Søgning på: bioteknologi eksamen 2014. Resultater: 18341 til 18360 af 35409
-
Valgaften
ForumindlægHey SP Jeg sider og skal til eksamen, og jeg har trukket levende billeder og valgt valgaften, men jeg kan ikke finde et oplæsningsstykke. Tak -
guillain-barré syndrom
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/documents/STX061-BIAV1.pdf opg. 3 i denne ^, spørgsmål 5 kan jeg ikke finde ud af. en der vil hjælpe? -
Elektromagnetiske spektrum
ForumindlægJeg skal gøre rede for det elektromagnetiske spektrum til mundlig eksamen. (Varer cirka 10 minutter) Hvad er væsentligt at vide om dette spektrum? Tak på forhånd -
A world of conflict
ForumindlægHar trukket ''A world of conflicts'' til min mundtlig engelsk eksamen og skal bruge et nemt underemne (hjælp) -
ITK-zonen
ForumindlægEr der nogen der helt enkelt og simpelt på meget forståeligt sprog kan fortælle mig hvad ITK-zonen er? Har aldrig forstået det. Skal snart til eksamen, og ville være rart at vide. -
Engelsk outline
ForumindlægEr der nogen der har ideere til en engelsk outline, som jeg skal op til eksamen i til juni og jeg har kun 2 uger tilbage at lave den. Det skal handle om Australian Wildlife -
Er du god til VØ og fik du 10 eller 12? HHX'er
ForumindlægSøger en hhx'er, der blev færdig sidste år, og som vil hjælpe mig med at læse op til eksamen. Du skal kunne fremvise dit karakterblad. På forhånd tak. -
Hvad er etik?
ForumindlægHej! Jeg skal op til mundlig eksamen her lige om lidt. Jeg har to spørgsmål: Hvad er etik? Hvad er nytteetik og pligtetik? Jeg vil rigtig gerne have svar på dem:) -
HJÆLPPP til kinesisk religion
ForumindlægJeg skal til eksamen snart og mangler noter til Kongfuzianismen og Daoismen :( Jeg kan slette ikke finde noget på nettet som jeg kan bruge.. nogen ideer ? -
PROTEINER
ForumindlægHej alle Mit spørgsmål lyder: "Gør rede for hvordan celler danner proteiner" Kunne virkelig godt bruge noget hjælp til dette. Det er til mundtlig eksamen. Bare en lille forklaring ville være en stor hjælp :) -
Delprøve 2
ForumindlægHej! Jeg mangler rigtig meget delprøve 2 fra et eksamenssæt til engelsk B (hf), da jeg snart skal op til eksamen som selvstuderende. Hvis nogen kunne uploade et, ville det være fantastisk :) -
Tolkning af billede
ForumindlægHej SP Jeg har valgt dette billede til min 10. klasses dansk eksamen og jeg synes jeg er gået lidt død i det. Hvordan tolker i billedet? -
Problemformuleing Samfundsfag
ForumindlægJeg går i 9.klasse og er igang med at forberede mig til 9.klasses eksamen, og jeg skal op i samfundsfag. Nogle der har et eksempel på hvordan man sætter det op, og hvad den skal indeholde? Jeg skal op i familieøkonomi -
Eksamensbeviset
ForumindlægHej Vi har trukket samfundsfag C til eksamen. Kommer både min årskarakter og eksamenkarater til at stå på mit endelig bevis eller kun én af dem? -
Grupperede observationer
ForumindlægJeg skal tale om grupperede observationer til eksamen, og skal selv komme med et eksempel. Jeg vil gerne bruge et andet eksempel end højder. Nogle bud? -
Engelsk outline
ForumindlægHvis jeg skal til mundltig eksamen i engelsk, og har overemnet: Heroes, og underemnet: Malala Yousafzai, hvilke punkter vil være gode at have på sin outline/synopse? -
FS10 Operaen
ForumindlægHEJ ALLE SAMMEN. - ER DU NOGLE SOM GIK I TIENDE KLASSE 2006/2007 OG KOM TIL EKSAMEN I FS10 OPERAEN. HVIS JA, SÅ SKRIV VENLIGST, har brug for lidt hjælp med hensyn til den. -
luftforurening
ForumindlægHej, er der nogen der har et par forsøg man kan lave til emnet "luftforurening fra køretøjer". Det er til vores eksamen, men vi kan slet ikke komme på et forsøg :) -
HF vigtigt!!!!!
ForumindlægHej venner jeg vil spørge jer om, man kan tag HF hvis man er kun bestå skriftlige eksamen i dansk? -
Hjælp til eksamensopgave
ForumindlægI linket har jeg brug for hjælp til opgave 7a... http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer07/2007-8-2-ST_MED.pdf på forhånd tak
