Søgning på: biologi a skriftlig. Resultater: 18521 til 18540 af 153957
-
Ærligt talt, hvor meget har jeg fucked op?
ForumindlægI min dansk skriftlig afgangsprøve, glemte jeg at skrive mit opgave nummer, ikke mit sidetal, men hvor mange sider der var. Hvor langt ned trækker det? -
hjælp
Forumindlæghej derude, er der nogen af jer der kan hjælpe eller fortælle mig lidt om dansk hf skriftlig eksamen, hvad for en kan i anbefale. Den argumenterende, analyserende eller introducerende artikel. hvad går de ud på? -
Differentiering af funktion med ln()
ForumindlægHey Dette stykke er i mit vejledende eksamenssæt for Mat B skriftlig uden hjælpemidler. 4*ln(x2+2) Hvordan klarer jeg den uden hjælpemidler? -
Bestået matematik?
ForumindlægHej alle. Har jeg bestået matematik når det ser sådan ud: Årskarakter mundtlig: 4 Årskarakter skriftlig: 02 Eksamen mundtlig: 00 Alle vægter 0,75 har jeg så bestået? -
ENGELSK GRAMMATIK HJÆLP!
ForumindlægHej til alle jer derude. Jeg skal snart op i engelsk skriftlig og første del er grammatik. - er dog ikke god til engelsk grammatik, og ville derimod have hjælp - så jeg kan få et godt nok resultat! Tak på forhånd :) -
Oversættelse
ForumindlægHej. Jeg ville gerne hører om der ikke er nogen der kan oversætte noget tysk jeg skal have lavet til imorgen, da jeg er virkelig dårlig til skriftlig tysk. Hilsen Anton -
Skf. Dansk eksamen
ForumindlægHej :) Da jeg skal til skriftlig dansk eksamen imorgen, vil jeg lige høre om der er nogen som kan hjælpe mig med perspektivering, for hvad er forskellene på: Genremæssig perspektivering Stilmæssig perspektivering f.eks. Periodemæssig perspektivering -
Essay vurdering
ForumindlægHej derude! har lige været til eksamen i skriftlig dansk - kunne godt tænke mig en vurdering, af mit essay, da jeg er ret usikker på min præstation Håber jeg kan sende den til en af jer? -
essay eksamen
ForumindlægHej :-) Jeg fik skrevet et essay til skriftlig eksamen idag, jeg er meget usikker på om jeg har overholdt genrekravene korrekt. Er der nogle der vil kigge det igennem og evt. vurdere? :-) -
syg eksamen
Forumindlæghej hvis det er gået en dårlig til en skriftlig eksamen kan man får love til at tage den eksamen om hvis man har været syg den dag ? altså hvis man henter lægeerklæring ? er der nogen som kender reglerne -
Dansk synopse - Hold hænderne frem
ForumindlægHej håber virkelig i kan hjælpe mig. .. Er der nogen som har brugt '' hold hænderne frem'' til deres dansk skriftlig fremstilling? -
Eksamen
ForumindlægHej, der er sket det jeg har misforstået min dansk skriftlig eksamen, og fik desværre 00. Men afsluttede med 4 4 det skal lige siges jeg faldt fra 10. Er jeg stadigvæk bestået? -
Stil
ForumindlægJeg var op til HF dansk skriftlig eksamen i går. Er der nogen, der kan læse min stil, og vurdere hvor meget jeg kan få i karakterer:) Er totalt nervøst -
MAT B eksamen HHX 23 maj
ForumindlægHej alle, Jeg var til skriftlig Matemati B hhx eksamen d 23 maj på. Jeg fik lavet alle opgaverne men vil gerne have et facit til eksamensættet, hvis der var ville det være super på forhånd tak -
Matematik cirkler
ForumindlægJeg har en skriftlig opgave i matematik men jeg kan ikke finde ud af dette sprøgsmål? En håndbold har en største omkreds på 55 cm. Hvor stor er radius i håndbolden? Please hjælp har brug for det. -
Indlæg
ForumindlægHej Jeg skal skrive et skriftlige opgave og det er et indlæg om serier og ved ikke helt hvordan jeg skal sætte det op, altså layout. Er der nogen der kan give mig nogle gode råd og generelt til en god opstart. -
Lærer Engelsk?
ForumindlægHej. Lige nu er jeg ikke ret god til engelsk, vil gerne kunne kommunikere engelsk i tale og skrift. Men hvor skal jeg starte som ny, til at lærer engelsk? Nogen gode råd? -
FSA DEC. 2001 Færdighedsdel
ForumindlægHejsa jeg har prøvet og lave denne her side i over en uge, og jeg har virkelig brug for hjælp. Det er folkeskolens afgangsprøve! PLEASE HJÆLP MIG.. UPS! unskyld hvis skriften på billedet ikke er tydeligt! -
tysk stil - hjæælp
ForumindlægHej med jer De som har haft prøve i tiende klasse afgangsprøve maj 2013. Kan i fortælle mig helt konkret hvad i var op i. - fs10 tysk skriftlig fremstilling maj 2013: Emne var det? Hvad skulle man skrive om? -
fs10-skriftligfremstilling
ForumindlægHej med jer De som har haft prøve i tiende klasse afgangsprøve maj 2013. Kan i fortælle mig helt konkret hvad i var op i. - fs10 tysk skriftlig fremstilling maj 2013: Emne var det? Hvad skulle man skrive om?
