Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18461 til 18480 af 153957
-
Differentialligninger
ForumindlægHej Er der nogen der kan hjælpe mig med et delspørgsmål, skal nemlig op til skriftlig eksamen i næste uge. Det drejer sig om delspørgsmål 5 fra opgave 1 (se vedhæftede billede), Mange tak på forhånd! -
Gode råd til læseprøve
ForumindlægHej der er nu lidt over en måned til de skriftlige eksamener. Har i nogen gode råd som i vil dele? Tænker mest på læseprøven. Hvordan kan jeg forberede mig mest effektivt på ca. en måned? -
Skr. dansk
ForumindlægHejsa Hvilke opgaver / genre er typisk for skriftlig dansk i fs10? Altså self. udover modtagerrettet kommunikation. mener nok at der plejer oftes at være novelle? tak!! -
Skrifttyper med fødder
ForumindlægNu skal vi 9. klassere jo op i skriftlig fremstilling imorgen, og det anbefales, at man bruger en skrifttype med fødder. Er der nogle der kan komme med nogle eksempler på skrifttyper med fødder? Har Calibri fødder? -
HJÆLP! - Haster
ForumindlægHej. Skal aflevere min større skriftelig opgave imorgen fredag, og mangler en tekst: POLTERABEND, JAN SOONERGAARD Hvis du ligger inde med den tekst, eller ved hvor jeg kan finde den, så skriv til mig :) Diana. -
Hjælp...!! Please
ForumindlægHej allesammen.. jeg skal til terminsprøve imorgen i dansk... skriftlig Opgaven er fra sidste år.. 2005.. er der nogen der ved hvordan det kommer til at se ud.. eller ved hvad den indholder.... håber i kan hjælpe mig... Please.....!! -
kvantemekanik
ForumindlægHej jeg sidder virkelig og kæmper med at forstå hvad de mener i opg.1 del b) i skriftlig eksamen, foråret 2011. det er side 45 i pdf filen. -
Det er sikkert ikke muligt...
ForumindlægMen er der nogle der ved hvad der vil komme med i FSA dansk skriftlig fremstilling? Er bare vildt nervøs over, at der ikke vil komme novelle med i, da det er den jeg er bedst til. Essay er den jeg er dårligst til. -
Er eksamens karakter vigtige
ForumindlægHvad kan eksamen karakter bruges til, og hvis jeg måske får dårligt karakter til skriftligt prøve og får gode mundtlige karakter kan jeg stadig komme ind i htx -
Terminsprøve i dansk?
ForumindlægJeg tænkte om der er nogle, der allerede har været oppe i dansk skriftlig fremstilling? Jeg skal nemlig til terminsprøve i dette her på mandag, og ville lige høre om nogen evt. kender til stile-emmerne? -
Spansk rettelse
ForumindlægHejsa! Jeg søger en der vil rette min spansk skriftlig eksamen eftersom jeg har fået en lavere karakter end jeg plejer, og derfor gerne vil se hvad mine fejl er :) -
Help to
ForumindlægEr der nogen da kan hjælpe mig Med lidt engelsk jeg har en skriftlig opgave som skal afleveres, på mandag så ville lige høre om hvad man kan skrive om The White House? Historien har jeg skrevet -
lignig
Forumindlæghej har snart eksam i skriftlig vil i ik giv mig 2 ligninger så jeg kan løse dem det skal en være med brøk sttreg fx ligeso den 6x + 2 ------=10 5x -
Grammetik (haster)
ForumindlægJeg har brug for noget hjælp med den tyske grammatik, da jeg skal til både mundtlig og skriftlig eksamen, så hvis du kunne give mig nogle fifs af en art, ville det være super dejligt.. Hilsen Cara -
karakterer for de skri.?
ForumindlægVed i hvornår man egentlig får karakterne for de skriftlige at vide?? kommer de før de mundtlige går igang?? Og hvem skal man henvende sig til, er det ens lærere der kommer med dem oder was?? -
Efterlysning: Afsætning - Noter - Trojka
ForumindlægHejsa :) ! Ville bare høre til om der er nogen der ligger inde med nogle gode afsætnings notater der kunne blive nyttige til en skriftlig eksamen? Eventuelt fra forlaget "Trojka". På forhånd tak. -
Dansk Eksamen
ForumindlægHej Kunne i ikke lige skrive kort om disse punkter, da jeg skal op til Skriftlig eksamen i morgen. Forskellig stilgenre analyse og fortolkning Essay redegørelse Diskussion Hilsen Mike -
Længde på en aflevering
ForumindlægHej alle. Jeg har nu afleveret en skriftlig afsætnings aflevering. Men jeg synes den blev ret lang og jeg ville derfor høre hvad der er en almindelig længde og hvad der er for langt? Tak på forhånd:D -
Hjælp!
ForumindlægJeg har skrevet nogle noter, men vil gerne have skriften i blokbogstaver. Jeg ved bare ikke om der er en funktion i word, hvor man kan markere det man har skrevet og lave det om til blokbogstaver. Tak på forhånd! -
rettelse af dansk stil haster
Forumindlæger der nogen som vil kigge min danske stil igennem på 2 sider da jeg ikke er så god til det skriftlige,det haster da jeg skal aflevere den imorgen . Har virkelig brug for en der vil kigge den igennem.
