Søgning på: eksamensprojekt emner. Resultater: 18521 til 18540 af 27879
-
eksamensspørgsmål linjer
ForumindlægVi har fået eksamens spørgsmålene i matematik og et af emnerne er linjer, hvor jeg er blevet bedt om at kigge på hældningskoefficient og afstand fra punkt til linje og sætning om stigningstallets produkt for vinkelrette linjer. - Mit spørgsmål til jer er om det det er liniær regression der menes ... -
Hjælp. Danskprojekt
ForumindlægHeey folkens. Jeg starter på projektopgave her næste uge. Emnet er gadebørn globalt, jeg har skaffet en masse informationer om det, Så ville jeg høre om der var nogle der havde nogle ideer til B.la fremlæggelsen, eller hvem man kunne kontakte, MEN mest hjælp med fremlæggelsen, da vores krav er mi... -
Hjælp. Danskprojekt
ForumindlægHeey folkens. Jeg starter på projektopgave her næste uge. Emnet er gadebørn globalt, jeg har skaffet en masse informationer om det, Så ville jeg høre om der var nogle der havde nogle ideer til B.la fremlæggelsen, eller hvem man kunne kontakte, MEN mest hjælp med fremlæggelsen, da vores krav er mi... -
gadebørn-hjælp
ForumindlægHeey folkens. Jeg starter på projektopgave her næste uge. Emnet er gadebørn globalt, jeg har skaffet en masse informationer om det, Så ville jeg høre om der var nogle der havde nogle ideer til B.la fremlæggelsen, eller hvem man kunne kontakte, MEN mest hjælp med fremlæggelsen, da vores krav er mi... -
metode til hiv/aids
Forumindlæghej .. jeg skal op i AT eksamen på mandag hvor mit emne er aids/hiv (historie A og biologi A) er der nogen af jer der kan sige noget om metoder til disse fag? jeg har selv fundet noget.. men er ikke helt iskkert.. og det vil jeg gerne være, da jeg ved at de lægge vægt på dette. håber på hjælp/sva... -
Færdige med AT
ForumindlægNogle der er færdige med AT der evt kunne smide deres talepapir og synopsis op i "opgave-sektionen". Jeg har en masse viden om mit emne, men mit problem er at jeg ikke ved hvor meget man ordenligt kan nå, og hvad der er bedst at fremføre til eksamen. Derfor ville det være rart :) Forsat... -
Kropskultur i portugal
ForumindlægHej alle sammen.Jeg sidder her med et emne om kropskulturen i portugal. Jeg har brugt alle de midler jeg kunne komme i tanke om, for at finde noget. Landsbibioloteket havde kun én bog og det har ikke været muligt at få den hjem endnu. Har også søgt rundt på nettet, men har svært ved at finde noge... -
Biologi bøger
Forumindlægtil beskrivelse af immunforsvaret og kulhydratsnedbrydelsen har jeg hhv. bøgerne fysiologibgen bodil bidstrup og det levendes kemi Thorkild Nielsen jeg må indrømme, jeg synes det er svært at skrevet i bøgerne er der nogle der kender andre bøger der beskæftiger sig med emnerne på b nivea? -
Hurtig hjælp til forside!
ForumindlægNu er det sådan at jeg skal aflevere historieopgave i overmorgen. Men jeg er i tvivl om forsiden. Det skal jo være et billede som har noget at gøre med mit emne. Hvis jeg fx har om slaverne i oldtidens Grækenland, kan jeg så godt smække et billede som fremstiller en vase hvorpå der tydeligvis er ... -
HASTER: Lektiehælp til samfundsfag A mundtlig eksamen!!
ForumindlægHej Jeg skal op i samfundsfag mundtlig eksamen i næste uge. Eftersom eksamen er 24 timer, vil jeg meget gerne bruge noget hjælp. Er meget desperat efter at finde en der kan hjælpe mig på selve dagen, hvor jeg bl.a. skal skrive en synopsis om det emne jeg trækker. Håber virkelig der er end er... -
24-timer eksamen synopsis ??
ForumindlægHej! Jeg har trukket idag et emne i psykologi som er udviklingspsykologi, og så har jeg to bilag om børn der bliver rost på den forkerte måde og om resiliens, børn der klarer sig godt trods omstændighederne. kan bare ikke komme igang med synopsen, jeg er gået i stå. håber nogen kan hjælpe mig v... -
Hjælp til rumgeometri
ForumindlægEmne: rumgeometriSkrevet den: 02-02-2006 20:57:10-------------------------------------------------------------------------------- hej har en opg som jeg ikke kan finde ud af: (jeg har lavet a, hvor jeg fandt kuglens C og r) linjen gennem koodinatsystemets begyndelsespunkt O(0,0,0) og kuglens cen... -
metodetvivl
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal op i AT på tirsdag. Jeg har brugt fagene dansk (humanistisk) og psykologi (samfundsvidenskabelig) til at belyse mit emne. En af de metoder jeg har benyttet mig af er at læse nogle interviews og artikler og brugt dem til at besvare mine problemstillinger, nu er jeg bare ko... -
Kildekritik SSO
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om, hvordan jeg forholder mig til ovenstående. Jeg har fået pfattelsen af, at man skal være lidt forsigtig med hvad man skriver, men at det omvendt er vigtig at få kildekritikken med? Jeg skriver SSO vedr. et lokalhistorisk emne, og de kilder jeg har er primært jubilæumsskrift... -
KONKLUSION.
ForumindlægHej allesammen. Jeg skriver om den senmoderne identitetsdannelse med henblik på Anthony Giddens teori om identitet ved at illustrere det på Frk. Smillas fornemmelse for sne. Jeg er virkelig i tvivl om, hvordan jeg skal konkludere på mit emne til eksamen? Jeg håber, en af jer vil hjælpe mig. Knus ... -
Histore Opaven
ForumindlægJeg sidder her og kæmper med min historie opgave, som har emnet om magt systemet i romerriget under kejsertiden.. Jeg sidder her og kan undrene ikke rigtig finde noget ordenligt om senatets rolle, hvilket jeg skal bruge for at have alle led af republikkens range med... Er der nogen der kan give m... -
AT historie/fysik - rumkapløb
ForumindlægHej Studieportalen :) Ville lige høre om der var nogen der havde et par ideer til hvordan jeg skal gribe dette emne an.. Har lavet et udlæg på baggrund af noget jeg fandt via en google-søgning. :) Jeg vedhæfter lige filen, så ville sætte pris på hvis i gider se på den og kommentere, og evt. ko... -
Udkast til talepapir - godt nok eller ej?
ForumindlægNogen venlige sjæle der gider at give konstruktiv kritik på mit talepapir? Det er stort set færdigt, tror jeg, men højest sandsynligt er der noget, som ikke er helt i orden eller bare helt forkert ;) Håber som sagt der er nogen, der gider at kigge lidt på det, og skrive tilbage - hvis det altså e... -
Forstærkere
ForumindlægHej Jeg har svært ved emnet "cascaded amplifier" og har læst om det i bogen, og set på øvelser. Jeg prøver at lave den her øvelse, men jeg forstår ikke helt, hvordan man griber den an. Kan nogen fortælle mig i punktform, hvordan man griber sådanne opgaver an? Der er åbenbart forskel ... -
Globalisering
Forumindlæghej alleJeg skriver samfundsfag om emnet "globalisering". Jeg skal kigge nærmere på selve begrundelserne for at globalisere arbejdskraft, og deraf uddrage en fordelene og ulemperne.Jeg har svært med at finde sider med stof omkring selve globalisering af arbejdskraft - nogen som kan/vil ...
