Søgning på: erhvervsret opgaver. Resultater: 18241 til 18260 af 141690
-
Noter
ForumindlægEr der nogen der har gode idræt b noter til den teoretiske del? skal op i morgen. Please hjælp! -
Bestem overfladen
ForumindlægNogen der kan hjælpe med at komme i gang? En beholder der skal rumme 20 dm^3, er sammensat af en cylinder med bund og en halvkugle flade, der har samme radius som bunden af cylinderen. Det oplyses, at overfladen O(x) (dm)^3 for en sådan beholder som funktion af cylinderens radius x (dm) er give... -
kasteparablen
ForumindlægHej, Jeg har lavet forsøg over kasteparabel på karbonpapir, hvor vi skulle skyde en kugle op ad en væk, og så variere afstanden til væggen. Jeg søger noget teori omkring emnet. Er virkelig på bar bund. Jeg har også et andet problem. Funktionen "Y-fejllinjer" i excel 2003 - hvor fi... -
Et Skud i Taagen af J.P. Jacobsen
ForumindlægHej folk. Er der nogen der har læst "Et Skud i Taagen" af J.P. Jacobsen? Hvad handler den om? -
differenttialkvotient
ForumindlægHvordan udregner jeg det her? hvis g(7)=10 og g(7)=2, så skal jeg bestemme ca. g(6,99) og g(7,01)... PÅ forhånd tak. -
k
Forumindlægj -
Klok klok af Peder Frederik Jensen
Forumindlægnogen der kan hjælpe med at analyserer novellen Klok klok, som er skrevet af Peder Frederik Jensen? hvad handler det om? på forhånd tak.... -
Muhammed-krisen ??! DIO
ForumindlægHeej Jeg er igang med at skrive min DIO (Tværfaglig eksamensopgave, Det Internationale Område) Og har valgt at skrive om Muhammed-krisens økonomiske konsekvenser for Danmark. Så vil bare høre om der er nogen der har nogle spændene fakta om sagen, eller eventuelt kan henvise mig til et sted hvor ... -
global opvarmning
Forumindlæghvor mange millioner tons kuldioxid blev ikke optaget? i 2000 -
Hjælp til CO2 og transport
ForumindlægEr der en sød sjæl som kan hjælpe mig og min gruppe med at besvare vores spørgeskema? Tusind tak på forhånd. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScidMD_M2hH-zjZnrI0NKpcIA5kqBWovl1tdYIjqIIWOuwHoA/viewform -
Destillation af Råolie
ForumindlægDavs unge og gamle :-)! Jeg er endelig meget god i skolen, men det med Kemi er ikke just mig. Derfor har jeg tænkt mig at søge hjælp og, håber det lykkedes. Hvorfor kommer lette kulbrinter øverst og de tungere kulbrinter nederst i et destallionstårn? Beskriv hvilken sammenhæng der er mell... -
Hjælp til syre-base
ForumindlægHar bru for lidt hjælp til denne:4a. Koncentreret svovlsyre, H2SO4, som er 96% regnet efter masse%, har massefyl¬den 1,84 g/mL. Omregn masse% til mol/L efter nedenstående retningslinier: 1. Hvor mange gram vejer 1 L af opløsningen? 2. Hvor mange gram ren svovlsyre er der i denne liter? 3... -
pleassseeeee hjælp mig :(
ForumindlægHej alle jeg har et spørgsmål til, er stået her og ikke kan mere og jeg ville blive virkelig glad hvis der er nogen der kan hjælpe. Og det var med min vurdering del, og den lyder således: ''en vurdering af betydning af anvendelse af kryptering for den tyske søkrigsførelse under 2.... -
DIO fremlæggelse om EU og vedvarende energi
ForumindlægHej Alle der skulle læse min post!:D Jeg sidder og er i gang med at forberede min DIO fremlæggelse. Jeg har lige været til møde med min eksaminator som har givet mig 4 i karakter for rapporten, så ikke det bedste udgangspunkt forud for fremlæggelsen. Han siger det der generelt har været i vejen... -
HJÆLP TIL RAPORTAGE AF KLODSHANS
ForumindlægHej venner:)) jeg skal virkelig bruge hjælp! jeg skal skrive en raportage om klodshans, og har ingen ide om hvordan jeg skal starte, eller skrive den DET HASTER -
Samf. skriftlig eksamen
ForumindlægEr det tilladt med hjælpemidler i skriftlig eksamen i samfundsfag? -
Hjælp til emne!!!!!
ForumindlægHej Alle ! Jeg har valgt fagene, Samfundsfag A og Dansk A! Jeg havde i starten tænkt mig at skrive noget om Freuds teorier og vil analysere noveller som er Freud relateret. I samfundsfags delen ville jeg komme ind på noget med socialiseringsprocessen! . Men jeg er bare så usikker på hvordan jeg k... -
case story?
Forumindlægheej Hvad vil det sige at skrive en engelsk case story om fx. 11 sept. `? -
designerbørn
ForumindlægHej. Jeg skal op i AT på mandag, og mit emne er designerbørn. Jeg mangler generelt noget mere samfundsfag, når jeg skal op mandag, er det nemlig en samflærer der er censor. Jeg har indtil videre noget omkring etik, noget fra etisk råd, fremtidige problemer og meget lidt andet. Men er der nogle ... -
Kredsløb
ForumindlægHej, Jeg skal op til Fysik (A) mundtlig om en uges tid, men der er altså noget jeg har problemer med. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at stille et kredsløb op - og det væreste er, at jeg ikke engang kan finde ud af at tegne det, hvis jeg bliver bedt om det. Jeg har læst i min bog, men bogen ...
