Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18341 til 18360 af 35989
  • Dusør 50kr. Til den første.

    Forumindlæg
    Dusør. Til den der kan sende opgavesættet fra skriftlig eksamen i Samfundsfag A-niveau på STX fra sidste år altså 2008 sommeren.
  • Hjælp til analyse af debatindlæg

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal til dansk eksamen i genren debatindlæg og leder efter en analyse af et debatindlæg. Er der nogen, som har en analyse, jeg kan bruge som analyse-skabelon? På forhånd tak
  • Spanske ekstemporal tekster

    Forumindlæg
    hej alle!?Skal til eksamen i spansk... Er der nogen som kender til et sted hvor man kan skaffe disse ekstemporaltekster? Ville være perfekt øvemateriela... mvh. Rasmus
  • hjælp

    Forumindlæg
    Er der nogle der har lavet opgave 4 i fra http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/2001-6-1bi.pdf.Jeg forstå ikke hvad der er man skal.. Er der ikke nogle der kan hjælpe mig.. Bare lidt
  • Atomer og Det Periodiske System

    Forumindlæg
    Er der en som har, eller kan finde en Fysik disposition om Atomer og Det Periodiske System? Jeg skal til 9. klasse afgangs eksame om en uge, og det ville være en STOR hjælp! Tak på forhånd! :))
  • skummel opgave (mat2b)

    Forumindlæg
    http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-6.pdfHvordan vil I løse opgave f... jeg er i hvert helt væk!!
  • Franskeksamen

    Forumindlæg
    Hej! hvordan forbereder man sig bedst til fransk eksamen? kan man klare sig nogenlunde uden at kunne særlig meget fransk?
  • Bestået??

    Forumindlæg
    Hey. er der nogen der ved hvor mange point man skal have for at bestå den skriftlige matematik eksamen 2005 (ét årig a)?på forhånd TAK....
  • Tiden? Engelsk mundtlig.

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg tænkte på om der er nogen der ved hvor meget det trækker ned til den mundtlige eksamen hvis man går 1 min. over tid? Tak på forhånd
  • HVad er et elektrisk kredsløb?

    Forumindlæg
    Hvis du skulle have en klar definition på et elektrisk kredsløb, hvordan du så formulere den? Skal nemlig til eksamen i FysikB. Go Søndag.
  • eksamensopgave 2008

    Forumindlæg
    hej, Er der nogen der ved hvilken tekst der blev brugt til skriftlig eksamen stx i engelsk A niveau sommeren 2008?
  • Mundtlig mat - differentialligningsmodeller

    Forumindlæg
    Differentialligningsmodeller er opgivet til eksamen, men der er ikke nogle egentlige beviser - og det er et lidt diffust emne.Er der nogle der ved hvordan et evt. spørgsmål kan lyde til dette emne?På forhånd tak
  • Forberedelse til oldtidskundskab

    Forumindlæg
    Hej Folkens. Jeg vil lige spørge om der er nogle der har gode ider til hvordan man bedst kan forberede sig til old-eksamen? Tak på forhånd.
  • Grænseværdi/ppm

    Forumindlæg
    Hej...Sidder og læser til kemi eksamen...Had er grænseværdi mmålt i ppm???????Og hvad står ppm for?Det er i forbindelse med chlorholdige opløsningsmidler...
  • redox reaktioner

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan give mig en forklaring på hvordan man kan afstemme redox reaktioner.. Skal til mundtlig eksamen i mn-kemi.På forhånd tak..
  • Vaser - Geometriske mønstre

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg står og skal til eksamen på mandag og ville høre om der er nogen der har styr på navnene på de forskellige geometriske mønstre indenfor græsk vasekunst?
  • KEMI: mangler beskrivelse/rapport om demonstrationsforsøg m.m.!!!

    Forumindlæg
    Skal til kemi-eksamen; mangler nedenstående:- Affarvning af azorubin- pH i forskellige opløsninger af salte- fremstilling af skumplast- fremstilling af nylon
  • Dobbeltdifferentiering

    Forumindlæg
    Hey jeg er igang med repetition til mundtlig eksamen og kan ikke huske hvorfor det er et maksimumspunkt når resultatet af en dobbeltdifferentiering giver et minus tal.Nogen der ved det?
  • tips til mundlig eø

    Forumindlæg
    hejsa...Jeg skal snart op i eø og ville gerne forhøre mig lidt om hvordan eksamen foregår. Så hvis der er nogen som kan give mig lidt vejledning så ville det være dejligt...
  • analyse af catwalk

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen der har analysen, catwalk som er skrevet af Jesper Wong sung. Skal nemlig til eksame på mandag og har om forfatterskab. Plz svar mig