Søgning på: fysik disposition 9 klasse. Resultater: 18421 til 18440 af 52678
-
Anbefaling
ForumindlægHej folks Nogen derude som kan anbefale nogen gode matematik bøger på gymnasie niveau, som også indeholder svarene til opgaverne, da jeg i høj grad er interesseret i matematik og syntes at folkeskolen er for nemt? Mange tak på forhånd. -
Mundtlig engelsk eksamen (ny reform)
ForumindlægJeg skal op til den mundtlige engelsk eksamen efter den nye reform i 3. G, men jeg er blevet i tvivl om, hvad den indebærer? Jeg har engelsk på B-niveau, men hvad indeholder eksamen? Det eneste jeg ved, er at vi har 60 minutters forberedelse samt 25 minutters eksaminationstid! Men skal man kun l... -
bedste opstilling?
Forumindlæghej alle ii; jeq ville liqe høre om noqle er jer kunne qive et eksempel på hvordan jeres matematik opstillinqer ser ud? jeq har nemliq en opstillinq der liqner lort, oq det er ikke såé fedt at få 4 i opstillinq i fx blækreqninq, såé hvis i liqe kunne vise hvordan i opstiller jeres matematisk opq... -
Aflevering af Dansk/historie opgave
ForumindlægEr der nogen der ved, om der er nogen specifikke regler omkring afleveringen af da/his opgave? Det jeg mener er, hvordan I afleverede jeres: Med en klips i, i plastik-lomme o.lign. -
StandseHar jeg regnet korrekt?
ForumindlægHej, Jeg håber på, at der er nogle der lige vil se mine beregninger igennem og komme med eventuelle rettelser. En bil accelerer fra hvile til farten 100 km/h i løbet af 9,55 sekunder. a) Beregn bilens acceleration, idet denne regnes konstant i hele accelerationstiden. 100 km/h = (100/3,6) = 27,78... -
målestoksforhold
Forumindlæginde på min matematik bog står der en kasse og under den står der "hvor stor er denne firkant i virkeligheden hvis den er tegnet i målestorksforholdet a.) 1: 100 b.) 1 : 10.000 c.) 1 : 30.000 d.) 1 : 500.000 firkantens over side og under side er 4cm siderne af firkanten er 2cm -
Potens
ForumindlægJeg skal lave et oplæg om potens, men kan ikke helt finde ud af hvad det er. Håber i vil hjælpe med at forklare det? -
Gymnasieskift efter 2.g?
ForumindlægJeg overvejer at starte på et nyt gymnasie efter sommerferien, hvor jeg afslutter 3.g. Jeg vil høre om der er nogen der har prøvet det, og om det overhovedet kan lade sig gøre? Synes I det er en god ide? -
Tysk tekst. Deustchland nach 45
ForumindlægHej alle. Er kommet i den situation, at min tekst til tysk er blevet væk, og den skal jeg virkelig bruge til min synopse. Den hedder Deustchland nach 45. Er der nogle som kunne hjælpe mig?? Måske man kan finde den på nettet et sted? ellers mange tak. hilsen Kevin -
Hvilken fortæller.
ForumindlægHej alle sammen (: Håber virkelig i gider og hjælpe mig! Er ved og analyser digtet "skæbne" og er kommet til hvilken slags fortæller det er. Men er kommet rigtig, rigtig meget i tvivl. Så mit spørgersmål er - hvad syntes i? Digtet: Hurtige, lyse stemmer, der hvirvlede ud i det blå ... d... -
Nådsensbrød - budskabet?
ForumindlægHvad er budskabet i novellen Nådsensbrød af Henrik Pontoppidan? -
analysere
ForumindlægKøbenhavn, dine øjne bliver flere og flere og dine døtre fortæl dem jeg ikke venter mere Det er en strofe fra sangteksten København af ulige numre er der nogen der ved hvad strofen drejer sig om eller betyder? -
Rettelse og kritik af stil
ForumindlægHere it goes: Titlen er "Music you must listen to", hvor vi skal beskrive Bruce Springsteens sang 41 shots og samtidig skrive noget om selve artiklen, der var vedhæftet til opgaven. Al konstruktiv kritik og evt. grammatiske rettelser er velkomne. Jeg har vedlagt en fil (word 2003): ... -
Kan du anbefale en god bog?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal analysere en bog (til en boganmeldese) Det er meget vigtigt, at personen udvikler sig igennem bogen. Kender i måske en god bog, hvor personen udvikler sig? -
Lineære funktioner
ForumindlægHej alle Jeg har lavet opgaverne men har brug for en facitliste til opgave E . -
VIRKLIG ET STORT PROBLEM! :(
ForumindlægHeeey heeey!! Vi har snart projektuge. Vi skal lave et interview. Hvordan kunne jeg præsentere den bedst i fremlæggelsen? Altså video , eller dele den ud på papir? PLEEEEEEEEEASE WE NEEEED HELP? OG HVORDAN KAN MAN OPNÅ ET 12TAL? -
Valuta
ForumindlægHej jeg så tidligere en fik hjælp til en lign opgave. Hvad kan jeg sige om eu ift. valuta og inflation. Jeg takker mange mange gange -
En komedie film!
Forumindlæghejsa. Kender i en god komedie film - som minder om 9;9;The hangover9;9; - Og det skal Ikke! Være en dansk film ;)På forhånd tak! -
Dagbog hvad kan jeg gøre??
ForumindlægJeg har fået cases fra sexlinien, og jeg skal skrive dagbog ud fra en af dem som om jeg var personen der skrev. Har i nogen ideer til hvordan jeg kan skrive denne dagbog..? eller bare en start? Tak på forhånd Ex lyder en af casene sådan her: Hej Jeg har et lille problem. Jeg er mega forelsket i e... -
Malaria medicin
ForumindlægEr der nogle, som har et foreslag til forsøg der kan laves, når ens område er malariamedicin? :)
