Søgning på: afsætning eksamen. Resultater: 18421 til 18440 af 35145
-
Skal man aflevere synopsis til lære og censor?
ForumindlægHej. Nogen der ved om man skal aflevere sin synopsis til lære og censor til biologi B eksamen?. Mange tak for hjælpen. -
Karakter - huen?
ForumindlægHvis man dumper sin sidste eksamen kan man så ikke få huen på? (selvom ens gennemsnit eksempelvis er 2,7) -
Beskuerposition
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad "Beskuerposition" vil sige? Skal til billedkunst eksamen i morgen, og det er et emne jeg kan trække. -
energi
Forumindlæghej. skal til fysik eksamen imorgen, men er lige i tvivl om hvad sammenhængen mellem energi og effekt er. altså effekt er energi pr. tid, men hvad er sammenhængen???? på forhånd taak -
Stevie Wonder - Sir Duke
ForumindlægNogle om kan forklare mig hvorfor Sir Duke ikke er funktionsharmonisk? Skal gerne have svaret i dag, da jeg skal til eksamen i morgen! Tak på forhånd! -
HJÆLP Til La aventura de Saíd
ForumindlægSkal op til spansk mundtlig eksame i morgen kl. 8.30. Er der nogen der vil kigge på min oversættelse og måske rette den? -
HF 2.år om igen
ForumindlægHej alle derude.... Jeg ville lige spørge om der var nogle, der ved noget om, man kunne tag 2. år om i HF, selvom man har været op i alle eksamer, men dumpede. Mvh Hf. -
Matematik B afgørende karakter
ForumindlægLige et hurtigt spørgsmål Hvis man får 4 i årskarakter både mundtlig og skriftlig matematik B, men 00 til skriftlig eksamen er man så ikke bestået ? -
Nogle kloge , der ville hjælpe mig?
ForumindlægHej det er en opgave i biologi , er der nogle der er gode til biologi? Virkelig brug for hjælp , da det er en opgave jeg må have med til eksamen... -
Stx skriftlig engelsk b 2010?
ForumindlægHej. Jeg vil høre, om der er nogle der har opgaverne fra sidste års eksamen i skriftlig engelsk b stx? :) -
Anvendelsen af trigonometriske funktioner til at modellere periodiske fænomener?
ForumindlægJeg skal op i eksamen og skal forklare anvendelsen af trigonometriske funktioner til at modellere periodiske fænomener. Nogen der kan forklare mig det? Tak på forhånd -
Funktioner, hvordan skal det forklares?
ForumindlægJeg står og er ved at færdiggøre mit arbejde inden eksamen. Men jeg aner ikke hvordan dette spørgsmål skal forklares, kan en være behjælpelig? -
Forklar sammenhængen mellem bestemte integraler og arealer
ForumindlægHej jeg skal op i eksamen og jeg ved ikke hvordan man forklares ammenhængen mellem bestemte integraler og arealer. Er de nogen der kan forklare mig? Tak på forhånd -
11 september
ForumindlægEr der nogen, som har nogle ideer til nogle problemstillinger om 11 september. skal nemlig op til eksamen i at i dette emne. -
Hjælp til matematik A
ForumindlægHej alle sammen. Er det nogen af jer der har Matematik A eksamens opgaverne fra august 2010? Skal nemlig bruge dem meget hurtigt. Håber der er nogen der kan hjælpe. -
Jeg har fået underemenet Racisme
ForumindlægJeg har fået underemnet racisme.. har i nogle gode noveller eller sange? eller film der kan fremstå racismen som jeg kan bruge til mundtlig eksamen ? :) -
Jeg har undermenet Racisme
ForumindlægJeg har undermenet Racisme.. kan jeg godt bruge " spørgesmål fra ali kazim til eksamen..en lyrik.. hvad syntes i ? -
Je vais bien? Fransk A
ForumindlægNogen der har skrevet sidste års franske skriftlige eksamen "Je vais bien" juni, 2010 Det ville være en stor hjælp. -
Dansk novelle
ForumindlægHej er der en person der kan skrive en novelle til mig som jeg har brug for i eksamen den må ikke stå i nogen steder. I får beløning som 100 kr fra MobilePay -
geografi + religion...
ForumindlægVi har trukket geografi & religion her til eksamen. Jeg tænkte på om der var nogle emner der var gode lige at gå igennem før eksamenerne .?
