Søgning på: finanskrise opgaver. Resultater: 18421 til 18440 af 141881
-
se min rapport?
Forumindlægnogle der vil se min rapport igennem, omhandlende temaet fotosyntese? (er dog ikke færdig, men alligevel) -
DANSK EKSAMEN HJÆLP
ForumindlægHej, Jeg skal snart op i dansk skriftlig fremstilling, men tænkte bare på om man skal skrive med start koma eller uden? er rika lige gode til begge? må man selv bestemme eller??? -
sso(hjælp)
ForumindlægHej.. Jeg skal skrive SSO i Historie B og jeg har svært ved at finde ud af hvad er det jeg vil skrive om.. Det vil være dejligt hvis I havde foreslag til spændende emner ?? -
Drage løberen
Forumindlæghey alle:)er der nogle som har læst drage løberen? har nogle spørgsmål:S `? -
MATEMATIK B eksamen må man det her?
ForumindlægHar læst på en vejledning til eksamen i matematik (B-niveau), at det er tilladt at medbringe tidligere besvarelser i prøven m. hjælpemidler. Jeg har nemlig adgang til en pdf, hvor tidligere eksamensspørgsmål er blevet besvaret... Er det iorden, at jeg bruger den, således jeg kan se på løsnings... -
løs
ForumindlægEt forældrepar er tilsammen 65 år. De har tre børn, hvor det ældste er dobbelt så gammelt som det mellemste, der ingen er dobbelt så gammelt som det yngste. Forældrene er mere end 40 år ældre end børnene tilsammen. Hvor gamle kan børnene højst være? -
Tysk - Hjælp!
ForumindlægNogen, der vil rette min tysk stil mod betaling? Jeg mobilepayer 50 kr, for at rette 300 ord. -
Program til vektor
ForumindlægHej alle sammen... Jeg tænkte lige på om der ikke var nogle som kender et godt program, som kan håndtere koordinatsystemer i rummet og vektor, sp kan få en tegning af hvordan det ser ud? Håber i kan hjælpe mig... -
Ligning
Forumindlægy'= x * y^2 Hvad er y ? -
Hjælp
ForumindlægNogen som kender en god side, hvor der bliver godt forklaret om malerteknik.. og sådan noget stof -
Oplæsning af skriftlig dansk eksamen.
ForumindlægHej alle sammen Jeg har hermed trukket dansk eksamne, som jeg skal op i, om ikke så længe, og jeg ville lige hører ad, hvilke "emner" man kan risikere at komme op i. Her tænkte jeg ting som essay, dagbog, etc. Tak for hjælpen ;) -
1.204, 1.230, 5.118
ForumindlægEr der nogle, som har lavet opg. 1.204, 1.230 og 5.118 fra "Eksamensopgaver i matematik" 3-årigt forløb til A-niveau, eller kan hjælpe med dem? På forhånd tak.. -
Hej, nogen der kan skaffe mig facitliste til...
Forumindlæg...Mat eksamenssæt B-niveau 19. maj 2006? Takker på forhånd -
Terminsprøve
ForumindlægHvor kan man se sidste års skriftlig eksamen i matematik på A-niveau? -
1.årigt A-niveau 2006
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp til eksamenssættet fra 5. aug. 2006, 1. arigt A-niveau STANDARD FORSØG... Håber der er nogen som evt. har besvarelserne... -
Drejeskive...
ForumindlægHej.. Jeg finder opg. b meget svært og ville gerne have lidt inspiration til hvordan den skulle løses.. http://peecee.dk/?id=34997 På forhånd tak.. -
Matematik
ForumindlægStørrelsen af hele byen Fredericia er 15 km2. Vis at Fredericias bykerne udgør ca. 9% af hele Fredericia. Når Fredericias bykernes areal er 7km2 i areal -
Vækstrate opg.
ForumindlægNogen der kan hjælpe med denne opg? Ved ikke hvor jeg skal starte. Skal jeg bruge formellen: K=K*(1+r)^n ? Hvordan skal jeg gøre? http://i26.photobucket.com/albums/c129/voodoo-doll/Opg.jpg Tak på forhånd. -
Fortegnsvariations ananalyse
ForumindlægHej, Nogen som ved hvordan man laver en fortegnsvariation analyse i Maple. Har fulgt diverse guides på Youtube, men kan ikke få det til at fungerer, der står bare '' Warning, solutions may have been lost'' Har vedhæftet filen til vores Maple dokument. -
romantikken
ForumindlægRomantikken fra 1800-1870 tallet. Romatikken - havde den opfattelse at alt i naturen havde guddommelige egenskaber. alle er forelskede og alt er perfekt. hvad mere kan man sige om den tid????
