Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 18241 til 18260 af 52678
-
Engelsk stil !
ForumindlægEr der nogen der vil eller har tid til at rette min engelske stil? Så vil jeg være meget taknemlige… -
Er du god til biologi?
Forumindlægheeey.. Er der en der er god til biologi? =) jeg har 6 spørgsmål, som jeg ik kan besvare. Håber I kan hjælpe Lasse -
Biologi eksamen
ForumindlægHey folkens!Jeg vil squ bare sige held og lykke med eksamen i biologi skriftlig imorgen :) Håber i alle få karakter over 6..:) Lad os kryds fingre for hinanden... tihi..byeThomas -
"Oversættelses Pen"
ForumindlægHej...Jeg smuttede lige forbi denne hjemmeside og fandt dette produkt....http://www.transmedia.dk/shop/default.aspQuicktionary II - Elektronisk ordbog oversætter lynhurtigt fra engelsk til dansk. Et enkelt ord eller hel linie kan scannes ind og bliver automatisk oversat. 1.795,- DKKEr der nogle d... -
Transversalbølger og Longitudinalbølger
ForumindlægHey med fysikereEr igang med projekt om dels tsunamier dels jordskælv og skal svare på hvorfor hastigheden af transversalbølger som udsendes ved et jordskælv stiger, når de nærmer sig jordens kerne.Er kommet til den konklusion at det burde de heller ikke, eftersom Kernens densitet er større, og a... -
Gibberellinsyre
ForumindlægHej studieportalen. Er der nogle, som kan fortælle mig hvad gibberellinsyre er? Jeg kan intet finde om det! -
stjerner
Forumindlægi kæmpestjernefasen, bliver alle sjterner så røde stjerner(enten dværge eller kæmper)? -
rangorden i navne af mikroorganismer på engelsk og dansk
ForumindlægHej\n\nNu har jeg i et pænt stykke tid rodet rundt med bakterier - og er komet helt i tvivl om rangorden af navnene på bakterier.\n\nDer er familie/family og................ underarter / (under ) species.\n\nHvad med dem midt i mellem?\n\nKath -
I procent!
ForumindlægHej! Kan ikke helt find ud af det i den her opgave! Der er elever der skal bruge 368 klipper på fem dage til en skolerejse i alt er de 368/10= 36,8 ~ 37 klippekort, så mangler jeg bare at regne hvor mange ubrugte klip er der tilbage? Kan i hjælp mig med hvordan jeg kan gøre det? -
Hydrolyse
ForumindlægHej!!! Er der noge naf jer, som ved hvorhenne i kroppen acetylsalicylsyre hydrolyseres til eddikesyre og salicylsyre? -
engelsk mundtlig
ForumindlægGoddag alle sammen :)Efter 2 karakter har jeg et snit 7, men jeg vil gerne score et 10 tal hvis det er muligt i engelsk mundtlig. Men får at få det, hvad skal jeg kunne gøre ?? -
Eksamen fremgang?
ForumindlægHej..Skal op i IT A eksamen på handelsskolen, derfor er der udarbejdet en hjemmeside, med tilhørende skriftlig opgave og database.. Men læreren fortæller os ingenting: så hvordan foregår sådan en IT eksamen.. - Skal man forsvare sin hjemmeside og opgave- skal man vise hjemmesiden- skal man bruge ... -
Har The Amish ret til at leve som de lever?
ForumindlægJeg har om Amish people i engelsk og ville høre om i havde nogle gode råd som jeg kunne skrive om? -
En jord flere verdener
ForumindlægHej Vi er to piger, der skal i gang med at skrive projekt. Vores overemne er "En jord flere verdener" og lige nu er vi uden et underemne. Så hvis nogen af jer sidder inde med et par ideer, så endelig skriv dem, det ville vi sætte pris på :-) Indtil videre, har vi haft disse emner op ... -
Fortælleren...?
ForumindlægKan I hjælpe mig med at forklare til mig de her:Objektiv fortæller. Personal fortæller og, Er 1. person fortæller og en jeg-fortæller den sammen? På forhånden tak -
Matematik
ForumindlægHej :) Jeg skal op til mundlige matematik, som jeg skal lave det på power point. har i nogen god ideer hvad jeg kan fremlægge om? -
jeg kan ikke komme i gang
Forumindlægy= 1,8*0,983^x hvor y er koncentrationen i blodet (målt i ng/mL), og x er antal timer efter indsprøjtningen a) bestem koncentrationen efter 24 timer. Med hvor mange procent pr. time aftager koncentrationen af medicinen i blodet? b) efter hvor mange timer når koncentrationen ned på 1,0 ng/mL? ... -
spørgsmål vedr. mat.A turbo
Forumindlæghej. jeg havde et spørgesmål. vedr, mat. A turbo. er der nogen der har været til mat A eksamen mundtligt og skriftlige. sidste år???? og måske kan hjælpe med følgende spørgsmål hvad er de emner man kan komme op i??? med hensyn til mundtlig delen. og trækker man bare et spørgsmål med det samme og ... -
Hjælp til spændende emne 2g-opgave
ForumindlægHej.... Jeg søger nogle spændende emner til at skrive en 8 siders 2g opgave om. Hvis du har lyst til at foreslå noget må du gerne begrunde hvad problemstillingen skulle belyse ved netop det du foreslår. Det er meget vigtigt at emnerne kun er fra den antikke verden(Grækenland) og hvad der ellers ... -
SSO + sidehoved/fod
ForumindlægGodaften, Jeg kom lige i tvivl omkring hvad, min sidehoved og fod skal indholde i min SSO opgave. Jeg benytter mig også af fodnoter. Normalt plejer jeg at gøre således. Hoved: Navn - opgave - dato Fod: Skole - side x af y Ville det også være passende for en SSO? Eller skal hver enkel side und...
