal indeholde. Jeg har valgt at skrive i matematik A og samfundsfag B og jeg har valgt emnet Finanskrisen. Er der nogle der har en ide til en god disposition for opgaven? Og er der evt. nogle, som skal med i opgaven? ... -
Hvorfor?
ForumindlægHvordan kan det være, at man ikke kan forstå noget, når det er muligt at forstå? Hvis I synes jeg er skør, er det jer, der ikke forstår mit spørgsmål. -
Hvad betyder ≡
ForumindlægHej! Jeg sidder og skriver SRP i samf og matematik, og skal sidde og beskrive RSA kryptering. Det der forvirrer mig aller mest lige nu, er dette tegn, ≡, som jeg har forstået betyder kongruens eller ækvilivant med. Det bliver i mit tilfælde brugt i modulus regning. "Lad a, b, n &is... -
Rettelse af sætninger
ForumindlægHej , jeg skal til en engelsk skrift. eksam imorgen og vil gerne have lidt hjælp til forberedningen. Jeg har nemlig fået et sæt opgaver uden hjælpemidler af min engelsk lære, hvor den første opgave handler om, at rette sætninger fra grammatiske fejl. Der er nemlig nogle af dem, som jeg ved hvad... -
Uretfærdig Karakter/For Streng Bedømmelse
ForumindlægHej :) Jeg har haft Engelsk B på HF som fjernstuderende og jeg har lige været oppe til den mundtlige eksamen. Jeg fik 10. Selvom jeg føler at jeg havde en del problemer med temaet, gjorde jeg det alligevel rigtig godt og jeg er sikker på at jeg kom omkring de rigtige ting. Samtidig er min behe...
