Søgning på: engelsk skriftlig eksamen hf. Resultater: 18541 til 18560 af 60879
-
Nogen der kan gennemse eller rette mit engelsk essay? Niveau B eller A
ForumindlægHej. Jeg har skrevet et engelsk essay om Personal Branding og om Miriam Weeks aka. Belle Knox. I den anledning, vil jeg gerne høre om der er nogen som vil være så venlige at gennemlæse det og muligvis give feedback eller rettelser på essayet. Mange tak på forhånd! -
Panserformlen
ForumindlægEr panserformlen komplet irrelevant til den skriftlige eksamen? -
SSO - formelle krav?
ForumindlægHeyy:) er der nogen herinde der ved om der er nogle formelle krav til SSO i HF ud over halvanden linjeafstand..? Må man godt lave skriftstørrelsen mindre og vælge en anden type? Synes ikke rigtigt vi har fået noget at vide om det?? -
forbedring af karakterer
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg stor i et problem, da jeg lige pt går i 2g, og har fået følgende karakterer: 7,10,7,7,4,4,4,7 plus jeg mangler en eksamen i engelsk, hvor jeg virkelig ikke er stærk. Spørgsmålet er om andre har stået i samme sitiuation, og om hvorvidt der er "tid" til at rett... -
Dansk stil i morgen
ForumindlægJeg har denne skriftlige eksamen på selvstudie og har været så tosset at smide mine papir væk fra da jeg gik på min ungdomsuddanelse. Jeg tænker helt specifikt på, hvilke tre slags stile man kan vælge. Nogle der lige kan komme med dem og skrive det helt væsentlige ved dem? Der var vist en pakke e... -
Droppe ud eller ej?
ForumindlægHej. Jeg går lige nu i gymnasiet i 3.G, og har ca. ½ år tilbage. Jeg har det super med de andre på gymnasiet, og min klasse er helt fin. Jeg har bare et problem: Jeg er simpelthen så træt af min skole, så det halve kunne være alt for meget. Timerne, lærerne, emnerne, opgaverne - det er alt samme... -
karakterspørgsmål!
ForumindlægDet er sådan, at jeg går i 3.g, så jeg startede i gymnasiet før reformen. Jeg har hørt at fag på A nieveau vægter mere end fag på B og C niveau. Jeg forstår ikke rigtig, hvad der menes med det. Er der nogle, der kan forklare mig, hvad der menes med det og evt. komme med et eksempel? Tak på forhånd! -
SVAR PÅ SPM. OM: FN OG KRIMINALITET ( EKSAMEN IMORGEN )
ForumindlægHej jeg har så eksamen imorgen, vi må håbe på det går godt ..:) men... der er nogle spørgsmål jeg ikke kan få svar på :(...som har noget med FN og KRIMINALITET ( hvis i nu har et eller andet om medier, fn, kriminalitet, eu,grundloven, politik ogdemokrati....Må i gerne sende ;) eller hvis i har ... -
Student? hvis man dumper
ForumindlægKan man godt blive student i Hf, når man har dumpet i mundtlig i et fag? Hvad kan man gøre hvis man er utilfreds. Kan man tage eksamen om igen? -
GSK mat A sommerkursus - erfaringer?
ForumindlægHej ! Jeg er i den situation, at jeg tænker på at supplere mit Mat B til Mat A på et turboforløb på GSK henover sommerferien. Netop som jeg var sikker på, at jeg skulle søge ind på Psykologi (som kun kræver mat B) er jeg blevet draget længere mod Medicin (som kræver Mat A)... Jeg er utroligt int... -
Kemi eksamen C - Homogene og heterogene blandinger
ForumindlægHej, jeg har netop fået alle de spørgsmål, jeg kan komme op i til eksamen i kemi, og jeg sidder nu og laver dispositioner. Det er dog ikke konkrete spørgsmål, jeg har fået udleveret, men blot relevante stikord, og derfor er jeg blevet lidt i tvivl om denne: Spørgsmål 4: Homogene og heterogene b... -
spansk samtaler tilbydes - forbered din mundtlige eksamen!
ForumindlægPRIVATUNDERVISNING i SPANSK med fokus på SAMTALE tilbydes!!! Bliv klar til din mundtlige eksamen. Få styr på lektien. Øv det spanske sprog i private rammer. Det gælder om at turde tale - Den selvtillid kan du få igennem samtaler med en "ægte" spansktalende person, hvor du vil få ... -
Spg. ang. dansk stx mdt. eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op til dansk imorgen, derefter bliver jeg student, og i forbindelse med dét, kunne jeg godt tænke mig at vide om man til eksamen trækker en tekst eller et emne? Derudover kunne jeg virkelig godt tænke mig at nogen gad forklare mig forskellen mellem modernisme, realisme (inkl. socialr... -
MAGT OG SYSTEM - samf a mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg har lige været oppe og trække mit emne til samfundsfags eksamen.. har 24 timer til at skrive en synopsis samt finde en kilde der er relevant til mit foredrag. Emnet er "Magt og system" og handler om magtbalancen i verden, USA's (og danmarks) udenrigspolitik o.lign. Er der ... -
Eksam hjælp til ''Velfærdsstaten 2''!!
ForumindlægHej derude.. jeg har lige trukket ''velfærdsstaten 2'' i historie til stx eksamen imorgen, og jeg føler mig virkelig usikker i faget !! er der nogle der kan hjælpe på nogen måde? mine tekster er; 1. det offentlige fattigvæsen præmierer æresheden 2. 4 tabeller over udviklingen i Da... -
AT-eksamen Biologi/c & Historie/A
ForumindlægHej Jeg skal til eksamen i AT d. 24. Mit emne omhandler svinevelfærd i forbindelse med stress. Jeg mener, at jeg aldrig har formået at lave et 'godt' AT-forløb både med hensyn til synopsis og/eller fremlæggelse. Derfor er jeg endnu mere i tvivl i år, hvor det overordnede emne er "Ma... -
Eksamen - Danmark efter 1945, europæisk samarbejde
ForumindlægHej studieportalen, jeg har idag trukket til historieeksamen og fik overemnet "Danmark efter 1945". Kilderne i bilagsmaterialet peger alle i retning af europæisk samarbejde og integration med bl.a. uddrag fra Romtraktaten og negative/positive udtalelser ang. Maastricht-traktaten. Je... -
Hvordan skal jeg forberede mig til historie i en 9. klasses eksamen?
ForumindlægJeg er meget forvirret og jeg ved ikke hvordan jeg skal forberede mig til historie eksamen, som er på tirsdag d. 15. Vi har arbejdet med en historie bog til 9. klasse som hedder Historie 9. Jeg følger den er meget forvirrende så derfor er den lidt svær at få så meget ud af. Jeg har kun lavet f... -
Fysik eksamen C om Atomer & Lys - hjælp??
ForumindlægHej mit navn er Philip T. & jeg skal om 24 timer op i fysik eksamen på C niveau. Jeg har en overordnet god forståelse for mit emne / spørgsmål som er følgende; Atomer & lys. En mundtlig præsentation af emnet Bohrs atommodel, herunder eksperimentet om atomers fingeraftryk. Stikord til den... -
Dansk Mundlig Eksam., Knokkelmaden af Henrik Pontoppidan perspektivering
ForumindlægJeg har valgt novellen knokkelmanden af Henrik Pontoppidan til dansk mundlig Eksam, jeg tænker på at novellen indfatter temaer som f.eks. Religion, Ejendomsforhold og individet i samfundet. Jeg tænker på at den kan perespektivers til Franz pander, fordi Franzes mor er f.eks. selv fattig og til si...
