Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 1821 til 1840 af 57177
-
Matematik STX skriftlige
ForumindlægHej er der nogen der har været op i matematik skriftlige og som har fået sit karakter der vil være søde og lægge sin besvarelser ind, så jeg kan se dem. Det skal være den fra 31 maj 2012 På for hånd tak hilsen Sara -
Samfundsfag B Eksamen STX
ForumindlægHej alle kloge mennesker. Jeg skal op til samfundsfag b eksamen, det er med prøveformen hvor man laver en synopsis på 3 timer, også skal man ind og fremlægge det efter tiden er gået. Er der nogle der har prøvet dette? Vil gerne have nogle gode råd, så jeg ikke laver fejl. Mange tak :). -
Beregn dit gemmensnit - STX
ForumindlægBeregning af eksamensgennemsnit Med regnearket har du mulighed for at beregne dit eksamensgennemsnit. http://www.hj-gym.dk/index.php?id=111 -
Resume dansk-tysk
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal lave et resume af en tysk tekst. Jeg har først skrevet det på dansk, og derefter oversat det. Jeg har lagt begge dele herinde. Er der en venlig sjæl, der gider tjekke det igennem? :) Dansk: Fortælleren sidder på sit værelse og laver lektier, da hans storebror kommer in... -
Valg af emne.. SRP dansk engelsk
ForumindlægHej Jeg skal til vejledning på mandag, og har valgt at skrive SRP i dansk og engelsk. Jeg ved ikke hvilket emne jeg skal vælge, eller hvilke forfattere. Vil gerne skrive i noget omkring realisme, måske evt. naja marie aidt og raymond carver... Nogle der har et eksempel på en SRP omkring noget li... -
Dansk eksamen-talladt at have computer med til forberedelsen?
ForumindlægHej. Er der nogen der ved om man må have sin computer med til dansk mundtlig eksamens forberedelse?? Har nemlig en masse noter der og der er virkelig mange sider, så gider ikke printe dem alle sammen ud.. -
Søger eksameseksempel til stx samfundsfag A
ForumindlægHej ... Er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg kan finde et eksempel på en eksamensopgave i samfundsfag A stx ? -
Fysik A studentereksamen (STX) 2013
ForumindlægEr der nogen som har lavet Fysik A studentereksamen (STX) 2013, og som vil sende? :) -
Staten noter til 5. bog
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode noter til platons 5. bog i staten?? -
Noter til Peter Lyngaards Virksomhedøkonomi
ForumindlægHej. Søger nogle noter til virksomhedsøkonomi da jeg snart har eksamen, er der nogen der har nogle? -
Noter til kemisk analyse?
ForumindlægHej studieportalen Er der nogen, som har noter til kemisk analyse, til FSA 9. klasse i Fysik/Kemi? -
Idræt eksamen - noter
ForumindlægHej Er der nogle, som har begreber/teoretikere-noter til idræt? Skal til mundtlig idræt-eksamen i morgen, så det ville hjælpe! Tak -
Idræt noter/case
ForumindlægHej. Er der ikke nogle der har nogle idræts noter eller cases liggende? Det kunne være en utrolig stor hjæp! -
Noter til filmen Barbara?
ForumindlægHej! Er der nogen som sidder inde med noter til filmen Barbara? Det kunne være møg lækkert! -
noter dion chrysostomos?
ForumindlægHej, er der nogen der har noter til dion chrysostomos' 'jægeren'? -
Noter til den kolde krig
ForumindlægHej. er der nogen som, har nogle virkelige gode og forstålige noter til den kolde krig? Mvh.ida -
læreplanen for samfundsfag STX
ForumindlægHej!jeg har søgt og søgt efter "læreplanen for samfundsfag"(på uvm), men desværre uden held!jeg har fundet flere links hvor der er uddrag fra læreplanen, ---> fxhttp://us.uvm.dk/gymnasie/vejl/samfundsfag_b_stx/1.htmhåber der er nogen herinde der ved hvor den er :D -
Engelsk eksamen STX
ForumindlægHej allesammen, jeg om to dage skal op til engelsk mundtlig eksamen, ved nogenlunde hvordan selve eksamen skal foregå, er der nogen af jer som har været op i det og ved helt præcis hvordan det foregår og hvad skal man gøre og ikke gøre ?? Har i nogen gode råd ? -
Skriftlig engelsk stx A
ForumindlægHej, skriftlig engelsk årsprøve hvordan foregår det? Efter den nye reform er jeg i tvivl om. Får vi en lang novelle som der er forskellige opgaver med til som skal besvares eller hvordan foregår dette? Og er der en god måde at lave den på. -
10 Vs Stx?
ForumindlægHej alle. Jeg har gået i længere tid, og tænkt på hvad jeg skal efter 9 klasse. Hvad synes i? Mit snit ligger på omkring 5, efter standpunkt. Mener selv det kan ligge højere efter eksamernerne. Im lost, så plzz giv lidt respons:D
