Søgning på: oldtidskundskab eksamen. Resultater: 18501 til 18520 af 34269
  • Old: Platon, Staten

    Forumindlæg
    Jeg sidder og læser til eksamen i old, men har ikke rigtig nogen noter til Platon, Staten (s. 316-327).Er der nogen som ligger inde med nogle guldkorn? :o)
  • Multimedie

    Forumindlæg
    Hej, er der en her der ved hvordan multimedie eksamen foregår? Har hørt at man skal analysere en hjemmeside kan det passe? Da min lærer var sikkert på at vi ikke skulle op har han ikke fortalt noget om det. På forhånd tak.
  • Hvordan tegner man en stregformel?

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal snart til NV-eksamen i biologi og kemi. Jeg vil bare lige høre hvordan man tegner en stregformel for et stof. Er der en regel til hvordan man skal gøre eller har hvert et bare et helt tilfældig stregformel? På forhånd tak :)
  • Afvigende kønskromosomantal

    Forumindlæg
    Er der nogen, som kan hjælpe mig med 2'eren og 3'eren i opgave 6 i dette link? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/2001-6-2.pdfKarsten
  • færdigheds- og problemregning

    Forumindlæg
    Hej, nu når eksamen ikke er om så lang tid, vil jeg gerne træne mig selv op til færdighedsregningen og problemregningen, har i nogle links eller kan i hjælpe mig med noget? jeg bliver rigtig rigtig glad :)
  • Hvordan siger man "Jeg skal op i" på tysk??

    Forumindlæg
    Jeg er ved at skrive en tysk stil, og skal forklare om min eksamen, men jeg ved ikke hvordan man siger "Jeg skal op i (og så faget) Nogle der vil hjælpe?? Tak!
  • Solsort og snefnug

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til eksamen med prøveplægget Solsort og snefnug, men jeg er get i stå! Kunne i muligvis smide jeres analyser i kommentarfeltet, det ville i hvert fald være til stor hjælp Tak på forhånd
  • AT - VIGTIG . HAR BRUG FOR HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg har i mit AT eksamen valgt at skrive i Dansk - Samfundsfag , men(!) jeg har ingen ide om HVAD jeg vil skrive om .. har i nogen foreslag??
  • kærligheds billeder af Edvard Munch

    Forumindlæg
    Hej... jeg skal til dansk eksamen og vil gerne arbejde med Edvard Munch. Jeg har trukket kærlighedens mange facetter og vil gerne have hjælp til at finde nogle billeder af Edvard Munch, som viser kærligheden.
  • Engelsk - samf

    Forumindlæg
    Jeg har valgt engelsk og samf til AT-eksamen Mit emne er individ en en globaliseret verden - men mangler forslag til litteratur i engelsk ? Nogen forslag ? PÅ forhånd tak
  • Kødet af Astrid Saalbach

    Forumindlæg
    Hej jeg skal bruge teksten "Kødet" af Astrid Saalbach, til eksamens tekst, men ved ikke, hvor jeg kan få teksten henne. Er der nogle der ved, hvor man kan få fat i teksten?
  • Dimethyldiazen!

    Forumindlæg
    hej folkens!opg e) i opg 2 på denne side:http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer03/kemi2003-10-1.pdfforstår jeg ikke helt...er der nogen der har en anelse?tak på forhånd:)
  • Trigonometri

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg sidder med årets sidste aflevering inden eksamen, men opgave 8.b og 8.c kan jeg ikke finde en ordentlig løsning til... Opgavesættet er vedhæftet.
  • Teknologihistorie Henry Ford Trekassemodel

    Forumindlæg
    hej jeg er igang med mit teknologihistorie eksamens projekt og skriver om samlebåndet. Jeg laver en analyse ved hjælp af trekassemodellen. lige nu skriver jeg om årsager, og kultur. Hvad kan det være? er lidt på bar bund...
  • Gør rede for halveringskonstanten, fordoblingskonstanten og vækstrate.

    Forumindlæg
    Hej derude bag skræmene Jeg sidder og laver dispositon til matematik B eksamen. Jeg skal gøre rede for; halveringskonstanten, fordoblingskonstanten og vækstrat. Nogen der kan hjælpe mig?
  • engelsk underemne hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Forumindlæg
    Jeg har trukket "udforsk de engelsk talene lande" til eksamen i engelsk, og mangler et underemne. så kom med alle jeres foreslag til emner at tale om.
  • Brug for et emne!

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Er ret på bar bund med et emne til AT eksamen nu her. Har valgt historie(samfundsfaglig) og Engelsk som fag, men har intet emne. Nogen der ligger inde med nogle forslag? Tak!
  • Kortfilm

    Forumindlæg
    jeg ska op til dansk mundlig eksamen, har trukket emnet kortfilm, har valgt kortfilmen "eksamen". men mangler noget at perspektivere den med, er der en der har nogle ider?
  • Forklaring af figur

    Forumindlæg
    Jeg har et spørgsmål omkring den vedlagte figur, jeg skal til eksamen i morgen, jeg har trukket laktoseintolerans. Hvordan skal figuren forståes og bruges i forhold til laktoseintolerans og kulhydrater,
  • Analyse af reklamen "Hattings mini flutes med hvidløgssmør"

    Forumindlæg
    Hjælp!!!!! Jeg skal til eksamen her om en uge, og jeg mangler hjælp til min analyse af reklamen. Jeg håber i vil hjælpe mig så, jeg kan komme godt igang med min reklame.