Søgning på: matematik b mundtlig eksamen. Resultater: 18221 til 18240 af 132899
-
hvordan foregår en erhvervsøkonomi eksamen?
ForumindlægDa jeg skal op i erhvervsøkonomi på C-niveau i den kommende uge vil jeg meget gerne vide hvordan en erhv. økonomi eksamen præcis foregår? er den ligesom andre eksamener?? På forhånd tak -
tips til mdt. eksamen
ForumindlægHej, jeg skal snart til mdtl. eksamen i samf. på c- niveau.. Har nogen nogle gode ideer til hvordan jeg scorer gode karakter!! -
Haster' Eksame imorgen
Forumindlæghej,, har eksame imorgen, nogle gode ideer som kan hjælpe mig med at få gode karakter??? -
Spansk eksamen
ForumindlægHej. Jeg har brug for at dette bliver rettet da jeg skal til eksamen imorgen: El texto trata de Juan Pedro Gómez Ortiz. Juan es un hombre que tiene treinta y tres años, ha nacido en Holguin que es un pequeño pueblo. Juan se graduó en ingeniería mecánica... -
Samfundsfag c eksamen 2012 hjælp
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til samfundsfags c eksamen her den 26 juni, og jeg har lidt forkellige ting jeg rigtig godt kunne tænke mig at få svar på. Jeg har aldrig været til samfundsfag eksamen før, og er derfor rigtig nervøs. Jeg vil bare spørge om nogen af jer har nogle gode råd osv. Og ... -
Matematik C aflevering
ForumindlægSøger desperat en der kan lave min matematik aflevering til iaften kl 23:59. Jeg betaler selvfølgelig gerne for den! Selve afleveringen er der sat 3 elevtimer af til!!! Hjælp!!!! :) -
Opgaver til Matematik på A-niveau
ForumindlægHej Jeg sidder her i min sommerfeie, og læser foran i matematik. Mit problem er dog, at jeg mangler opgaver til at lave, så har i nogen opgaver på A-niveau? -
Hvad hedder den slags matematik,hhx?
ForumindlægJeg kan ikke huske, hvad den slags matematik hedder. Det er en slags funktion. Det er hhx første år .Jeg kan ikke huske hele ordet for det, men det hedder noget med løn. Tak på forhånd. -
kigge på min matematik opgave ???
ForumindlægEr der nogen der har mulighed for at kigge på min matematik opgave, hvor jeg er blevet bedt om at beskrive visse begreber! Skal afleveres d. 10..! please hjælp mig! -
Eksempel på fysik/matematik
ForumindlægHey, jeg sidder og savner et eksempel på hvordan man kan bygge et studieretningsprojekt op, når man har fysik og matematik som fag.. Hvis der er nogle af jer der har lavet et projekt i de fag, vil jeg meget gerne se det.. På forhånd tak.. -
"Eksamen er offentlig"
ForumindlægMan må gerne overvære en eksamen (undtagen voteringen). Men hvad med i et fag som religion eller oldtidskundskab, hvor nogle af teksterne er det samme? Så kan man risikere at en af dem, der overværer eksamen, trækker den samme tekst. Hvordan forhindrer man dette? -
Potensfunktioner, beregning af forskriften og a og b
ForumindlægOm en potensfunktion f(x) = b*x^a oplyses, at P(12,40) og Q(18,76) er punkter på grafen for f(x). Bestem forskrift for f(x) Om en potensfunktion f(x) = b*x^a oplyses, at P(6,36) og Q(23,104) er punkter på grafen for f(x). Bestem tallene a og b Hjælp tak :) -
HG1 Eksamen (IMOGEN)
ForumindlægJeg forstår simpelthen ikke noget af opgave i engelsk (Niveau E) Så hvis der er nogen som kunne hjælpe mig ville det være super ! Skal op i imorn , så har lidt travlt. Det drejer sig om der hvor man skal præsentere flere slag legetøj fre BR-legetøjs program ? Øhhh . Hvilket program ? Er det mi... -
eksame: almen studieforberedelse AT
ForumindlægHejsa allesammen ! Jeg fik her for nylig af vide, at jeg alligevel skulle op til eksamen i AT (almen studieforberedelse), men har desværre ikke alle mine papire dertil. Derfor; Har alle skoler sammen AT-fag ? (er første g'er) Jeg var en del syg den ene periode og det er ret problematisk, fo... -
hvad må man medbringe til den skriftlige eksamen?
Forumindlæghvad må man medbringe til den skriftlige eksamen? -
Engelsk eksamen - HF
ForumindlægSkal til engelsk eksamen i næste uge. Er der nogle der kan sige hvordan den foregår? Vi har 24 timers foreberedelse, så vi trækker en tekst dagen forinden. Men trækker man ikke også en tekst til selve eksamen som man også skal gennemgå og analysere? og hvilken tekst skal man perspektivere til det... -
f(x)=b*x^a
ForumindlægHalløj . Har brug for lidt hjælp til følgende opgave. Hundens vægt: 5 - 10 - 15 - 30 - 40 -60 Fodermængde: 85 -140 -190 -320 - 395 - 545 f(x) er daglige fodermængde som funktion af x som er hundens vægt. Dette beskrives ved modellen f(x) =b*x^a Skal bestemme tallene a og b. <- Hvordan gør jeg ... -
Dansk eksame 2004
ForumindlægEr der nogle der kan fortælle mig, hvad stiloplæggene handlede om i dansk eksamen 2004?Man kan ikke hente dem på uvm, men måske man kan hente dem et andet sted eller der bare er en der vil fortælle det?På forhånd tak! :) -
elektro kemi skriftlig eksamen
Forumindlægkom lige i tanke om at hvis der kommer et spørgsmål i morgen til den skriftlige kemi eksamen angående elektrokemi, hvor der er et celle diagra hvor jeg har mere end bare redoxpartnerne med i hvordan udregner man så Uo?? -
Dansk Eksamen - De socialt udsatte
ForumindlægJeg har trukket ¨De socialt udsatte¨ til dansk eksamen, og mangler virkelig noget at perspektivere til. Kender i nogle gode/relevante ting jeg kan perspektivere til?
