Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 18301 til 18320 af 26355
-
Stadium reporter søges!!
Forumindlæg- Er du vild med fodbold? - Er du god til engelsk? - Ønsker du at tjene penge på at tage til stadions og se fodbold? Så er dette måske det perfekt fritidsjob for dig! Se annoncen her: http://www.fritidsjob.dk/annoncer/31234/stadium-reporter Er du interesseret, så send en mail til Country Mana... -
Settings
Forumindlæger der nogen der kan forklare eller komme med eksempler hvad det vil sige og 'describe the settings' ? sidder med en engelsk opgave hvor der står jeg skal læse en tekst (country lovers) og beskrive the settings i historien. noget hjælp?... -
Ride or drive?
ForumindlægHej. Jeg skal skrive at jeg cykler på en cykel (på engelsk). Men jeg ved ikke helt om man skal skrive "I ride on my bike" eller "I drive on my bike". Hvilket ord tilegner sig bedst i sætningen? Tak på forhånd! -
Hvordan gør man lige her?
ForumindlægHej peeps. Hvordan skriver man på korrekt engelsk ''vores allesammens sang''? our everybody's song? - Det lyder bare dumt.. Nogle gode forslag? Tak på forhånd :) -
Hjælp til karakteristik...
ForumindlægHej SP. Er der en rar sjæl der vil læse min opgave igennem, og rette evt. fejl, da jeg er nået til det punkt hvor jeg ikke selv kan finde flere. Det ville være en stor hjælp, da jeg hænger lidt bagud i engelsk. På forhånd tusind tak for hjælpen ;-) -
High school i UK
ForumindlægHej Jeg overvejer at tage et år til England. Tror I at det er et problem, at jeg ikke er verdensmester til engelsk. Og kommer jeg til at kunne klare det? Hvordan er livet som udvekslingsstudent? Er det bedre at tage til USA? Gode organisationer ? :-) Mange tak for hjælpen -
Hvordan siger man "foreclosure" på dansk?
ForumindlægBetydningen af ordet på engelsk; the action of taking possession of a mortgaged property when the mortgagor fails to keep up their mortgage payments. Er der mon nogen, som ved, hvad ordet hedder på dansk? Tak på forhånd. -
SRP emne!
ForumindlægHej alle Jeg skal til at skrive SRP og har i den anledning valgt at skrive inden for fagene engelsk og religion. Jeg har blot svært ved at finde et emne, som godt kunne have lidt interesse. Har I evt nogle forslag til emner, er åben for alt :-) -
Molære koncentration ?
ForumindlægSpørgsmålet lyder oversat fra engelsk: Bestem den molære koncentration i vand, når: koncentrationen af eddikesyre (w/w): 10% ρ=1,0125 g/mol Meddikesyre=60,05 g/mol Mvand=18,0152 -
Søger vejleder til SRP med timeløn!
ForumindlægKære jer derude! Jeg søger en vejleder til min SRP, som selvfølgelig vil få timeløn. Vejlederen skal være speciliseret i at skrive i engelsk a-Niveau. Hvis I er intresseret så kontakt mig endelig på denne bedsked. Hilsener Didde. -
Rette mit essay? :)
ForumindlægHej alle SP brugere Jeg vil bare spørge om der er en, der vil rette min engelsk stil igennem? Jeg er ikke så skarp til det og jeg er rigtig dårlig til at se hvad jeg har lavet forkert. Hvis der er en, der vil rette den, så vedhæfter jeg den :) På forhånd tak -
Hjælp til oversættelse - Til i morgen
ForumindlægEr der nogen flinke mennesker, der kunne tænke sig at finde eventuel fejl i min engelsk oversættelse? Der er sat særlig fokus på relativepronomener Det kunne være meget rart, hvis der var nogen der gad at hjælpe mig - for den er til i morgen Tak på forhånd :) -
Topic sentences af the destructors
ForumindlægHej SP. Er der en rar sjæl der vil læse min engelsk opgave igennem? Opgaven lød på at skulle lave tre topic sentences, og så komme med citater som understøtter ens topic sentence og så forklarer hvorfor det gør det :-) Opgaven er vedhæftet i denne kommentar. -
English
ForumindlægHej :) Jeg er lige færdig med min engelsk novelle, og tænke på om der er nogen der kan rette den. Den er meget simple, og let at forstå. Jeg håber at der er nogen der kan rette den, så kan jeg se mine fejl , og special min grammatik fejl. på forhånd tak -
English translation
ForumindlægEr der nogen flinke mennesker, der kunne tænke sig at finde eventuel fejl i min engelsk oversættelse? Der er sat særlig fokus på adjektiver og adverbium Det kunne være meget rart, hvis der var nogen der gad at hjælpe mig - det er yderst vigtigt for den er til i morgen! Tak på forhånd :) -
medicin studiet
Forumindlæghvormange år tager det at supplere de følgende fag. det skal bruges til at søge medicin (kvote 2) dansk A matematik A fysik B kemi B engelsk B -
Gennemlæsning af opgaven
ForumindlægHey, jeg har en opgave som jeg har skrevet på ca. 1000 ord, og ville lige tjekke om der var nogle der ville være så søde og kigge den igennem for evt. fejl. Det er på A niveau, så det ville være dejligt hvis en med videregående engelsk kunne tjekke det (: Skriv til mig i inboksen og jeg sender ... -
Gennemlæsning af opgave
ForumindlægHey, jeg har en opgave som jeg har skrevet på ca. 900 ord, og ville lige tjekke om der var nogle der ville være så søde og kigge den igennem for evt. fejl. Det er på A niveau, så det ville være dejligt hvis en med videregående engelsk kunne tjekke det (: Skriv til mig i inboksen og jeg sender f... -
Elizabethansk tid
ForumindlægHej alle. Jeg ved, at den Elizabethanske tid er det samme som ''engelsk renæssance''. Men hvordan kommer forskellene i middelalderen og renæssancen (kort sagt) til udtryk i det elizabethanske samfund? Er det i form af teater, eller hvad? Mvh Emilia -
Korrekturlæsning af abstract (SRP i MatA & FysA)
ForumindlægHej :) Jeg har skrevet SRP de sidste 14 dage, og jeg skal aflevere i dag kl 16. Er der en herinde, som er god til engelsk, og kunne tænke sig at komme med konstruktiv kritik til mit abstract? (filen er vedhæfter herunder)
