Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 18361 til 18380 af 45491
-
Simpel matematikopgave.
ForumindlægHejj Jeg har problemer med en lille ting. På lommeregner får jeg at 9^3/4 giver 3, men hvordan kan man regne dette ud, uden hjælpemidler ? thanx... -
færdighedsregninger
ForumindlægHeeej!! XD Jeg har et lille problem omkring færdighed. Hvordan er det lige, man kan se når man regner disse to stykker ud, hvor kommaet skal stå henne? 3456,4 x 10 og 2786,4 : 100 -
strøm
ForumindlægEr der nogen som ved om man godt kan have en spænding uden at have en strøm. Eller vil der altid være en meget lille strøm.For hvis der ikke løber en strøm vil ohms lov jo ikke rigtig passe længere -
Billigste indboforsikring til studerende?
ForumindlægHej, Hvis nu man er studerende, bor i lille lejlighed og har under 100.000kr af værdigenstande. Hvad er så den billigste indboforsikring der dækker det hele, såfremt der kom indbrud eller deropstod ildebrand? Mvh Christian -
Substitution
ForumindlægHej :) Jeg skal (som mange andre) til eksamen her på mandag. Men jeg kan ikke finde ud af integration vha. substitution :( Er der nogen der kan hjælpe mig? evt. en lille guide til, hvordan man skal gribe en opgave af den slags an? :) -
stofmængde????
ForumindlægGoddag alle sammen...håber i lige gider at hjælpe mig med denne her lille opgave....da den driller lidt:Hvor stor en stofmængde cl- indeholder 25,0 mL fortyndet havvand???på forhånd tak -
Partenser
ForumindlægEr der nogle som vil sætte nu tid af til, at hjælpe mig med mit lille besvær med partenser. A) 16a-16):4 + (a+9b) Skal jeg divider begge partenser med 4? -
afstemning af redox
ForumindlægHej. Jeg har haft store problemer med, at få den rigtig resultat ved denne redox: S2O32- + I2 --> S2O62- + I- Vil også meget gerne have n lille forklaring med til, hvordan i kom frem til det. -
TI interactive
ForumindlægHej, jeg har et lille problem, jeg har en ligning jeg skal have afgrænset for 0 < x < 1500 i TI hvad skal jeg skrive efter ligningen? Nogen der kan hjælpe? ;) -
pelle Erobreren (filmen)
Forumindlæghej har et lille problem skal skrive et resumé af filmen Pelle Erobreren men kan ikke huske det hele -.- og skal aflever imorgen så noget der kunne evt lige sige hvad den kort handler om kunne være super fedt tak-Erock -
foredrag
ForumindlægHej! Jeg skal holde et lille foredrag på 5min, og det er også pænt langt, når man skal kunne en hel tekst i hovedt og bare spytte ud. Nogle der har gode ideer til at det hele bare kan sidde i hovedt? :) -
Problermer med priser!
ForumindlægHej alle, jeg har et lille problem jeg er igang med at lave mit eksamensprojekt til matematik, men jeg kan ikke finde den gennemsnitlige pris pr kubikmeter vand! er der nogen der kan hjælpe mig? -
¤¤Billige ringbind + faneblade + linjeret papir i mappe!¤¤
ForumindlægHej,nogen der aner noget om hvor man kan finde disse prægtige ting til en lille sum penge? Synes tit at man kommer til at bruge mange penge på de ting hvis der ikke lige er tilbud i Netto :/ -
Aktiv dødshjælp - Essay.
ForumindlægHej :-) Jeg skal skrive et essay om aktiv dødshjælp. Så jeg tænkte om der var nogen, der vil bruge en lille smule af deres tid, på at hjælpe mig med opgaven. Jeg er personligt for aktiv dødshjælp. Tak på forhånd. -
Nogle som har den introducerende artikel fra eksamen til HF i maj 2009
ForumindlægHej Alle.. Jeg har et lille problem.. Jeg skal skrive en introducerende artikel og problemet er at jeg virkelig ikke kan finde ud af det. Nogle som har den stil så jeg kan bruge den som inspiration ? -
Mat IT Teori
ForumindlægSider der hjemme og laver rapporten færdig.Har bare et lille problem, ved nemlig ikke hvor meget teori frt skal være i rapporten.Jeg har søgt og kigget her inde i portalen men har kun kunne finde hvor beregninger.Hjælp..... -
sibling rivalry
Forumindlæghej jeg har fået en lille opgave i engelsk hvor jeg skal discutere om sibling rivalry( rivalisering mellem søskende). ved ikke helt hvordan jeg skal komme igang, håber i kan hjælpe:D -
faldtid for objekter
Forumindlæghvorfor er det umuligt, at en større masse skulle bevæge sig hurtigere ned end en lille masse, som er gjort af samme stof? skal skynde mig, så håber nogen kan svaret! mange tak! -
Navneord
ForumindlægHej allesammenHar bare et lille spørgsmål. Starter alle navneord med et stort begyndelsesbogstav på engelsk?..ved godt det lyder lidt dumt men det har nu også været en lang ferie:P...Håber der er nogen der kan svare -
Hjælp til Hungerbarnet!! :)
ForumindlægHej :) Jeg har skulle læse Hungerbarnet, og så har jeg set filmen også, og så nu er jeg kommet til at blande de to forskellige handlinger sammen. Nogen der kan fortælle et lille referat af bogen? :´)
