Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18441 til 18460 af 60879
-
Læse binomialfordeling noter igennem (mundt. eksamen)
ForumindlægEr der en der gider at læse mine noter til binomialfordeling igennem? Den er lidt mere en 1 side og det er til den muntlige B-matematik eksamen.. Det er for at tjekke om jeg har glemt noget vigtigt, eller lavet noget forkert. -
Tysk eksamen - Hjælp! - In der Höhle des Löwen
Forumindlæghttp://www.dhm.de/lemo/forum/kollektives_gedaechtnis/038/index.html Hej alle, jeg skal til eksamen i morgen tidlig og jeg har trukket denne tekst. Er der nogen der ligger inde med en analyse af teksten eller nogen gode hovedpunkter fra teksten? Mvh :-) -
historisk of litt... perspektiv?? help eksamen
ForumindlægHej, jeg er igang med min eksamen. Og skal lave en almen perspektivering hvor jeg sætter forfatteren i hisorisk og litterært perspektiv. jeg ved hvad ordene betyder, men hvordan gør man og hvad vil det egentlig sige som en helhed??? HELP! -
BIOLOGI B . PLZZ HJÆLPPP har eksamen imorgen:(
ForumindlægPLZZZZ HJÆLP til min biologi eksamens spørgsmål som er til imorgen:( det er en artikel som jeg ikke forstået noget af det:( den hedder Prometheuse og de forbudtestamceller . den ligger på dette hjemeside http://viden.jp.dk/videnbank/soeg/ jeg ved ikke hvad jeg skal forklare ud fra den artikel??? -
Eksamen i dansk A, efteråret 2012 opg. 6
ForumindlægHej! er der nogle, der har opgave 6, fra Dansk eksamen på HHX i efteråret 2012? Den omhandler en sammenlignende analyse af "Paa café" og "Kærlighed" http://eopgaver.ucholstebro.dk/DanskA_opgave%201_efteraar2012_drewaqubclkoputbnskgeorybadlrn/ Eller bare har analyse af teks... -
Kemiske, Fysiske og Elektriske egenskaber - Isotoper - Fysik Eksamen imorgen
ForumindlægMange tak for alt hjælpen jeg har fået! Har et par spørgsmål mere :) Hvad er kemiske, fysiske og elektriske egenskaber - inden for atomer? Og kan i give et par eksempler for dem? Samt er alle isotoper ustabile? Og hvis ikke, hvad er det så der gør dem ustabile. Tak på forhånd! -
Facit til Mat b eksamen 2015 d. 7 december
ForumindlægHej, er der nogen der har facti til mat b eksamensopgave Mandag den 7. december 2015 kl. 9.00 - 13.00? Vil gerne tjekke om det jeg har lavet er korrekt :) Eller nogen som har lavet opgaven før, som vil sende mig deres svar, så jeg kan sammenligne :) -
Opgave 4.019 i "Vejledende eksempler på eksamens opgaver i matematik".
ForumindlægHej folkens.. Jeg vil meget gerne have hjælp til denne opgave, i bogen som er den på matematisk linje 2-årigt forløb til B-niveau. Opgaven lyder sådan her: Tabellen viser aktiviteten af et radioaktivt stof målt på forskellige tidspunkter. Tid(timer) | 0 | 10 |... -
Eksamen) Tips & råd, erfaringer, do's & dont's?
ForumindlægTak på forhånd og jeg ønsker dig en god dag. -
Udregning af karaktergennemsnit
ForumindlægJeg har nu lavet nye versioner af regnearkene til gennemsnitsberegning, som tager højde for bonus A. De er ikke gennemtestet på kryds og tværs, så hvis nogle mener de har fundet fejl, hører jeg meget gerne om dem: http://www.solgym.dk/udregnsnit.htm -
Hjælp til engelskeksamen, haster (:
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart op til eksamen i mundligt engelsk, og går stadig i folkeskole så er en smule nervøs, og kan ikke helt finde ud af hvilke tekster jeg skal gå efter. Mit emne er, en tekst vi har læst i skolen "Proved Innocent" og overemnet er Irland. -nogle gode forslag eller rå... -
Hvordan scorer jeg 13-tallet?
