Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 18381 til 18400 af 45450
  • HJÆLP.. hvordan forgår eksamenen?

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til eksamen i oldtidskundskab, og ved virkelig ikke hvordan det skal foregå. Jeg ved at jeg får bl.a. et kendt tekst fra "pensumet" og den skal jeg tale om, men hvordan? Skal jeg analysere på den eks. hér er et episk lignelse eller patronymika...? Eller analysen skal v...
  • DHO AT...nykritiske metode?!!

    Forumindlæg
    hej kan den nykritiske analyse model bruges til at analysere karakterens relationer til hinanden??? er den ideologkritiske metode og den socialhistoriske den samme ?? og kan man sige at manhar brugt den kildekritiskemetode da man skulle være kildekritisk overfor for al material...
  • dansk - eksamen - identitet

    Forumindlæg
    Hej :) Om en uge skal jeg aflevere 9.klasses, dansk synopsis og jeg har trukket emnet "Identitet udtrykt i tekster" Jeg har valgt at arbejde med eventyre "Den grimme ælling" , men har svært ved at analysere den. Er der nogen der kan hjælpe mig med at analysere "Den grim...
  • Valdemar og tove, har brug for hjælp plz hjælp.

    Forumindlæg
    hejza. Jeg har læst sagaen og søger så en analyse af den, er der en eller anden derude der har analysen af den?
  • TLC

    Forumindlæg
    Hvad finder man ud af ved en TLC analyse, og hvad sker der ved en sådan analyse??!
  • Eksamen på Mandag

    Forumindlæg
    Hej. Vil gerne have lidt hjælp til analyse af islandske sagaer, analyse af folkeviser og folkeeventyr, helt uddybet. Tak på forhånd :)
  • Angående AP Prøven (Latin del)

    Forumindlæg
    Under syntatisk analyse, forventes der at man kan analyserer uden gloseliste?
  • Mediefag - Nyheder

    Forumindlæg
    Hvordan analyserer man fx tv avisen? En som ligger inde med en model til at analysere nyhederne?
  • anders bodelsen, signalet

    Forumindlæg
    hej er der nogen der har analyseret signalet til Anders Bodelsen, som kan sende mig analysen?
  • Neondrengens fortælling

    Forumindlæg
    Hej alle sammen har analyse af neondrengens aalyse for til imorgen. Er der tilfældigvis en der ligger inde med en fuld analyse af den
  • Computerlove!! hjælp please

    Forumindlæg
    hej kunne rigtig godt tænke mig hvis nogle havde en analyse af Novellen Computerlove?? eller kunne linke til en analyse af den?? er det muligt
  • værdikæde

    Forumindlæg
    hej alle :) er der en der kan svare mig på hvordan man kan analysere virksomhedens infrastruktur, altså hvad er det man helt præcis skal analysere ? på forhånd tak
  • DHO

    Forumindlæg
    Jeg har fået et spøgsmål om hvordan en danskfaglig analyse kan hjælpe i en kildekritisk analyse?
  • eksamen til imorgen!?

    Forumindlæg
    ER DER NOGEN SOM HAR LAVET ANALYSEN AF "STILHEDEN" - MARTHA CHRISTENSEN I ARBDEJSFASEN, SÅ HJÆLP MED EN ANALYSE??????????
  • Spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg skal lave en analyse af Begrebet Angst skrevet af søren kirkegaard.. Hvordan vil en analyse se ud
  • Trainspotting

    Forumindlæg
    Hej alle sammen :-) - Jeg har brug for hjælp til filmen trainspotting, jeg skal skrive en engelsk opgave. Så jeg ville høre om nogen kunne hjælpe mig med hvad titlen "trainspotting" betyder?¨- det har vidst flere betydninger. - Tak på forhånd :-)
  • 3.g's opgave

    Forumindlæg
    Hi. .Jeg ville li høre om der er ikke er nogen med nogle geniale ideer til 3.g's opgaver. .Bare for at få lidt inspiration. .(Jeg har engelsk og samfund på høj-niveau)Noura
  • Terminsprøve - gode råd?

    Forumindlæg
    Halløj! Jeg skal op til engelsk terminsprøve i morgen, og ved ikke helt hvordan jeg skal øve mig. Har i nogle gode råd? :) Prøven består af to dele, den ene uden hjælpemidler hvor det er grammatik. I den anden del skal man skrive en stil, og alle hjælpemidler er tilladt her.
  • Angående karakterer

    Forumindlæg
    Jamen hej , til at starte med er ikke helt sikker på om det er det rigtige kategori, derfor undskylder jeg med det samme hvis det er forkert. Mit problem lige p.t. er at jeg er desværre ikke en der er særlig meget glad for dansk men mere engelsk, har også valgt at tage HA - Internatio...
  • Hej hvilken linje synes i er den bedste på stx

    Forumindlæg
    Hvilken linje synes i er den bedste og nemmeste, hvis man kan sige det på den måde:) Samfundsfag A matematik A Samfundsfag A Engelsk A Eller den naturvidenskabelig linje?? Jeg mener selv Sam A og Mat A