Søgning på: fysik disposition 10 klasse. Resultater: 18541 til 18560 af 70316
-
Eksam
ForumindlægJeg skal op til mundtlig fysik her på fredag, og jeg skal tale om lydens egenskaber. Hvad er det helt præsict?? -
Databehandling
ForumindlægHej. Jeg sidder og laver en fysik rapport, og har lige et spørgsmål. Nogen der ved hvad databehandling er ? -
oplæg
ForumindlægNogen historie op fysik kloge som lige vil sikrer mig at det der står er korrekt.. -
Lette kerner??
ForumindlægHej jeg er igang med en fremlæggelse i fysik som skal handle om kerneenergi. Ved i muligvis hvad lette kerner er? :) -
Elektronregnskab
Forumindlæghvornår er det man skal lave elektronregnskab i fysik ? Er det ikke under udregning af Q-værdier :) ? -
energi
Forumindlæger der nogle der kan skrive nogle stikord til energi skal bruge det til fysik fsa -
LOmmeregner!!!
Forumindlæghvilken lommeregner bruger man på htx når man har matematik og fysik på A-niveau... -
kalkbrænding ???
ForumindlægHej jeg skal op i fysik og kemi mundtlig exam, og jeg kan ikke forstår : hvad er kalkbrænding ??? tak -
Generation???
ForumindlægHej jeg har exam i fysik og kemi på tirsdag , men jeg aner ikke hvad er Generation er ??? hjælp please :) på forhånd tak :) -
rapport om hvordan man slukker brænd ?
Forumindlægkan i hjælpe miig med at lave en fysik rapport om hvordan man slukker brænd ? -
noter
ForumindlægNogen der har fysik noter Det haster folkens Send det til dwnne her mail [email protected] -
Teori afsnit
ForumindlægNogen som kan rette min teoriafsnit i fysik ????? skrå kast -
EKSAMEN, HJÆLP!!
ForumindlægHej, vi er igang med fysik eksamen, og skal have hjælp til luftforurening. Er der en der har en rapport i gemmeren som vi kunne få :) -
Eksamen
ForumindlægHej Jeg skal trække et emne til fysik eksamen d. 23-06, og ville spørge om der var nogen der ville hjælpe mig. -
Eksamen i går d. 4 Juni. Adgangskursus for ingeniøruddannelserne
ForumindlægHejsa. Er det andre herinde der var til skriftlig fysik B i går? Mvh -
Sammenspil mellem fagene
ForumindlægHvordan spiller den naturvidenskablige og humantiske sammen? Fagene som matematik, fysik og geografi VS dansk -
Mekanik
ForumindlægHej, jeg har trukket fysik A mundtlig og et af spørgsmålene handler om mekanik. Hvad ville være godt at komme ind på? -
halvveringstid
ForumindlægHar et spørgsmål tilbage i fysik som jeg virkelig ikke kan finde svaret på nogensteder. Hvordan udnyttes halvveringstid? -
mekaaaanik !! hjælp
Forumindlægnogen der vil se om jeg har regnet denne fysik opgave rigtig ?? hvis ikke, hvor laver jeg så fejl.. -
kemi c kun mundtligt?
ForumindlægEr kemi på c-niveau kun et mundtligt fag ligesom bio og fysik c?
