Søgning på: engelsk b skriftlig eksamen. Resultater: 18401 til 18420 af 134825
-
Markedsrente + risikotillæg rentabilitetsanalyse til EKSAMEN!
ForumindlægHej med jer, Jeg har opdaget at jeg har misforstået noget i min eksamensopgave og skal op og forsvare den imorgen. Derfor er jeg sikker på, at de vil spørger ind til det som jeg har misforstået... Jeg har brug for at vide hvorfor man bruger markedsrenten + risikotillæg, når man skal sammenligne... -
Ideer til valg af emne til eksamen
ForumindlægEr der nogen der har ideer til emner inden for overemnet tyskland? I klassen har vi mest af alt læst tekster som omhandler tiden efter muren, og det er fs10 prøven jeg skal op i :-) I min egen korte brainstorm har jeg fået skrevet dette: Noget med Tyskland nu, eller perioden efter anden ver... -
ligevægtskonstant ud fra partialtryk..???? eksamen imorgen!
ForumindlægJeg har vedhæftet opgaven, samt et skema som jeg har udfyldt der ska hjælpe mig med at vise hvordan vi kommer frem til udtrykket for ligevægtskonstanten.. Jeg mangler et hint til hvordan jeg kommer igang, for kan ikke umiddelbart se sammenhængen.. -
Spansk eksamen skr.
ForumindlægHeej :) var oppe i spansk skr. i dag og er lidt spændt på hvordan det er gået. Så derfor vil jeg gerne høre, hvordan I men er det er gået med min spansk skr. er klar til både negative og positive meninger om min spanske opgave. emnet handlede om børn der bor i lossepladser i Guatemala. ... -
Hjælp!!!! Eksamens spørgsmål...Aldehyder og ketoner
ForumindlægVis, hvordan man kan undersøge, om stoffer er aldehyder eller ketoner.?? help please?? -
Samf eksamen - demokrati
ForumindlægHej , jeg har trukket dekokrati , og forstår ikke mit ene bilag , håber der er nogen der kan hjælpe? "Danmark - et demokratur... Indlæg for ca. 2 år siden Igen engang viser det sig, at det danske folkestyre er dødt. Det er myrdet af den såkaldte regering. Regering og folketing nedsæt... -
Mundtligt eksamen Biologi C
ForumindlægVi har fået et stort kompendium med opgaver som vi skulle forberede os til, men der er lige tre jeg ikke ved hvordan jeg skal besvare. Kunne være dejligt hvis nogle kunne hjælpe :) takker. 1. Du skal redegøre for celleorganellers forekomst. 2. Diskuter forskelle og ligheder mellem DNA’et ... -
Intelligens - psykologi eksamen
ForumindlægHvordan får jeg koblet Piagets kognitive udviklings teori sammen med intelligens? (Gerne med Gardner?) - dette stadige omkring intelligens skal være diskuterende/vuderende.. Jeg har trukket emnet Kognition og intelligens og skal op imorgen så please hjælp :( -
Desperat hjælp til mundtligt spg. eksame
ForumindlægHej venner har fået dette spørgsmål (se billede), og er lidt forvirret over det nogle der kan hjælpe, tænker om der er andet man kan vise udover det de siger for skal gerne op og runde de 15 minutter :) -
Bio c eksamen
Forumindlæggår det ud på koble tingende sammen da jeg tænker at hvis man f.eks. trak celler så kunne fortælle om eurkayoy og proka, derefter gå til arvemasse---> protein syntese---> mRNA ----> HIV ... eller skal man holde til sit ermne -
Solsystemet - Fysik eksamen imorgen!!
ForumindlægHej. Jeg har det problem, at jeg i morgen skal op til fysikeksamen på c-niveau, og jeg har trukket enmet solsystemet. Herunder skal jeg blandt andet gøre rede for et forsøg vi tidligere på året har lavet med et asteroidenedslag i en sandkasse. Mit problem er, at jeg overhovedet ikke forstår forsø... -
Eksamens tekster til drengestreger
ForumindlægHej studieportalen. Jeg har trukket "Drengestreger" i dansk, men jeg mangler en tekst/film - whatever, som jeg kan snakke udfra. Er der en der har nogle gode forslag, som jeg kan arbejde med? Tekster vi har arbejdet med: Novelle: Blot en drengestren af Villy Sørensen Rap: Spæ... -
Hjælp det haster skal til eksam om par timer
ForumindlægHvad er interval tallet? Hvad er hyppighed? Hvad er perivervinkel? -
Tysk mundtlig eksame 9.klasse
ForumindlægHej Jeg har om Das deutsche und dänishe schulsystem, men jeg har problemer med at finde nogle super gode kilder til min disposition! nogle forslag? -
dansk A Eksamen HF !!!
ForumindlægHej jeg skal op i Mundligt dansk A HF næste uge. Jeg har fået styr på min pensum og hvad den indeholder af tekster osv… Men hvad er det skal gør, sådan at jeg opnår en høj karakter. mange tak på forhånd. -
Monosakkarider, disakkarider - hjælp til eksamen
ForumindlægHej folkens! Nogen som kan hjælpe mig med at forklare den kemiske opbygning af mono og disakkarider?? -
DNA og RNA - eksamen
ForumindlægJeg har vikelig brug for hjælp: Proteinsyntesen 1. Hvilke forskelle og ligheder er der mellem DNA og RNA. 2. Hvordan danner cellen et ønsket protein? 3. Diskuter, med baggrund i filmen, det røde guld, hvad vores kendskab til og mekanismen bag proteinsyntesen kan bruges til. Jeg ved det... -
Valg af emne til fysik eksamen
ForumindlægHej derude, jeg er på mit 3. år på HTX og skal til at vælge et emne samt forsøg i fysik på A-niveau, som både er spændende og kreativt. Er der nogle, der har nogle gode foreslag til, hvad jeg skal vælge? -
HJÆLP TIL DIO EKSAMEN - HVORDAN ER STRUKTUREN OG HVAD SKAL MAN HAVE MED I FREMLÆGGENSEN ?
ForumindlægJEG ER MEGET I TVIVL OM DEN "NYE" DIO FORM. ER DER NOGEN DER HAR FÅET EN ORDENTLIG VEJLEDNING I HVOR MEGET OG I HVOR LANG TID MAN SKAL FREMLÆGGE ?? -
please hjælp jeg skal op til eksam imorgen.
Forumindlæghvorfor kan man ikke afskaffe efterløn, når det er en fordel.
