Søgning på: samfundsfag eksamen. Resultater: 18501 til 18520 af 39570
-
Hvad er Hamlet projektet?
ForumindlægEr der muligvis nogle der kan forklare havd Hamlet projektet er i forbindelse med den kolde krig? -
HJÆLP!
ForumindlægHJÆLP! Jeg går i 3.g og skal til terminsprøve i engelsk. Og jeg håber der er nogle søde mennesker der gider og hjælpe mig. Hvad går en skriftlig terminsprøve ud på i engelsk? Er det ligesom i dansk hvor man skriver en stil eller hvordan og hvorledes? På forhånd tak :-) -
Undervisning og eksamner på engelsk
ForumindlægJeg skal til sommer påbegynde mit sidefag, og overvejer meget at vælge erhvervsøkonomi. På 3 og 4 semester vil jeg skulle have fag på kandiaten i økonomi, og i disse to fag vil undervisningen og eksamenerne være på engelsk. Jeg er ikke ret god til engelsk, men forstår nogenlunde at læse engelsk .... -
VIGTIG SPG. HJÆLP
ForumindlægHEj..Er der nogen der ved hvad det hedder med et fint ord, når supermarkederne bevidst placerer mælk bagerst i butikken, for at trække kunderne rundt i hele butikken??MVh -
Rette min stil på under 100 ord.
ForumindlægHej, er der nogle der kan rette min spansk stil på under 100 ord? en mis vacaciones de verano, no he estado viajando. cuando yo estaba ocupado con muchas cosas aquí en Dinamarca. vacaciones de verano comenzó con una pequeña fiesta (babysower) para mi primera sobrina a&uacut... -
Terminsprøver - vigtigt?
ForumindlægHej allesammen! Synes I, at terminsprøverne er vigtige? -
Torben og Maria HELP!
ForumindlægHEJ :D Jeg skal skrive en litterær artikel om Novellen Torben og Maria skrevet af Naja Marie Aidt . Ville høre om nogen havde gode ideer eller evt. havde en tidligere opgave liggende, som jeg kunnne få noget inspiration fra :) Mange tak på forhånd! :D -
Kokain basisk
ForumindlægJeg har en opgave i kemi hvor jeg skal forklarer hvorfor cocain er basisk. Er der nogen der ved det? -
Miss Wet T-Shirt (Tidl eksamensopg.)
ForumindlægJeg ville bare høre om nogle ligger inde med svarene på denne tidligere eksamensopgave i erhvervsret? -
Metodiske overvejelser.
ForumindlægJeg er jo så igang med at skrive DIO, jeg har fået svaret på min problemformulering og skrevet en indledning hvor jeg kommer ind på migration (vores emne) generelt og min egen problemformuleringsforklaring, eller hvad man nu skal kalde det. Men nu er mit store problem kommet, jeg skal skrive føl... -
Acetylsalicylsyre
ForumindlægReaktionen: Salicylsyre+ ethansyre --- -> Acetylsalicylsyre + ethansyre Det eneste som jeg får at vide i denne opgave er strukturen af acetylsalicylsyre og ethansyre...Jeg skal derefter tegne strukturformler, for reaktanterne. Jeg er helt på bar bund. Hvilke trin/ hvordan vil ... -
SÆLGES BILLIGT: 2 x TI-89 og 1 x TI-84
ForumindlægJeg sælger disse billigt. Skriv for mere info. -
Hvor findes prøver for sidste år..?
ForumindlægHej Ved i hvor man kan finde de skriftlige prøver fra sidste år, fx biologi c ? -
Tips/hjælp til mat prøve
ForumindlægHey jeg skal have prøve efter ferien i matematik (2.g A+) i ekspontial funk, logarimte funk., grænseværdi og regression. Er der nogle der måske kan nogle links til noter/opgaver der er gode at tage med til prøven? -
Hjælp
ForumindlægHejsa, jeg har sidste år afsluttet fysik på 02. jeg havde fysik på c. jeg har i de to andre c-fag fået 7. jeg er i tvivl om jeg skal have fysik på b i 3.g. hvad ville i gøre? er fysik b-niveau meget svært? hvad ville i gøre? altså ville i synes det var fint at få 02 i fysik som c-fag? synes i jeg... -
Fokus i AT-fremlæggelse
ForumindlægHej alle.. Så er det snart ved at være tid til AT igen, skønt! Jeg har lige et par spørgsmål angående fremlæggelsen i AT. Efter introduktion skal jeg forklare/uddybe nogle af mine problemstillinger.. jeg skriver om den spanske borgerkrig og Hemingways roman "For whom the bell tolls" (h... -
Hjælp! FSA mdt. dansk
ForumindlægHej, jeg har trukket emnet "Vold" til mdt. dansk og har ud af det emne valgt at analysere en artikel. Hvordan gører jeg det bedst? Hilsen peligro -
udregning pct
ForumindlægHvordan udregner jeg pct., hvis jeg har 127 personer. og 92 støtter om et lovforslag fx. Hvordan udregner jeg så hvormange pctt det er? -
Essayskrivning
ForumindlægJeg vil gerne høre fra folk, som har en rigtig god trin for trin plan over hvordan et essay skal skrives. -
Første rejse til månen
ForumindlægHEj....... skal op imorgen... problemformulering: Vi vil gøre kort rede for den kolde krig, med særligt fokus på rumraketter. Vi vil komme ind på udviklingen af raketterne som blev brugt under den kolde krig til rumforskningen og udviklingen af rumraketten. Derudover vil vi diskutere hvad det h...
