Søgning på: matematik fp9 2023 december. Resultater: 18481 til 18500 af 32822
-
3. år Mdt. ialt.
ForumindlægKom i tvivl om hvor mange mundtlige prøver man skal op i i alt.Jeg var nemlig ikke oppe i nogen 1. år.Har afsluttet 2 mdt. 2. år.Hvor mange skal jeg regne med at have i 3g? -
Forklaringsrad
ForumindlægHar bruf for fandens meget infor omkring forklaringsgraden, det skal gennemgåes til sømmene.. har i et par links? kan ikke finde noget som helst :-S -
EN der vil se min opgave igennem?
ForumindlægEN der vil se min mat opgave igennem og komme med deres mening omkring den? -
Matematisk sammenhæng
ForumindlægResultater: t (sek) tid: 60 120 180 240 300 m (g) massen: 0,12 0,30 0,35 0,41 0,58 Hvordan finder man den matematiske sammenhæng mellem massen (m) og tiden (t)? På forhånd tak! :-D -
Find fejl i denne sætning
ForumindlægEr i gang med min aflevering, hvor en af opgaverne er, at jeg skal finde fejlen i denne sætning og beskrive fejlen. Jeg har dog lidt problemer med denne sætning og håber i kan hjælpe mig på vej. Kan godt se fejlen, men ved ikke hvordan jeg skal beskrive den, Sætningen lyder: Already from the begi... -
Seriøst??
ForumindlægHvorfor har studieportalen.dk et forum for latex?! -
Intro til LaTeX
ForumindlægEr der nogen der ved om der på KU er noget fælles intro til et program som LaTeX eller er det bare op til de studerende selv at lære det? -
Golf FSA spørgsmål
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp med denne opgave, som lyder følgende: ''Golfbolden har en radius på 21,5mm og er pakket i kasser med tre bolde i hver.'' ''Angiv målene på en kasse, der netop kan rumme tre golfbolde'' Hvordan jeg regner, jeg det ud? Har brug for hjæl... -
Hjælp til Matematiske Modeller
ForumindlægDet er jo ved at være eksamens tid, og jeg har brug for lidt hjælp til matematiske modeller. Rent ud sagt aner jeg ikke hvad det er, eksamensspørgsmålet er: Matematiske modeller: Forklar for eksempel med udgangspunkt i hvad en matematisk model er. Forklar: Lineære modeller, eksponentielle mode... -
integral regning.
Forumindlæghvordan tager jeg integralen af følgende x*sin(2x) i intervallet -pi til pi? For så vidt jeg kan se er det en funktion ganget sammen med en sammensat funktion. Dette vil vel sige at man skal bruge en blandning af partiel integration og integration ved substitution, men kan ikke få det til at gå ... -
eksamen i 9.klasse
Forumindlægnår man skal have en dansk eksamen så får man en retsrivking og en læseprøve og en still lægger man alle karakter sammen til sidst for eksempel jeg får 4 i retskrivning og 7 og læse og 4 i still lægger man det så sammen til sidst? :-) -
HJÆLP! Hvordan skriver man en problemanalyse til HTX mat B skriftig eksamen ??
ForumindlægHej .. Jeg sidder her og skal til at sætte min rapport sammen , men ved ikke hvordan jeg skal skrive min problemanalyse til opgaven .. Hvad skal sådan en indeholde ? Så hvis I kunne give nogle ideer til hvad der skal stå i sådan en , så ville det være dejligt :) .. Det er til HTX eksamen B .. Sk... -
Uligheder :O
Forumindlægøhm.. ja jeg er så ikke skide go' til det der med uligheder, er der nogen der kan forklare mig hvordan grundmængde og løsningsinterval for uligheder bestemmes? :D Annemette.. -
SRP - Karakter
ForumindlægHej allesammen, Jeg er ret utoldmodig mht til min SRP og VIL vide min karakter snart, tænkte derfor på, om der ikke var en som ville skimte min igennem og give et ca bud, bare så jeg kan slappe lidt af ;-) Tænker næsten ikke på andet :-) -
paramterfremstilling
Forumindlægto linjer l og m er givet ved parameterfremstillingerne l: (x/y)= (-1/2)+t*(2/1) og m: (x/y): (0/1)+s*(1/-1) bestem skæringspunkt S mellem l og m, hvordan skal jeg gøre det? -
Rigtig?
ForumindlægEr dette rigtig? http://peecee.dk/?id=9109 -
Hvad betyder ^ ?
ForumindlægHej derude! Hvad betyder ^ når det står ovenpå et bogstav? Og hvad hvis der er en lige streg over bogstavet? På forhånd tak! -
Texas Instruments lommeregner
ForumindlægVed nogen her om en butik hvor jeg kan købe en Texas Instruments lommeregner i københavn ? Mvh Kim -
Kontext 7
ForumindlægHej jeg har kontext 7 s.90 opgave1-2 for. Kan i ikke lige sige dem for mig tak. Og en ting mere. Kan i ikke sige mig, hvordan man laver kubikrod på en lommeregner? Tak. -
Samfundsfag A-niveau
ForumindlægJeg går for tiden og overvejer hvad jeg skal vælge som valgfag i 3.G. Jeg har ikke særlig mange interessante muligheder, så nu er jeg nået frem til at det skal være Musik B eller Samfundsfag A. Hælder mest til samfundsfag. Men vil gerne høre andres erfaringer med samfundsfag på A-niveau. Er det...
