Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 18241 til 18260 af 26355
-
plagiat hjælp
Forumindlægkan plagiat kontrollen fange, hvis man har oversat dele fra en anden opgave på engelsk til dansk og brugt den? jeg ved godt at det er plagiat, men jeg er mere interrerseret i at vide om maskinen kan fange det urkund eller hvad det hedder. -
SRP
ForumindlægHej alle. Jeg skal vælge hvad jeg vil ´skrive om i SRP men har virkelig ikke nogen anelse om hvad jeg vil skrive om ?? håber i kan komme med nogen gode forslag :) jeg skal skrive i fagene Engelsk/samfundsfag og historie :) -
Brev der skal rettes
ForumindlægHej alle. Er der evt. nogle engelsk talene mennesker, der er interessret i at hjælpe en gut som mig? Jeg har et lille brev på 400 ord, jeg skal have rettet. Hvis I er interessret, smid venligst en besked i min indbakke.. Jeg ville virkelig sætte pris på det. På forhånd tak! (-: -
Life Is a Bitch oplæsningsstykke
ForumindlægTitlen siger sådanset det hele, jeg har udvalgt kortiflmen Life Is a Bitch til mundtlig dansk, men jeg har super svært ved at finde et oplæsningsstykke at bruge, da de fleste er engelske eller endda norske! Plz hjælp mig! -
rettelse af stil
ForumindlægKære Jer derude. der vi har en stil for til på tirsdag d. 27 september vile jeg høre om nogen gad og evt. at rette den? der engelsk abselut ikke er lige ud af lande vejen for mig håber på nogen kan og gider kh Katrine -
New York never again
ForumindlægHej, jeg har fået en engelsk stil for " New York never again" - Er der nogen der har lavet den, og som evt. kan hjælpe mig, jeg har ingen anelse om hvad jeg skal skrive. Håber i kan hjælpe! -
Skal jeg gå 3.g om igen, hvis jeg dumper alle mine eksamener (altså 00)
ForumindlægHej alle Jeg går på HHX og har et snit på 4,3. Vi skal op til engelsk mundtlig, sop mundtlig og dansk mundtlig. Hvis jeg får 00 i alle de tre, kan jeg så ende med at gå 3.g om? -
5 Minute talk
ForumindlægJeg står og skal fortælle om et valgtfrit emne på engelsk, som skal tage ca. 5 min. Vil høre om der er nogen, som har nogle idéer til, hvad jeg kan fortælle om? Jeg har selv tænkt på at snakke om fedtskatten, men ved ikke om det er nok til 5 min. -
The obelisk
ForumindlægVi skal skrive et essay om The oblisk i engelsk, i AT "version", hvor vi skriver om hvordan humaniora, samfundsvidenskab og naturvidenskab angriber teksten, på dansk (heldigvis) men er der nogen der kan hjælpe mig i gang? -
supplering
Forumindlægnogen der ved hvor man kan supplere gymnasiale fag?? jeg vil nemlig gerne supplere engelsk til A og religion til B.. har ikke haft disse fag på disse niveauer.. bor i gladsaxe... -
SRP om 9/11
ForumindlægSkal skrive SRP i engelsk og historie. Jeg vil gerne finde en roman at analysere, og det er vigtigt, at jeg holder mig til det historiske perspektiv, da jeg ikke er interesseret i, at det bliver samfundsfagligt. Alle andre tips mht. emne og SRP-skrivning er også velkomne! -
RETTELSE AF STIL !
ForumindlægHeey folkens. Er der nogen der kan være så flinke, at rette min engelsk stil? jeg har mange sproglige fejl (grammatiske) i stilen, håber i kan hjælpe, for jeg har virkeliiiig svært ved det! Tak på forhånd :D -
USA's udenrigspolitik FØR 9/11 - SSO, hjælp mig!
ForumindlægHej alle. Jeg er sådan på røven. Kan absolut intet finde om USA's udenrigspoltik før 9/11, både engelske og danske hjemmesider har jeg søgt på, har kigget i en masse bøger, og kan stadig intet finde. Har desperat brug for hjælp!! -
Forklaring på denne opgave.
ForumindlægHar en opgave der nævner begrænset og ubegrænset punktmængde. Tilsvarende åbnet og lukket. Hvad er betydningen af disse? evt hvad selve emnet hedder på engelsk, har nemlig ikke kunne finde noget. Se opgave på: Svaret på opgaven er givet til at være C. Hvorfor? https://ibb.co/LhynNmJ -
hjææælp er virkelig på røven!
ForumindlægHej alle sammen jeg skal sammenligne Columbus' første rejse med hans anden, hvor jeg blandt andet skal kigge på den fasttatte kurs, men jeg kan slet ikke finde noget på det! på hverken dansk eller engelsk!! håber der nogle der kan hjælpe!! -
Hjæælp!!
ForumindlægHej alle sammen jeg skal sammenligne Columbus' første rejse med hans anden, hvor jeg blandt andet skal kigge på den fasttatte kurs, men jeg kan slet ikke finde noget på det! på hverken dansk eller engelsk!! håber der nogle der kan hjælpe!! -
Er der en der vil læse min SRP?
ForumindlægHej :) Er der en der kunne tænke sig, at læse min SRP og evt. kommenterer på den/retter fejl? Det ville være super lækkert! Den er skrevet i fagene engelsk og historie, emnet sendes gerne som besked. Ønsker alle en rigtig dejlig juleferie og god jul :) -
Trækker det ned?
ForumindlægHej jeg skal til terminsprøve i engelsk, i uge 3. Men til den skriftlige fremstilling skal man ca. skrive 350 til 450 ord. Så er mit spørgsmål så om det vil trække ned hvis man skrev 50-100 ord for lidt, og hvor meget det vil trække ned? -
English speech
ForumindlægHej :) Jeg skal skrive en engelsk tale om Usa's indflydelse på danmark i min genneration. Stilen skal være på omkring en side. Jeg mangler virkelig inspiration og ideer, håber der er nogle der kan hjælpe?????? -
Terminsprøve og eksamen
ForumindlægHej jeg har snart terminsprøve og senere hen eksam Men har i nogle hjemmesider hvor jeg kan øve det hele Som dansk engelsk matematik osv til 9 klasse ;)
