Søgning på: historie eksamen hf. Resultater: 18281 til 18300 af 48964
  • 1.g mobning (terror)

    Forumindlæg
    Allo!Vi har brug for gode råd og ideér til en effektiv og nederværdiende mobning af de nye 1 hf´ere og 1.g´ere!? hieraki længe leve!
  • argumenterende artikel

    Forumindlæg
    hej alle sammen jeg skal skrive en artikel om argumenterende artikel på hf niveau i dansk kan nogen hjælpe mig med at hvordan kan jeg begynd og skrive?
  • Græsrodsbevægelser

    Forumindlæg
    Samfundsfag på HF c-niveau. Jeg skal give eksempler på græsrodsbevægelser ???? Jeg har meget svært ved at skelne mellem interesseorganisationer, græsrodsbevægelser og NGO´er. Nogen der kan hjælpe mig ?
  • Vedr Su

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg er 21 år og går på hf, jeg er udeboende altsa har et ejerlejlighed, og mit fradrag er nok omkring på 4200 hvor meget kommer jeg så til at få?
  • Geometri

    Forumindlæg
    Figuren viser en trekant ABC. målene 17,16,15. Bestem vinkel A. Nogen der kan hjælpe. Det er fra vejledning eksamensopgaver hf c-niceau
  • vil få nogen ideer til andenårs opgave

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive anden års opgave på HF. Jeg valgt biolog. er der nogen, der kan give mig nogen ideer om hvad man kan vælger som et emne i biologi. Tak
  • Nogen har ideer om

    Forumindlæg
    Jeg skal snart skrive en andenårsopgave på HF, jeg vil gerne vælge biologi. Jeg vil jer til at give nogle forslag hvad for et emne kan det være bedst at srive om. TAk
  • Lommeregner TI-89 Titanium

    Forumindlæg
    Jeg har en lommeregner til salg!!!!! HEJ :D TI-89 Titanium den er blevet brugt sidste år på HF Skal have 500 kr for den... Ring på 42221823 for info :D
  • Hvordan bestemmer jeg arealet af trekant ABC?

    Forumindlæg
    Jeg har problemer med at bestemme arealet af følgende trekant: (opgave 6) file:///C:/Users/zlbz/Downloads/090831_opgave_matC_hf%20(1).pdf
  • TI-84 søges!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal igang med Matematik B på 2. år på HF her d. 13. Jeg står og mangler en TI-84 lommeregner. Nogle der har en liggende, de ikke skal bruge længere, og er villig til en hurtig handel?
  • hjælp til 12beviser

    Forumindlæg
    Hey.... En som gerne vil hjælpe mig med 12beviser til HF B MAT. bla. cosinus-relation,sinus-relation, toppunktsformel. ville være en stor hjælp hvis der er en som kunne bearbejde 12beviser for mig, ( tilbyder 500kr) H.Michael
  • TI-89

    Forumindlæg
    Hej. Jeg står og leder efter en lommeregner som hedder TI-89 som jeg skal bruge på min HF , hvis der er nogle som har en brugt som de ikke bruger mere så send en mail på [email protected]. Hilsen Stine
  • Dipoler

    Forumindlæg
    Gør rede for hvilke af nedenstående molekyler, der er dipoler: a. I2 b. HF c. NH3 d. H2S e. CCl4 f. CHCl3 Hvordan gør man?
  • Dansk A Storbyen ( eksamensopgave)

    Forumindlæg
    jeg har valgt opgave 1 fra storbyen- skriv et analyserende oplæge til et hf hold om storbyen i litteraturen er der nogle der kan hjælpe mig igang, ved slet ikke hvordan jeg skal startet på den ?
  • Dec 09 mat c opgavesæt

    Forumindlæg
    Ganske kort spørgsmål. Hvornår vil eksamenssættet for hf mat c dec 09 blive lagt op på uvm? Kan se at der er prøve i den i dag.
  • Engelsk hjælpelære søges køge

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har brug for en dygtig lære der kan hjælpe mig igennem HF engelsk B. Du skal være god til det grammatiske og have tålmodighed ;) Jeg bor i køge og er 24. - Josefine
  • bestået?

    Forumindlæg
    Hej jeg har taget matematik på B . Jeg har fået 7 skriftlig og 2 mundtlig. Spørgsmålet er om jeg har bestået. Det er HF ingen årskaraktere? gennemsnit er det 7+2=9/2??
  • Su under SSO VUC

    Forumindlæg
    hej jeg går på VUC og er igang med at tage HF, er færdig her til januar, og skal så skrive SSO i uge 7. kan man få SU i feburar også, nu når man skal skrive SSO ?
  • Hjælp!!!

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg skal til optagelsesprøve på HF Jeg er rigtgi nervøs, da jeg skal kunne gøre en god samtale på engelsk. Ville jeg høre om i havde nogle gode råd til mig.? Har virkelig brug for hjælp!.. :)
  • Påvirker skriftlig eksamner mit gennemsnit?

    Forumindlæg
    Jeg lige fået mine skiftlige eksamner tilbage, men jeg har lagt mærke til, at de ikke har regnet dem med ind i gennemsnittet. Skulle man ikke regne alle karakter med ind. Ps: afslutter 2årig hf denne sommer