ForumindlægHey.. jeg får normalt 10 i mundt. og 11 i skr.... fik blandt andet 11 med pil opaf i min sidste stil... Mit engelsk er perfekt mht. fluency og kongruens, og jeg har et meget bredt ordforråd...Ved jeg kan gå op og få 11...men hvordan scorer jeg 13-tallet? ;) -
Flere spm. om reformen!
Forumindlæg1) Tilsyneladende er grundforløbet ikke ens. Da min studieretning hedder Samf A, EØ C har jeg 4 moduler (á 90 min) per 14. dag, mens min ven, der har Mat A, Fys B og Kemi B har 3 moduler per 14. dag. Til gengæld har han tre moduler Fys, mens jeg kun har to. Hvad sker der for dem? De har jo 50% me... -
Gsk
Forumindlæggoddag Jeg bliver - som så mange andre - student her til sommer, og det sker på et eksamensbevis som består af bund humanistiske fag (og det har jeg i øvrigt været rigtig glad for). Dog peger min sociale arv i retning af naturvidenskaben, og hvor meget jeg end ønsker at være mønstrebryder, er d... -
Kan man opgradere Samf C til B hvis man har været til eksamen på C niveau
ForumindlægIdag var jeg lidt uheldig at få 02 til samfundsfag C eksamen. Kan jeg på nogen måde opgradere Samf C til B eftersom at karakteren 02 vil trække gevaldigt ned i mit gennemsnit, men også fordi jeg mener at jeg kan få højere karakter. -
"Arbejdsbog til skriftlig samfundsfag"; Opgave 3 på side 30. hvad kan der af figur 1 udledes om sammenhængen mellem hhv konservative og fremskridts...
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med at besvare opgaven? Her er opgavebeskrivelsen: "Arbejdsbog til skriftlig samfundsfag"; Opgave 3 på side 30. hvad kan der af figur 1 udledes om sammenhængen mellem hhv konservative og fremskridtspartiet/Dansk folkepartis vælgerstyrke. Besvarelsen skal... -
Plz hjælp med at sætte engelske komma i en meget lille tekst - HURTIGT plz!
ForumindlægHer er teksten:“They are a stigma to England and in the whole country we have agreed upon condemning them.” These words came from Tony Blair, after a number of hooligans had been arrested by the French police in Marseilles in connection with the World Championship in soccer. The pheno... -
Studieretningsskifte - hhx
ForumindlægHeej Studieportalen Jeg er lige begyndt på hhx og er kommet på linjen innovation m. Tysk. Men jeg vil gerne ind på linjen som hedder mikro- og makroøkonomi, da jeg finder økonomi samt matematik yderst interesant. Nu skal jeg så tage fat i studievejlederen angående skifte, og da jeg er overbevist ... -
Spørgsmål vedr. mundtligt eksamen (Biologi-C)
ForumindlægHej Jeg skal snart til mundtligt eksamen, men jeg er lidt udvidende på dette område. Jeg ved at jeg skal trække et spg. Der efter har jeg 24 minuters forberedelse, som jeg faktisk ikke ved, hvad jeg skal bruge på? Skal jeg prøve at læse det, som kan besvare min eksamensspørgsmål eller ska... -
Hjælp til min tysk mundtlig eksamen 24 timers forberedelse
ForumindlægHej allesammen. Jeg er ved at forberede mig til min tysk mundtlig eksamen, som er i morgen. Jeg har trukket en artikel, som handler om arbejdsløse. Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal snakke inde til eksamen om denne tekst. Altså jeg har indtil videre brugt denne side til at analysere artikle...
