Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 18401 til 18420 af 52678
-
Kort stil
ForumindlægEr der nogen, der vil være så søde at kigge min dansk stil igennem? Det fylder kun 1½ side. Har bare lidt problemer med datid og nutid. Jeg har en tendens til at skifte i tid, derfor vil jeg utrolig gerne have den tjekket. Det kunne virkelig være til stor hjælp! -
Redoxproces?
ForumindlægHvad er en redoxproces? Lidt lost... Nogen der kan hjælpe Tak -
Perspektivering - Fransk eksamen
ForumindlægHej Om en uge skal jeg til fransk B eksamen (STX). Som forberedelse tænkte jeg derfor at læse nogle tekster inde for hvert emne jeg kan trække, men må jeg gerne perspektivere til noget vi ikke har arbejdet med i timen? Tak på forhånd! -
Feudalsamfund
ForumindlægHej folk. Kan virkelig ikke finde noget der beskriver feudalsamfundet godt nok... Er det bare det at Kongen er over højadelen som er over adelen som er over bonden? På forhånd tak :) -
Rettelse af bio rapport
ForumindlægHej alle. Er der nogen der er interesseret i at rette min biologi rapport. Den handler om organismernes variation hvor jeg har lavet et forsøg med klassifikationsniveauer. Den er ikke særlig lang. På forhånd tak. -
kørende?
ForumindlægHej Hvordan skriver man kørende på tysk? Fx Bilen kom kørende -
Boksplot? PLZ hælp. jeg skal bruge det til eksame!
Forumindlægjeg står med en opgave som jeg skal tegne en Boksplot. jeg aner ikke hvordan jeg tegner sådan en. jeg har googlede det, hvordan den ser ud. men hvordan kan jeg selv tegne den. opgaven lyder sådan her: ordnet efter størrelse er højden(cm) af de 50 unge. der står masse talle, fra 162 til og med ... -
HJÆLP!
ForumindlægHej, jeg har skrevet 2 indlæg der ligner det her ret meget. Men vi er 2 piger som virkelig mangler et enme til projekt opgaven, vi skal skrive i uge 3. Vores overemne er "Grænser". Vi vil virkelig gerne have noget hjælpe, for vi er på dyb vand! På forhånd tak! :) -
åreforkalkning
ForumindlægHej :-) Jeg fik en bog af en læge, hvori der står noget om åreforkalkning til min studieretningsopgave. Problemet er så bare det lægesprog er utrolig svært at forstå. Nogen der kan hjælpe mig læse det her: Arterosklerose er en fællesbetegnelse for en række patologiske tilstande i perifere arteri... -
Ordstilling
ForumindlægHvordan ville i formulere: "Men manden, hunden lige havde lært at gribe" Er lidt i tvivl, fordi der fremkommer tre udsangsud, både en infinitiv og førnutid. Sætningen giver ikke mening, men jeg vil gerne vide, hvor i ville placere udsangledene? og skal det passe, at der skal ... -
hhx og htx
ForumindlægHej derude. Mit spørgsmål lyder: Hvad skal man have som gennemsnit for HHX og HTX? Tak på forhånd! -
Reducering (haster)
ForumindlægHej. Er der evt. nogen der kan reducerer dette udtryk? 4x * (125/x^2) + 2x^2 -
Hvilke opgaver møder jeg i engelsk?!
ForumindlægJeg skal op i engelsk terminsprøve i morgen. Hvad kommer der til at ske? Skal vi skrive en skriftlig engelsk stil? Eller skal jeg lytte til bånd? Jer der har været oppe i det, fortæl mig venligst hvad jeg kommer til at lave? Tak på forhånd (; -
problemer med projektopgave
ForumindlægJeg er gået igang med en projektopgave med overemne: fællesskaber og underemne venskaber Jeg har svært ved at skaffe information og jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an, derfor håber jeg at I kan hjælpe mig. -
Hvad er de tre vigtigste mikronærringstoffer?
ForumindlægHvad er de tre vigtigste mikronærringstoffer? -
Globryllup af helle helle:
ForumindlægMed udgangspunkt i to udvalgte passager skal du nu beskrive, hvordan de to samtaleprincipper samarbejds- og høflighedsprincipperne er på spil i novellen. (10 linjer). Inddrag desuden begreberne face ogfacework. er der nogen som har læst / skrevet om denne novelle? jeg kan ikke helt forholde... -
billedkunst
ForumindlægEr der nogen der har Billedkunst på c-niveau? Hvad lærer man i løbet af 1.g? -
Hjælp til eksempel på Psykologi eksamen ?
ForumindlægHej jeg går i 2.HF og skal op snart til Psykologi mundt. eksame C niv. Hvordan kommer det til at forgå? Man trækker en case og får man så nogle spørgsmål.. eller er man på helt bar bund og selv skal analysere casen ? -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle samfundsfagselskere ;) Jeg skal op til mundtlig samf, på A-niveau! Er der nogle som kan give et par gode råd? Venlig hilsen "den forvirrede" -
bestå hf eksamensprojekt
Forumindlægskal hf eksamensprojektet beståes for at få en hf? eller tæller karakteren for det også bare med i det samlede gennemsnit? skal nemlig til eksamen i det imorgen, og har egentlig ikke fået forberedt mig ret godt, desværre, så er lidt nervøs .. :) men hvis man ikke behøver at bestå det er det vel l...
