Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 18341 til 18360 af 52678
-
Dyrehandel
ForumindlægHej. Hvordan laver man det her? I en dyrehandel er der 70 mus. Musene er opdelt i tre bure, A, B og C. I bur A er der halvt så mange mus som i bur B. I bur B er der halvt så mange mus som i bur C. Hvor mange mus er der i hvert bur? -
"Fra vugge til vugge"
ForumindlægNogle der ved, hvad " fra vugge til vugge" betyder? -
identitet
ForumindlægHvilke faktorer er vigtige for at danne ens identitet? -
Eksamensopgave
ForumindlægHej, er det muligt at jeg kan få hjælp til min opgave angående HIV? jeg har ikke selv rigtig forstået spørgsmålene, så det kunne være dejligt med hjælp :) Jeg håber jeg hører fra jer :) -
Hvordan skal en rejsebrochure se ud?
ForumindlægEr der nogle der kan give mig råd til hvordan man skriver en rejse brochure eller sende mig nogle forslag af jeres egen. Det kunne være stor hjælp, hvis jeg lærer brochureskrivning, før terminsprøven. -
bøger
Forumindlæghej jeg skulle høre om nogle kunne anbefalde nogel frilæsningsbøger som omhandler samfundsfag eller nogel engelske bøger -
Stil - hvprdan undgår man den bliver alt for ordinær.
ForumindlægHejsa!Jeg har fået min første danske stil for på gym. og skal skrive om mig selv (altså lave en slags præsentation af mig selv).Hvordan i al verden undgår man at det bliver sådan noget alt for ordinært?Tror alt for nemt det bliver sådan noget "Jeg hedder XXXX XXXX og bor i XXXX"; og det... -
Whose life s it anyway
ForumindlægHejsa...Er der nogen der har nogen gode notater til skuespillet "whose life is it anyway"??? -
skolekomedie
ForumindlægKom lige til at tænke på...dem af jer der går på gym, opfører I skolekomedie? Hvis, hvilket, og er I med? Hvad betyder skolekomedier for jer, og for resten af jeres gymnasium? Og hvad er det bedste? -
x^3 + y^3 = kxy
Forumindlæghvordan ser kurven med ligningen x^3 + y^3 = kxy, hvor k er en konstant, ud, når den indsættes i et koordinatsystem?! jeg har prøvet mig frem en x-værdi ad gangen, men ligemeget hvilken værdi jeg tillægger k, kommer det ikke til at ligne tegningen i min bog. -
olympisk ridning 1990
Forumindlægher er lige en opg som er lidt svær for mig at forstå:Rytterne skal trække lod mellem at antal heste.antallet beregnes således: 1 hest pr. 2 ryttere + 1 hest pr. påbegyndt gruppe af 10 ryttere.a) Hvor mange heste skal der være til 22 ryttere? ("den har jeg fået til 14")En af de hest... -
Har i nogensinde haft behov for at bruge Formelsamlingen til problemløsning?
ForumindlægJa, personligt synes jeg aldrig rigtigt at jeg har kunne bruge den til noget, hvad med jer? Har eksamen i morgen i problemløsning, og kunne godt tænke mig at høre, om der er nogle gode råd eller erfaringer fra jer andre. -
Olympiade
ForumindlægJeg skal til at skrive om gamle olympiade i tværfaglig projekt (dansk, idræt & engelsk)..Er der evt nogen der kan komme med bud på, hvilken delemne jeg kan skrive om det... -
Studie liv på uni
ForumindlægHej. Jeg overvejer til næste sommer at søge ind på staskundskab på Århus Universitet. Ved ikke om der sidder nogle herinde der studerer på uni, eller ved dette. Men hvordan er skemaet, altså mht lektioner/forelæsniger osv? Har man korte dage, og dage man ikke skal komme. Eller er det helt normale... -
Tysk stil om opdragelse og en film HJÆLP
ForumindlægHej jeg skal til og at aflevere en tysk stil om et par timer, vi så filmen: Das wunder von Bern. Vi skulle skrive en stil om filmen med fokus på opdragelse, og det har jeg så gjort. Men til grammatikdelen har jeg prøvet meget at rette på, men jeg og tysk grammatik er ikke gode venner. Derfor ... -
Klage over karakter
ForumindlægHej :) Er det muligt at klage over ens karakter, selvom der er gået 14 dage, hvis man har opdaget noget dybt uretfærdigt? -
Færdighedsregning
ForumindlægHej alle sammen Jeg har været til terminsprøve i matematik færdighedsregning og problemløsning. Ville høre om nogen havde opgaven til færdighedsregningen. Jeg ville nemlig lige prøve at løse den igen, denne gang med lommeregner for at se om jeg har lavet den til prøven rigtig :D håber at ... -
Litterære perioder
ForumindlægHey!Jeg er ret ny herinde, så jeg håber, at jeg gør dette rigtigt.Jeg skal til årsprøve i dansk, så jeg ville høre om der var nogen, der kunne gøre rede for nogle litterære perioder. Bare hvad der kendetegner dem, årstal osv. Det er primært Barokken, Romantikken, Oplysningstiden, Renæssancen og Æ... -
Miss Wet T-Shirt (Tidl eksamensopg.)
ForumindlægJeg ville bare høre om nogle ligger inde med svarene på denne tidligere eksamensopgave i erhvervsret? -
Emne til projektet
ForumindlægJeg har tænkt mig at tage om unge i danmark, men er det et for bredt emne?
