Søgning på: Andet. Resultater: 18241 til 18260 af 91205
-
vektor regning
Forumindlæghvis du har en total vektor der hedder 92,77 vinkel -52,5 og den er sammen sat af to vektorer, hvor den ene har vinkle 0 og den anden vinkel -90. hvordan finder man værdierne på vektorerne -
hjælp til idéer i projektopgaven
ForumindlægHej!! kunne virkelig godt bruge nogle idéer til min projektopgaves produkt - mit overemne er og verden blev en anden - mit del emne er slaget om England Tak på forhånd;) -
Spørgsmål på fransk - bindestreg?
ForumindlægHej, jeg er lidt i tvivl, skal man sætte et bindestreg, når man vil spørge om noget på fransk? eller skal man gøre det på en anden måde? fx. Où est-il ? eller: Où il est ? eller: Où est il ? -
Kvindefrigørelse
ForumindlægHej, jeg arbejder med kvindens rolle efter anden verdens krig (med henblik på den seksuelle revolution). Jeg vil vide om nogen har en kilde eller en bog som jeg evt. kunne bruge. På forhånd tak :-) -
Bultmann og modernitet
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe mig med dette spg. Hvad er nøglebegrebet ved Bultmann og hvordan kan man se, at moderniteten har påvirket ham? Angående nøglebegrebet ved jeg ikke om det er modernitetsteologien eller afmytologiseringen eller noget helt andet. -
Numerisk analyse...
ForumindlægJeg er igang med at lave numerisk analyse, men kan af en eller anden grund ikke beregne med frem til de negative koordinater.. noget som i kunne hjælpe med at få frem ?.. -
Dansk synopse
ForumindlægHej :) Jeg er igang med dansk synopse, og har trukket "At være anderledes" nogle der har nogle gode bøger eller noget andet jeg kan bruge? God Tirsdag :-) -
Hvordan skal det løses?
ForumindlægÆkvator er ca. 40 076 km. Hvor mange mennesker skal danne kæde for, med udstrakte arme, at nå rundt om jordens ækvator? ------ Hvordan skal det løses uden andet information? -
Redegørende/analyserende nivauer i forhold til min problemformulering?
ForumindlægMine to første UNDERspørgsmål i min problemformulering lyder således: -Hvordan skildre Ken Kesey behandlingen af psykisk syge i romanen One Flew Over The Cuckoo's Nest? -Hvilket menneskesyn kommer til udtryk i romanen? Jeg er gået ud fra at mit første spørgsmål måtte være på det redegørende... -
Calculus 2 noter i mathcad søges
ForumindlægHar oprettet en anden tråd også, men jeg søger også noter på mathcad, hvis der er en venlig sjæl som vil dele med mig? :) JEg skal op her lige efter nytår, og synes faget er rigtig træls! På forhånd tak. -
Arealet ved hjælp af cosinus relationen
ForumindlægSkal finde arealet af en firkant, men jeg har kun vinkel B og dens sideben, hvordan skal jeg find arealet, hvis jeg ikke har nogen sider på den anden halvdel, dvs vinkel D og dens sideben? Hjælp tak! -
Dansk projekt, uligheder mellem muslimske mænd og kvinder? spørgsmål
ForumindlægKan i ikke hjælpe mig med at finde på nogen spørgsmål :) ! fordi skal lave problemformulering færdig. Den ene skal være om vurdering. og den anden skal være handling, og den tredje skal være HV Spørgsmål. Please hjælp -
ugens nyhed?
Forumindlæghejsa.. jeg har en fremlæggelse imorgen! nogen der kan fortælle mig hvilken nyhed der har været i løbet af uge 1 som har pårørt danmark? (alt andet end efterløn godtages) -
Herodot - Kong Kroisos
ForumindlægEr blevet lidt i tvivl om Kong Kroisos er en græsk tragedie eller om det er noget andet? Og hvis det er en tragedie, skal jeg så bruge Aristoteles' drama-analysemodel til at analysere den? :-) Håber I kan hjælpe :-) -
kan man komme i gymnasiet hvis man for 00
Forumindlægjeg er blevet egnet til gym og er kommet ind, men fik 00 i tysk. jeg skal ikke have tysk i gym jeg skal have spansk. er jeg stædig kommet ind på gymniaset eller skal jeg finde noget andet?? -
Symbolik
ForumindlægHej Folkens Jeg vil i maleri prøve at vise engagement, vilje og arbejdsomhed vha. symbolik af en eller anden form. Især vilje og arbejdsomhed er vigtige for mig. Nogle der kan hjælpe :) -
Prænatal diagnostik
ForumindlægHvilke fordele og ulemper er der ved prænatal diagnostik? Jeg skal komme ind på sundhedsmæssige, samfundsmæssige og etiske forhold - etiske forhold er jeg kommet ind på, men kan ikke rigtigt finde på noget med det andet :( -
Isotoper
ForumindlægHej. Jeg skal til fysik-eksamen på tirsdag. Jeg ville bare lige høre om alle grundstoffer ikke har en anden udgave (isotop), som er radioaktiv? F.eks. Hydrogen-isotopen 31H. Har resten af grundstofferne så også en isotop som er radioaktiv. Tak på forhånd -
Afkølingskurver
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode noter omkring afkølingskurver, som de kan sende til mig? Eller anden hjælp til det? Derudover ville jeg også blive glad, hvis nogen bare kunne forklare lidt om det, hvis i føler i har styr på emnet.. På forhånd tak. -
Komposition
ForumindlægHey boys and girls - og alle jer andre... Har lige et problem, som jeg håber I kan hjælpe mig med. Når der er tale om komposition i et eventyr, skal man så se det i anledning til kontraktmodellen? Tak på forhånd!
