Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18441 til 18460 af 153957
-
EKSAMESÆT 2005
ForumindlægHey er der nogen der har eller ved noget til eksamesættet 2005 maj, til 10.ende klasserne ?\nHelst skriftligt Tysk og Matematik .\n\nHELP ME PLZZZZ -
praktisk kemi spørgsmål
ForumindlægHvor kan man finde kemi eksamensopgaver fra 1993-og...det er kun nogle af dem der ligger på uvm...jeg har nemlig tænkt mig at lave en masse af dem, da jeg ikke føler mig helt sikker til den skriftlige prøve -
SSO - mediekundskab
Forumindlæghej jeg kunne godt bruge lidt hjælp til den større skriftlig opgave (sso)omhandler Film noir og neo noir, i dag og udviklingen gennem tiden. Og måske forslag artiler,noveller som omhandlier enmet. -
Vigtigt: Ungdomsuddannelse
ForumindlægHej. Jeg er en dreng på 16 år som går i 10. klasse. Vi har så fået et stykke papir med, hvor vi skal vælge hvilke prøver vi vil op i til 10. klasse afgangsprøve. 1. Der er dansk skriftlige og mundtlig, matematik skriftlige og mundtlig, engelsk,tysk det samme. + mundtlig fysik. Så er jeg... -
hvordan udtaler man det?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl nu her når jeg skal til eksamen om hvad man kalder de bibelske skrifter, fx hvis der står Matthæus 18,25 siger man så matthæus evangeliet kapitel 18 vers 25 eller hvad? -
essay
Forumindlægheyy.. er der nogle der kan huske hvad titlen hed på dét essay, som sprolige gymnaiseelever kom op i til skriftlig eksamen sidste år(2005)??? på forhånd tak.. -
Syntax fejl??
ForumindlægJeg afleverede en mindre skriftelig opgave og tilbagemeldingen lød at der var enkelte syntax fejl. Er der en der kan være sød at forklare mig lige præcis hvad syntax fejl er og hvordan man undgår dem ??På forhånd mange tak.. -
Dansk eksamen 09
Forumindlæghey derude, Hvilke tekster kom i op i, i skriftlig dansk, jer som bliver studenter i år? - Og er der nogen har har nogle links til gamle skriflige dansk oplæg? på forhånd taak -
Bestået matematik?
ForumindlægHej. Har jeg bestået matematik, hvis jeg har fået 7-7 i årskarater og 02 mundtlig og måske 00 skriftlig ? Jeg har hørt at man tager gns af alle 4, er det rigtigt eller hvad ? -
13-tal! Hvordan?
ForumindlægHey..Hvordan kan man få 13-tal i skriftlig/mundtlig..? Udover at man selvføgelig intet fejl har..! Men mange siger, at selvom man ikke har fejl, kan man ikke få 13!Hvad skal der til..? -
bedst til perspektivering?
ForumindlægEr ved at lave en skriftlig opgave om Stalin. Så kunne jeg godt tænke mig at vide hvem i synes ville være mest relevant til en perspektivering? Pol Pot eller Hitler? -
genitiv
Forumindlæger der nogen der kan give mig en skriftlig forklaring på brugen af genitiv ('s og of)Jeg kan godt lave det, men absolut ikke forklare hvorfor jeg gør det... -
Mundtlig eksamen FSA
ForumindlægHej. Jeg har hørt en masse om at hvis man trækker noget skriftlig til mundtlig dansk (alt bortset fra billeder eller video) så skal man vælge et stykke man vil læse højt. Men hvor meget skal man mindst læse? På forhånd tak. -
Sygeeksamen 2005
ForumindlægJeg har prøvet at søge på nettet, men har ikke kunnet finde noget brugbart. Jeg ville derfor spørge, om der er nogen, som ved hvad stilhæftet til skriftlig engelsk august 2005 hed? -
Engelsk grammatik
ForumindlægHej..Kan nogle fortæller mig hvad ville være bedst at øve/læse i engelsk grammatik så man undgår dumme/små fejl til skriftlig eksamen. Man kan jo ikke læse hele grammatik bogen :I -
Pøj pøj!
ForumindlægHeyJeg ville bare lige ønske alle pøj pøj med eksamener. Jeg er selv færdig med de skriftlige, men ved matematikerne skal op i mat i morgen! Held og lykke allesammen, og self også med de mundtlige når den tid kommer;)Hygge -
enhedsomregner
ForumindlægHej er det nogen der kender en enhedsomregner der kan bruges offline til skriftlig fysik eksamen? Sådan en der kan regne fra cm^3 til m^3 osv :) -
Opgavehjælp socialrådgiver
ForumindlægHej Jeg er socialrådgiverstuderende og er i gang med en opgave med fokus på socialrådgiverens arbejde i et jobcenter. Er der en venlig sjæl, der kan hjælpe med min skriftlige opgave på modul 7. -
Eksamen HTX Mat. B
ForumindlægHey !Var nogen af jer op til eksamen skriftligt i matematik B på HTX d. 31/05-2006?Hvis nogen af jer var, synes I så nogle af opgaverne var svære/nemme ?Hilsen Kevin. -
optagelsesprøve STX i morgen
ForumindlægHej, Jeg skal til en optagelesprøve i morgen, prøven er både skriftlig og elektronisk. men jeg ved ikke hvad jeg skal op i udfra disse fag, dansk, engelsk og matematik. nogle der vil hjælpe?
