Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 18221 til 18240 af 141690
-
nogen der vil hjælpe hurtig "matematik "
Forumindlægi er bare rigtig søde og lave den nu og lave udregning til den første, så jeg lige forstår det, elleres facit til de andre (3a-7b+5)+(-3b-3)-(-4+2b) 7a-12b+8 7a-2b+2 7a-4b+2 7a-12b+2 4(3a-2b) 12a-2b 12a-8b 7a-2b 7a+2b (2a-3b)(2a+3b) (a+b)(a+b) -
poetic justice
ForumindlægNogle der har skrevet en stil om poetic justice af diana appleyard..? er lidt i tidsnød.. HJÆLP... -
Søger hjælp hehe
ForumindlægHeeej.. er der nogen som gerne vil hjælpe mig privat; noget med nyttevirkningen og arbejdets kraft osv? -
omregning
Forumindlæghej Er der nogen der ved hvordan man kan omregne (meter/min) til (J/cm^2) tak på forhånd. -
noter
ForumindlægHej folkens. Jeg vil spørge om der er nogle som har nogle samfunds b noter som jeg muligvis kan få. Altså går i gymnasiet så det vil være godt hvis i havde nogle. kan i sende over mail helst. [email protected] -
Kemioplympiade
ForumindlægHej Jeg har kvalificeret mig til runde to i årets kemiolympiade. Er der nogen der har erfaring med konkurrencen og som kan give mig nogen gode råd til hvordan jeg kan forberede mig på bedste vis? Skal jeg læse eller koncentrere mig om opgaveløsning? . -
Kemi opgavesæt
ForumindlægHej....:) Jeg skal lave et opgavesæt i kemi. Der er tale om opg. 3-5 i opgavesættet: studex 2003 med spektroskopi. Jeg ville hører om der er nogen som har lavet det, da det ville være til stor hjælp. På forhånd tak for hjælpen....:) -
ligninger i kordinatsystem
ForumindlægVed I hvordan man tegner disse 4 ligninger ind i et kordinatsystem som linjer? a) y1 = 1/2 x + 2 b) y2 = -x+4 c) y3 = 1/2 x + 4 d) y4 = -x+6 -
differentiel regning
ForumindlægHej har en lille problem hvordan løser man 2x^2-3x+2=2√x skal bare få den ene side til at være nul, men ved ikke hvad jeg skal gøre med kvadretroden.. -
Mundligt dansk
ForumindlægHej, jeg har virkelig brug for hjælp jeg skal op i dansk mundligt i dokumentar film og jeg kan virkelig ikke finde en jeg synes der har nok kød i sig er der nogen der har været oppe i dokumentar film der kan hjælpe med en god dokumentar og en analysemodel til dokumentaren? -
Hjælp OSO
ForumindlægHej allesammen. jeg ville hører om det var muligt om nogle af jer kunne give mig et godt råd til min OSO problemstilling - den handler om indretning og stil. Hilsen Darlingen -
skabelon til synopse 9. klasse afgang. mundt.
Forumindlæghej, jeg sidder og skal lave en synopsis på en novelle, og jeg kunne virkelig godt bruge en skabelon på hvordan man opstiller en synopse :D -
tredjegrads ligning
Forumindlægal min matematik viden er lige pludselig forsvundet... hvordan løser man 0,4x^2 + 4x^3 = 10^-7,9 -
produktion med bæredygtig udnyttelse af naturgrundlaget
Forumindlæg1. hvordan er drivhuseffekten og er det et nyt fænomen 2. hvordan bidrager landbruget til drivhuseffekten 3. hvad kan mennesker gøre for at mindske drivhuseffekten -
Tidsforlængelse
ForumindlægHEj, er der nogen der har et link eller noget materiale til udledelse og forklaring af tidsforlængelsen? -
Ville det påvirke vores historiske ståsted, hvis vi havde stemt ja? (Maastricht-traktaten)
ForumindlægHjælp? Ville det påvirke vores historiske ståsted, hvis vi havde stemt ja? (Maastricht-traktaten) -
pH-værdi - Teori - Syre og baser
ForumindlægHej ! Jeg skal skrive en rapport om pH og syre og baser ! Men nu ved jeg slet ikk hva jeg skal skrive under teori ? Håber der er nogle som kan hjælpe mig ! -
Noter - HASTER
ForumindlægHej. Jeg står og er så uheldig at jeg i morgen skal aflevere noter om globalisering - og min computer har desværre haft et sammenbrud - så der er intet tilbage. Nogen som kan hjælpe med nogle noter omkring globalisering, ville virkelig være en stor hjælp. Alles-yndling -
Rettelse af Resumé
ForumindlægEr der lige nogen der hurtigt kan rette mit resumé igennem?.... Resuméet er om ,, Mord i September" Af Dan Turéll? -
hakon jarls død
ForumindlægHvad er budskabet samt temaet i "Hakon Jarls død" af Adam Oehlenschlæger?
