Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 18221 til 18240 af 141659
-
Homers illiaden 3 sang
ForumindlægHvad kan man skrive om guder og slægt, i sang 3? :) -
ligning
ForumindlægLøs ved beregning ligningen f(x)=-3 -
Redox
ForumindlægHej! Jeg skal afstemme følgende redoxreaktion: Fe^2+ + O2 --> Fe(O)OH men jeg kan ikke få den til at gå op... Jeg finder OT for Fe til at være 2 på venstre side og 3 på højre side (er dette måske forkert?), men så går det ikke op med OT og afstemning af Fe? Mange tak for noget hjælp! :) -
Differentialregning
ForumindlægJeg virkelig lost, please hjælp mig -
Procentændring
ForumindlægHvad er procentændring fra lang til kort periode og omvendt?? -
kræfter
Forumindlæghjælp hjælp hjælp -
HJÆLP
ForumindlægHåber at der er en som kan hjælpe mig Jeg prøver at sammenligne hæmoglobin densiteten i blodet som udgør 8 % med lipid densiteten i mælk (9 %). Jeg var at der skal flere lipid partikler tilstede end hæmoglobin men ved ikke helt hvordan jeg skal sammenligne disse matematisk. -
HJælp forskelligt
Forumindlæghej er der nogen som kan hjælpe mig med en aflevering? please -
Kolorit 9
ForumindlægHej, jeg har nogle problemer i kolorit for niende. Side 36-37 opg. 3,7,8 og 9 Nogle der kan hjælpe? altså bare med hvordan jeg skal regne dem ud -
Svarark til FSA
ForumindlægHej! Jeg står og mangler et svarark til matematik FSA 2005 December, og ville hører om nogle havde eller kendte til et link hvor jeg kan skaffe det? Jeg har dog selv søgt! På forhånd tak! -
Synopsis
ForumindlægEr der en der kan hjælpe med hvordan man sætter en synopse op? -
Vejledende løsning - Mat A
ForumindlægHej alle. Er der nogle der tilfældigvis skulle have vejledende løsninger til Matematik A, må i meget gerne skrive her. Det drejer sig om Matematik A, 4. udgave, 1. oplag. Med venlig hilsen Jonathan -
Reflektere over teksten Tabernarren.
ForumindlægHej alle sammen, jeg har fået en stil for, hvor vi skal skrive et essay og reflekter over teksten, den hedder Tabernarren. Og det er anden gang at jeg laver et essay, men jeg har simpelhen glemt, hvordan man laver et essay og hvordan skal jeg begynde med at lave den, når jeg skal reflekter over... -
er det rigtigt ?
ForumindlægHej Er der en der gider tjekke om jeg har forstået det rigtigt og lavet tabelen rigtig. Det handler om procent og procentpoint :) på forhånd tak -
Hvad må prisen sættes til for at opnå et enhedssalg på 290?
ForumindlægHej! b) Efterspørgselkurven som gives i tabellen ovenfor er lineær - retlinjet. Hvad må prisen sættes til for at opnå et enhedssalg på 290 enheder? Mvh. -
Mat afl
ForumindlægNogle der vil hjælpe mig med en sides mat afl? -
PLZ Se den igennem
ForumindlægHej, er der nogen der gider og bedømme denne her med karakter ?:) Meine erste Freunde war Jens. Wir treffen in 0. Klasse. Später ich bekommen viele Freunde, aber Jens war meine erste. Ich seine sich sicher . Ich bin sich sicher sein, dass man kann finde eine Freunde darauf im Schule ,Arbeitspla... -
sro
Forumindlæghvilke metoder bruger man i sro i Biologi, hvis man ikke har nogle forsøg eller beregninger med? -
Hjælp til forskrift
ForumindlægF(x)= -½x+60 , x e [0;120] x angiver afsætningen i antal dåser læderfedt om ugen A) Angiv forskrift for g(x) Funktion : k(x)=10x+98 A2) Påvis, at forskriften er h : h(x)= -½x^2+50x-98 C) Beregn antal dåser, virksomheden skal afsætte om ugen for at få positivt overskud D) Best... -
Bestemmelse af sukker
ForumindlægJeg har lavet forsøget "Bestemmelse af sukkerindhold..", hvor jeg har titreret med KMnO4. Følgende reaktioner finder sted - som jeg så har afstemt: C12H22O11 + H2O --> C6H12O6 (glucose) + C6H12O6 (fructose) 5OH- + RCHO + 2Cu2+ --> RCOO- + Cu2O + 3H2O 2H+ + Cu2O + 2Fe3+ -->...
