Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 18481 til 18500 af 35989
-
Sammenhæng mellem potens- og eksponentielvækst
ForumindlægJeg ville høre om der er nogle, der kan fortælle mig hvad der er tilfælles mellem eksponentielvækst og potens...Har fået stillet et eksame spg. med det, men ved sku ikke lige... -
At-synosis 2009
ForumindlægHej, alle jer der har været til eksamen i AT, kan i ligge jeres synopsis op? Eller sende den til min mail; [email protected] for inspirationens skyld . -
kilde kritik (??)
Forumindlæghejsa..ville lige høre om der noegen der har en oversigt over kilde kritik i historieske kilder.. ville hjælpe meget da jeg skal til eksamen tirsdag..mvh lotte -
historie, med inddragelse af old
Forumindlæghey, ville høre om d ville være samrt at kunne inddrage old til historie eksamen, hvis d r muligt..vil det trække op eller ned? -
Fay Weldon - weekend
ForumindlægJeg skal op til mundtlig eksamen nu her...Og jeg står og mangler lidt noter til novellen "Weekend" af Fay Weldon.Er der nogle, som kan hjælpe? -
karakter
Forumindlæger der nogen der ved hvor mange point man skal have fået i den skriftlige eksamen på fysik a-niveau, til de forskellige karakterer? -
Redegørelse for renteformlen
ForumindlægJeg skal til mundtlig mat eksamen om ikke så lang tid, og i et af mine eksamenssprørgsmål bliver jeg bedt om at gøre rede for renteformlen. Hvad menes med dette? -
varmelære
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i fysik nu her snart. jeg skiftede linje fra sproglig til mat. jeg ville derfor hører om i ville skrive hvad man kunne komme ind på hvis man kom op i varmelære -
Fabel
ForumindlægHvis man trækker en fabel til eksamen? hvordan skal man så gribe det an udover et resume, budskab, personkarakteristik og måske lidt baggrund omkring en fabel? -
23. sang i O.
ForumindlægHar svært ved at forstå slutningen af 23. sang i Odyssen. Er der nogen som kan hjælpe mig??Skal til eksamen på torsdag:/ -
Le matelot d'Amsterdam
ForumindlægEr der nogen, der har læst den, og har noget godt man kan sige under en eksamen om den. Jeg kan jo risikere at trække den på fredag! :)På forhånd tak -
Tidlig skilsmisse
ForumindlægSidder og forbereder mig til dansk mdt. eksamen, og mangler lidt godt til "tidlig skilsmisse" af Emil Aarestrup. Er der nogen der kan hjælpe mig? -
Haster-højtryk-lavtryk
Forumindlægjeg skal til eksamen imorgen og kan ikke forstår ikke, hvordan højtryk kan være varm luft da en komme ned? -
Landene i Syd
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig, hvad der er vigtigt at fortælle om til eksamen til emnet "Landene i Syd" - for der er rigtig mange ting... -
THISE
ForumindlægHvordan kan det være at der er oprettet 600 indlæg omkring Thise mejeri, bare her i fordmiddag. Er der en eksamen igang eller hvad sker der? -
Hjælp!!
ForumindlægHej :)Skal snart op i tysk eksamen, så jeg ville høre om der ikke er nogen skønne mennesker herinde fra, som har gennemgået Der Fischer og der Erlkönig og har en sammenligning af de to digte af Goethe? :)tak -
Fys A - Maj 2015 - HTX - Eksamenssæt
ForumindlægHej alle sammen, Er der nogle der har eksamenssættet fra Fysik A, HTX skriftlig eksamen, maj/juni 2015 liggende? -
Forberedelse
ForumindlægHejsa! Jeg skal op til engelsk studentereksamen, og jeg tænkte på hvor meget folk har forberedt? (hvor mange noter der er taget med ind til eksamen, og hvad der var lagt vægt på osv) -
gennemsigtighed
Forumindlægjeg sidder og læser til erhvervsøkonomi eksamen på gymnasielt niveau. og er nu stødt på begrebet fuld gennemsigtighed, som jeg tænkte på om der lige var en der kunne komme med en hurtig forklaring på det? -
karakter
ForumindlægHvis man af en given årsag ikke dukker op til den sidste eksamen og vælger át tage den senere. Bortfalder årskarakterne (mundtlig og skriftlig)i det fag så?
