Studievejledning

hvordan bliver jeg bedre i skolen

02. januar 2016 af mikkeklaa (Slettet)

hej er der nogle af jer der ved hvordan jeg bliver bedre til skolen har dårlig karakter i alle fag plizzz hjælp 


Brugbart svar (0)

Svar #1
02. januar 2016 af JulieW99

Hvad er dine karakterer? Hvor stor indsats gør du? Er du ordblind eller talblind? Måske begge dele?

- - -

Vh Julie


Brugbart svar (0)

Svar #2
02. januar 2016 af SPRB (Slettet)

Det bedste du kan gøre er at følge med i timerne, og få lavet så mange lektier som muligt, eventuelt få ekstra timer i dine værste fag. Har selv haft problemer i mange fag (har stadig i et par fag, men det bliver bedre) og jeg har gjort præcis, hvad jeg har skrevet i starten, og jeg bliver kun bedre.

Spørg ALTID læreren om hjælp når du har brug for det, og bliv inde i klassen i stedet for at smutte ud på gangen med dine venner og veninder. :-)


Svar #3
02. januar 2016 af mikkeklaa (Slettet)

jeg er ikke ordblind eller talblind men tror det vil hjælpe med at for eksempel lave engelsk stile og dansk stile i fritiden og men jeg tror at jeg ikke har gode karakter fordi jeg aldrig rækker hånden op og fordi jeg lamer lidt i timen kan det være derfor tror i .-


Brugbart svar (0)

Svar #4
02. januar 2016 af K92H (Slettet)

Følg med i undervisningen, ræk hånden op i timerne og lav dine lektier. Det er i hvertfald en god start.


Brugbart svar (0)

Svar #5
02. januar 2016 af JulieW99

Hvis du ikke deltager i timerne, trækker lærerne dig ned. De kan derfor ikke se hvad du kan i de fag der kun er mundtlige. Så op med hånden, lav lektierne og følg med. Skriv eventuelt små stile i fritiden og få andre til at rette dem.

- - -

Vh Julie


Svar #6
02. januar 2016 af mikkeklaa (Slettet)

tak for alt det hjælp jeg får her fordi jeg laver lektier række ikke hånden så det vil jeg prøve nu og lave stile tak for alt det her hjælp jeg får her tak 


Brugbart svar (0)

Svar #7
02. januar 2016 af Stats

Jep. Ræk hånden op og sig så meget som overhovedet muligt.. Du skal se det som branding. Et stærkt brand bygger man ikke bare op uden at gøre andre opmærksom at du er et godt "produkt"

- - -

Mvh Dennis Svensson


Skriv et svar til: hvordan bliver jeg bedre i skolen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.