Søgning på: Andet. Resultater: 18381 til 18400 af 91205
-
Hjælp med engelsk
ForumindlægHej allesammen er der en venlig sjæl som har lavet en analyse, resume, referat eller noget ligende af teksten Every race, colour, nation and religion on earth -
Engelsk Essay
ForumindlægHej, er der nogen der har tid og godt kunne tænke sig at læse et engelsk essay igennem og evt. giver feedback/korrektur forslag? Ville være en kæmpe stor hjælp :) Vil til gengæld gerne hjelpe med noget andet :) -
Lempelig finanspolitik i lavkonjunktur periode
ForumindlægHej.. Nogle der kan forklare/sige mig hvad ULEMPERNE er ved at fører lempeligfinanspolitik i en periode med lavkonjunktur? (Andet udover en forværret betalingsbalance og en øget inflation) :) -
Hjælp! :)
ForumindlægHej.. Nogle der kan forklare/sige mig hvad ULEMPERNE er ved at fører lempeligfinanspolitik i en periode med lavkonjunktur? (Andet udover en forværret betalingsbalance og en øget inflation) :) -
Diskursanalyse - hjælp
ForumindlægHej, jeg har to artikler fra et kvindeblad, som jeg er i tvivl om jeg kan bruge en diskursanalyse på. Håber nogle vil hjælpe! Den ene er meget negativt ladet, mens den anden er ekstrem positiv. -
Synopsis - Kortfilm - Højdeskræk - Perspektivering
ForumindlægJeg er ved at lave en synopsis om kortfilmen Højdeskræk, og skal jeg perspektivere den til en anden film. Men jeg kan virkelig ikke finde nogen.... :(( Nogen der kan hjælpe? -
Ligevægt
ForumindlægHej Hvis jeg nu arbejder med fordelingsligevægte, og beregner ligevægtskonstanten til fx 2000 (uden enhed), betyder det så ikke, at hver gang man har 1 molekyle i reaktantfasen, så har man 2000 molekyler i den anden fase? -
Ondskab og intolerence - materiale?
ForumindlægJeg har trukket Ondskab og intolerence i dansk. Jeg tænker på at vælge en af Trygs reklamer. Er der ellers noget andet materiale i kan anbefale? -
Arbejde
Forumindlæghej Er nedenstående metode til, at finde svaret til vedhæftet opgave rigtig? Eller skal man bruge en anden formel? Emek=0.5mv^2 Emek=0.5*(75kg)*(7.0 m/s)= 1837 J -
FSA 2014
ForumindlægI indsæt ordet i en anden form... Skrev i smertede mærker eller smertende mærker? Sviende sår? Eller hvad skrev i? Hvor mange fejl må man have for at få 12? -
udtalelse af ordet " patosappel "
Forumindlægpatosappel er en af de 3 Appelformer. nogle der kender udtalen?.. ja, jeg ved det er svært at forklare udtale på skrift. men nogle der kan på en eller anden måde? -
kortfilm perspektivering
ForumindlægHej. Er igang med en analyse af kortfilmen under bæltestedet. Mangler kun en perspektivering, men sidder fast i det. Er der nogle som har ideer, meget gerne til noget andet end en kortfilm. På forhånd tak ;) -
Ideér til perspektivering - Otto Frello
ForumindlægHej, jeg har trukket kunstbillede og har valgt "to kvinder" af otto frello, men jeg har lidt svært ved at finde et andet billede som jeg kan perspektivere til, nogen som kan hjælpe? -
Samfundsfagsmetode:
ForumindlægHej Alle Hvis man nu arbejder med et spørgsmål, som lyder på om hvorvidt det er samfundet der har påvirket medierne eller omvendt, og man så i spørgsmålet diskutere til både det ene og det andet, benytter man sig så af både enduktiv og deduktiv metode? :) -
Perspektivering til AT
Forumindlæghej jeg har lavet min AT synopse , hvor jeg valgte at perspektiverer til et andet fag. men nu er jeg blevet meget i tvivel om det er rigtig eller om man skal perspektiverer til tideligere AT forløb ?? -
Er der nogen som kan hjælpe mig med matematik?
ForumindlægNogen som kan hjælpe?? 15. Funktioner og vækst Gør rede for titalslogaritmen. Du skal blandt andet komme ind på nogle regneregler og forskellige anvendelser af logaritmer. -
Mangel på bevis
ForumindlægVis at længden af krydsproduktet af to vektorer a og b i rummet er arealet A af det parallelogram de to vektorer udspænder. Hvem har dette bevis????? En eller anden, meget vigtigt. -
Samfundsfag B - 24 timers eksamen.
ForumindlægHej foks. Har netop trukket emnet "Det politiske system i Danmark - herunder blandt andet partier, politik og vælgeradfærd". Er der nogle som har noter til dette? Hvordan kunne en evt. problemformulering lyde? Tak på forhånd. -
+-ioner og - ioner / og protoner og neutroner
ForumindlægHvordan finder jeg ud af hvor mange + eller - ioner et stof har? Kan det evt. forklares på en præcis måde? Et andet spørgsmål er? Hvordan finder jeg ud af hvor mange protoner og neutroner et stof har? Tak på forhånd -
Perspektivering til Descartes
ForumindlægHej, jeg ville høre om der er nogen, som har nogle gode ideer, til hvilke filosoffer man kunne perspektivere Descartes til? Jeg har læst både "om metoden" og "den anden meditation". På forhånd tak :)
