Søgning på: tysk disposition anders sein. Resultater: 18261 til 18280 af 104934
-
OVERSÆTTELSE
ForumindlægHej lektieknoklende folk.. Håber I nyder weekenden! :) Er der en der evt. har tid og overskud til at rette en tysk oversættelse?? Den er ikke særlig lang.. :) Det ville være dejligt!! -
Blot en oversættelse af en lille tekst
ForumindlægHej venner.. Jeg har skrevet en tysk oversættelse, men mangler blot en til at kigge på fejlene??? Er der nogle der er friske??? det ville virkelig være en STOR hjælp !! -
Bare en lille sætning
ForumindlægHej, Jeg er lidt i tvivl om hvordan denne her sætning skal oversættes til tysk: "Men efter skole tager han hen til hospitalet" -
Rette 200 ord
ForumindlægHej alle. Nogen der har lyst til at kigge på mit tysk? Det er cirka 200 ord. Helst pr. mail tak! Louise :) -
Hjælp hurtig
ForumindlægKan man på tysk sige om noget at det er for dårligt, altså oversat med zu schlecht? eller vile man bare skrive schlecht? håber meget på hjælp khAM -
Enigma
ForumindlægHej jeg er igang med at skrive SRP om Enigma og mangler en kilde der fortæller noget om tyskernes brug af enigma -
Test i morgen
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal have en sprog og sprogbrug prøve i morgen i tysk, og jeg vil gerne vide om i har nogle fif til hvordan man er godt forberedt. Tak på forhånd -
HASTER! PLZ!
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogen der ved hvad " Den 6 december omkring år 340 døde han der og blev senere kåret som helgen" til tysk? -
Hjælp søges med stil...
ForumindlægNogen der har lyst til at rette min tysk stil på 300 ord, denne dejlige lørdag aften? :o) -
Nominativ? WTF
ForumindlægJep.. Jeg skal skrive en opgave i tysk hvor jeg skal skrive hvad nominativ er og hvornår nominativ bruges. Og jeg er fuldstændig FORTABT! -
oversættelse af en sætning
ForumindlægHar haft meget svær ved at oversætte denne sætning til tysk. Ved ærlig talt slet ikke hvor vendingen 'integrere sig i det tyske samfund skal' skal laves på tysk Når unge udlændige kommer til Tyskland har de svært ved at integrere sig i det tyske samfund. her er mit bud: Wenn junge Ausl... -
Stil :)
ForumindlægNogle, der har lyst til at læse min tyske stil igennem og bare antyde, hvad jeg skal gøre bedre? I SKAL IKKE RETTE DEN. (: -
En sætning
ForumindlægHvordan siger man på tysk: "jeg vil aldrig glemme vores fantastiske oplevelser vi har haft sammen."? -
Eksamen - Haster!
ForumindlægJeg vil gerne høre om der er nogen der har tid til at kigge min tysk opgave igennem, det vil være en stor hjælp! Mvh. Jonas -
Det haster haster....
ForumindlægHej.. Jeg har en opgave som skal rettet er der en som er god til tysk og en som er skøn til at gør det. Fortsat god aften! -
Fremlæggelse
ForumindlægEr der nogen her der er rigtig gode til tysk? Jeg vil høre om I ville rette eller kommentere på min fremlæggelse. Ps. Den er meget kort (bare så i ved det) -
Videoer med eng og ty undertekst?
ForumindlægHej, kender i nogle videoer i youtube hvor de snakker dansk, med engelsk undertekst? Og kender i også nogle videoer med tysk undertekst? -
Udlænginge
ForumindlægEr der nogen der vil rette mit tysk? Det er en lille kort tekst omkring udlæninger i Danmark :) Jeg sender teksten til jeres emailboks hvis i vil. -
Rettelse af tyskstil
ForumindlægHej :D Jeg vil høre om der er nogle der vil rette min tyskestil da jeg ikke er så god til tysk vil det være en kæmpe hjælp! Jeg sender den til jer hvis der er nogen der tilbyder sig! Det haster ! -
Det danske samfundgår forvildt
ForumindlægDenne her sætning driller og jegkan ikke oversætte den til tysk, nogen der vil hjælpe? Det danske samfund går forvildt
