Søgning på: engelsk disposition nelson mandela. Resultater: 18501 til 18520 af 26355
-
Abstact
ForumindlægEr det snyd hvis man har benyttet Google oversæt til sin abstract vil det blive plagiert? -
skriftlig tysk
ForumindlægHej, eftersom jeg ikke er lige så god i skriflig tysk som i mundligt, kunne jeg godt tænke mig at blive bedre skrifligt. Så er der ikke lige en som kunne skrive nogle danske sætninger som jeg så skulle overføre til tysk. (det er 10 klasse nivaue) -
The Red Line (analyse og fortolkning)
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at forstå The Red Line. Hvad er det forfatteren vil frem til? -
Antal eksaminer?
ForumindlægKære Studieportalen!Jeg har tre højniveau fag: matematik 3 årigt A niveau, fysik A og kemi A. Derfor overraskede det mig og mine medstuderende da vi fik vores eksamensplan og så, at vi havde en mere mundtlig eksamen end de andre 3. g'ere som havde matematik 1 årigt A nivau. Vi fik at vide at ... -
Tysk skriftlig!
ForumindlægHey :)Jeg skal op i tysk skriftlig på onsdag, og sidder og kigger lidt grammatik igennem.Er der nogen som kender nogle goder internetsider, hvor jeg kan få lidt hjælp eller noget :)Jeg har selv fundet denne:http://hjem.get2net.dk/finnjo/ -
hvordan bliver jeg bedre i skolen
Forumindlæghej er der nogle af jer der ved hvordan jeg bliver bedre til skolen har dårlig karakter i alle fag plizzz hjælp -
En Eksamenstil !
ForumindlægHey..Jeg vil meget gerne have en vurdering af min stil af en med forudsætningerne for det.Det er B-niveau dvs. kun et essay og oversættelse.For jeg er lidt bekymret..så hvis der er en der gider at bruge 5-10 min. på det, er det perfekt -
Sangen om citrat-cyclus
ForumindlægHvad gør man når man er en dygtig kemiker og keder sig en dag?.... Man skriver en sang om citrat - cyklus!!!=/ Hm.... ja...det er ihvertfald en gammel elev fra min gym. der har gjort det.... så here goes:Citrat – Cyclus:Mel: Der er et yndigt landOxalo – acetat,Citrat, isocitrat,Succinyl – Coenzym... -
2sek
ForumindlægEn eneste oversættelse:1) Elementens placereing ser man når laver det gyldne snit.Og det ses tydeligt, når man først kigger på læreren, derefter pigerne, og til sidst Billy, da han står på den anden side.1) You can see the postition in the element when you make "the golden cut."And it s... -
Skrivebord
ForumindlægEr de nogen der nogen de rkende hjemmesider hvor man kan logge på andre skriveborder? -
Opjustering af gennemsnit
ForumindlægHej,jeg afslutter min HF i år, og har taget et ekstra højniveaufag udover dansk, jeg har taget engelsk.Er der nogen der ved om det kan passe at man kan gange sit gennemsnit op med 1.03 hvis man har to højniveaufag på sit HF-bevis?På forhånd tak for svar,Dennis Lund -
eksamen - at læse op
ForumindlægHej.. Jeg skal til studentereksamen i dansk, og da pensum er ret stort, skal man jo selvfølgelig også lave en lille slags plan over hvordan man skal læse op :) Er der nogen af jer, der har nogle gode tips til hvordan man bedste læser op? Skal man læse perioder, forfattere eller..? håber meget på ... -
HF C nivea i morgen
ForumindlægFreud er psykoanalyse Piaget er kognitiv Hvad er Erikson? Har tjekket over det hele. Tak på forhånd. -
Kraftbegrebet
ForumindlægHejsa :DVille bare spørge hvordan du/I ville redegøre for kraftbegrebet ? -
Hjælp til AT eksamen
ForumindlægHej folkens Jeg har skrive i min AT opgaver om pigrimsrejsen til Mekka, i religion og historie. Men jeg vil ikke om jeg har brugt fagene på lige vægt. Er der nogen af jer der vil være søde og læse min synopsisen og mit tale papir igennem om er der overhovedet lige vægt mellem de to fage. Jeg skal... -
Hjælp, mundtlig eksamen.
ForumindlægJeg har mundtlig eksamen om nogle dag. Hvordan skal jeg forberede mig for at få et 10 tal.?. Er det vigtig at ku ordene i pensumet? Sys nemlig det tager rimlig meget af ens tid. -
Tænkepauser
ForumindlægTror I, at det trækker meget ned, hvis man skal have en del tid til at tænke, når de spørger om noget. Fx ti til femten sekunder hver gang?Jeg er så uheldig, at jeg tænker billedligt i sprogfag, hvis man kan sige det på den måde. Jeg skal se sætningen, skrevet før jeg kan formulere en sætning. De... -
Kan man få de skritlige eksamner tilbage?
ForumindlægTjah, det fremgår jo egentlig temmelig tydeligt af overskriften. Men kan man få sine skriftlige eksamener tilbage? For jeg ville vildt gerne have min kemi, som jeg kan vise frem (specielt til min far). Jeg er så ovenud lykkelig (og totalt overraskert) over at det lykkedes mig at få 10. Så den ska... -
Spansk lydbånd for begyndere
ForumindlægNogen der ved hvor jeg kan finde spanske lydbånd for begyndere? Og hvis i har prøvet et før, er i mere end velkommene til at forslå et. Tak på forhånd -
fra CD til MP3
Forumindlæghalløøj :DMin mor vil gerne have nogen af sine skod CD-er grappet og lagt ned på sin MP3 afspiller!er der nogen der kender et godt program til dette??Kan Nero ikke klare det? Jeg synes ikke jeg har kunnet finde grapperen i det, hvis der er nogen!
